Minusta nyt tämä mainosten määrä täällä on mennyt yli minun sietokyvyn..ymmärrän että niitä pitää olla koska sieltä katetaan kulut mut jotain rajaa...ketkä tätä pyörittää vois itse kokeilla miltä tuntuu kun yrittää esim treffit sivuilla olla että paljonko niitä mainoksia oikein pukkaa välikn...siis aivan todella kamalasti!
Rajansa kaikella
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin jos on vanha tietokone tai huonompi nettiliittymä on sivujen käyttö todella raskasta, vähemmillä mainoksilla sivut muutenkin näyttäisivät paremmalta.
- Anonyymi
Mainokset voi estää. Niitä varten on toimivia ilmaisia ohjelmia. Ja voi niitä tietokoneenkin asetutksia hiukan säätä. Minä en enää edes muista, miltä mainos näyttää. Hyvin saa ostettua kaiken tarpeellisen ilman niitäkin.
- Anonyymi
Koita sellasta selainta kuin Brave. Ei yhtään mainoksia.. paitsi sen verran kuin valitset ja nekin tulee vaan pienenä ruutuna alanurkkaan ja niiden katsomisesta saa kryptovaluuttaa jota voi jakaa sivuille joille haluaa. Erittäin nopea selain. Ilmainen. Itse kokeilin, enkä ole palannut takaisin. Enkä ole niillä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785