Minusta nyt tämä mainosten määrä täällä on mennyt yli minun sietokyvyn..ymmärrän että niitä pitää olla koska sieltä katetaan kulut mut jotain rajaa...ketkä tätä pyörittää vois itse kokeilla miltä tuntuu kun yrittää esim treffit sivuilla olla että paljonko niitä mainoksia oikein pukkaa välikn...siis aivan todella kamalasti!
Rajansa kaikella
3
150
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkin jos on vanha tietokone tai huonompi nettiliittymä on sivujen käyttö todella raskasta, vähemmillä mainoksilla sivut muutenkin näyttäisivät paremmalta.
- Anonyymi
Mainokset voi estää. Niitä varten on toimivia ilmaisia ohjelmia. Ja voi niitä tietokoneenkin asetutksia hiukan säätä. Minä en enää edes muista, miltä mainos näyttää. Hyvin saa ostettua kaiken tarpeellisen ilman niitäkin.
- Anonyymi
Koita sellasta selainta kuin Brave. Ei yhtään mainoksia.. paitsi sen verran kuin valitset ja nekin tulee vaan pienenä ruutuna alanurkkaan ja niiden katsomisesta saa kryptovaluuttaa jota voi jakaa sivuille joille haluaa. Erittäin nopea selain. Ilmainen. Itse kokeilin, enkä ole palannut takaisin. Enkä ole niillä töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741