Hain ParkkiPatelle töihin. Olen keski-ikäinen, ja työtä olen tehnyt lähinnä IT-alalla. IT-ala on kuitenkin ala vain nuorille, joten... Kuulemma pysäköinninvalvonta-alalla on suuri vaihtuvuus. Joka tapauksessa minua ei ainakaan ilmeisesti nyt sitten palkattu.
Onko pysäköinninvalvojaksi hankala päästä
12
263
Vastaukset
- Anonyymi
Hain kaupungille samaan työhön. Sinne haki yli 30 ihmistä. Näyttää siltä, että kiinnostusta on, ja "vaihtuvuus on suurta" on ihan hevon kukkua.
- Anonyymi
Valitettavasti sinulta puuttuu tarvittava koulutus. Tuossa on pätkä laista pysäköinnin valvonnasta.
12 §
Kunnallisen pysäköinninvalvojan ja -tarkastajan kelpoisuusvaatimukset ja virkasuhde
Kunnallisen pysäköinninvalvojan kelpoisuusvaatimuksena kunnassa on muu oikeustieteen ylempi korkeakoulututkinto kuin kansainvälisen ja vertailevan oikeustieteen maisterin tutkinto ja perehtyneisyys liikennekysymyksiin.
Pysäköinnintarkastajan kelpoisuusvaatimuksena on hänelle kuuluvien tehtävien hoitamiseen tarpeellinen liikennettä ja joutokäyntiä koskevien sääntöjen tuntemus.
Kunnallisen pysäköinninvalvojan ja pysäköinnintarkastajan on oltava virkasuhteessa julkisyhteisöön.- Anonyymi
Pysäköinninvalvonnalla ja ParkkiPatella ei juuri ole tekemistä toistensa kanssa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä oikein höpötät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä oikein höpötät?
Jos et sattunut tietämään: Pysäköinninvalvonta on kunnallinen tehtävä ja sitä hoitavat kunnan viranhaltijat lakien ja sääntöjen mukaan. Tämän vuoksi pysäköintivirhemaksut ovat lain nojalla suoraan ulosottokelpoisia.
ParkkiPaten tyyppiset toimijat ovat liikeyrityksiä, jotka pyrkivät keräämään mahdollisimman paljon rahaa. Välineenä heillä on pysäköityjen ajoneuvojen tuulilasille jaettavat "tarkastusmaksut", joiden laillisuus on niin ja näin. Lisäksi heillä on "toimisto", joka vastaa automaatilla saamiinsa reklamaatioihin. Ja oma perintätoimisto, koska mikään kunniallinen perintäpalvelu ei ota niitä hoidettavakseen.
Siinä se pieni ero. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et sattunut tietämään: Pysäköinninvalvonta on kunnallinen tehtävä ja sitä hoitavat kunnan viranhaltijat lakien ja sääntöjen mukaan. Tämän vuoksi pysäköintivirhemaksut ovat lain nojalla suoraan ulosottokelpoisia.
ParkkiPaten tyyppiset toimijat ovat liikeyrityksiä, jotka pyrkivät keräämään mahdollisimman paljon rahaa. Välineenä heillä on pysäköityjen ajoneuvojen tuulilasille jaettavat "tarkastusmaksut", joiden laillisuus on niin ja näin. Lisäksi heillä on "toimisto", joka vastaa automaatilla saamiinsa reklamaatioihin. Ja oma perintätoimisto, koska mikään kunniallinen perintäpalvelu ei ota niitä hoidettavakseen.
Siinä se pieni ero.Voi jeesus! Kun tässä on tehty yksi virhe, niin pidetään täysidioottina. Sori sori vaan. Kyseessä on siis pysäköinninTARKASTAJA, joka asia käy tässä ilmi. Sillä ei kyllä ole (edes ilmoituksissa) mitään kelpoisuusehtoja.
- Anonyymi
Yritin kerran tällaiselle yksityiselle parkkivalvojalle töihin silloin kun ne oli uusia. Hakivat julkisesti työvoimaa ja hakemuksiini ei vastattu ollenkaan. No se ei niin hirveesti haitannut kun ei mennyt kauaa kun päällikkö oli käräjillä ja firma lopetettiin. Syytä en tiedä eikä kiinnostanutkaan.
- Anonyymi
Vaihtuvuudesta en tiedä mutta olen 100% varma, että kiinnostus alalle ei ole suurta.
Suomessa on kuitenkin yksi ala jossa vaihtuvuus oikeasti on erittäin suurta - telemarkkinointi. - Anonyymi
Pitää olla vähinyään tähtitieteilijä.
- Anonyymi
Olin pitkään töissä:
En sano mitään juuta rnkä jaata, kyllästyin 6 vuoden jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin pitkään töissä:
En sano mitään juuta rnkä jaata, kyllästyin 6 vuoden jälkeen.Toiset ei ota kuin ylioppilaita tai siis muu ei kelpaa. Oli ne vissiin jonkun läskin palkanneet 😂 ulkonällä ei väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin pitkään töissä:
En sano mitään juuta rnkä jaata, kyllästyin 6 vuoden jälkeen.Mihin sitten päädyit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841