https://www.is.fi/viihde/art-2000006631850.html
hyvä Päivi!
Menkääs pitämään pride irakiin ja kertokaa sitten tuliaiset-jooko homot
Päivi Räsäsen ja Tuure Boeliuksen Pride-väittely kuumenee
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Yritähän sinä järjestää Jeesus marssi Iranissa ja kerro, miten kävi.
Nytkö islamilaisen valtion asennoituminen kelpaa sinulle esikuvaksi? Vai haluatko, että täälläkin olisi teokraattinen hallinto, joka hyväksyy vain yhden uskonnäkemyksen?
Et sinä noilla kommenteilla ainakaan KD:n kannatusta nosta.- Anonyymi
KD ei kannata teokraattista hallintoa, eikä Priden kritisointi edellytä uskonnollista vakaumusta. Ateistejakin on, jotka ovat Päivin kanssa samoilla linjoilla Priden ja Setankin suhteenkin.
Pride-tapahtuman ja Seta-järjestön epäkohtien kritisointi ei tarkoita, että nämä pitäisi kieltää. Ei asiat ole niin mustavalkoisia. Seta ja Pride voisivat olla myös neutraalimpia tai muuten erilaisia, kuin mitä nyt ovat. Osa seksuaalivähemmistöihinkin kuuluvista näkevät niissä ongelmia.
Iranissa ei ole ajattelun-, sanan- ja uskonnonvapautta, toisin kuin Suomessa. Täällä demokratiassa erilaisten näkemysten tulee saada näkyä ja täällä saa harjoittaa uskoa vapaasti tai olla uskomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896