Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne,

Anonyymi

etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Etkö usko,
että minä olen Isässä,
ja että Isä on minussa?
Niitä sanoja,
jotka minä teille puhun,
minä en puhu itsestäni;
ja Isä,
joka minussa asuu,
tekee teot,
jotka ovat hänen.
Uskokaa minua,
että minä olen Isässä,
ja että Isä on minussa;
mutta jos ette,
niin uskokaa itse tekojen tähden.
Totisesti,
totisesti minä sanon teille:
joka uskoo minuun,
myös hän on tekevä niitä tekoja,
joita minä teen,
ja suurempiakin,
kuin ne ovat,
hän on tekevä;
sillä minä menen Isän tykö,
ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni,
sen minä teen,
että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
KR 1933/-38, Joh. 14:9-17

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee temppu valheen pelle 🤣

      • Anonyymi

        Joh 6:35-41 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
        Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
        Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
        Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
        Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
        Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
        Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh 6:35-41 Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
        Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
        Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
        Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
        Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
        Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
        Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";

        Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.


    • Anonyymi

      Luterilaisissa maissa, joissa raamattu on kaikkien saatavilla on helppoa uskoa Jeesuksen nimeen ja olla Jumalan lapsi kun Luther sitä varten väärensi raamattua ja teki Vanhan testamentin Herra = Uuden testamentin Herra.

      Mutta vain katoliset, jotka eivät edes saa raamattua lukea tai omistaa voivat omata oikean uskon siihen, että Jeesus oli Luoja Isä. He ehkä kykenevät paremmin noihin ihmetekoihinkin? Kalevalan mukaan Suomen kirkon tammen kaatuessa ihmeiden teko taito vuodatetaan LUOTEESEEN eli Lestadiolaisalueille, joilla on jäänteitä katolisuudesta.

      Itsekin olen eräässä kokouksessa, jossa oli saarnaajat pohjanmaalta mennyt alttarille ja selkäni, joka oli tohjona parani siinä samassa täysin.

      Ei raamattua lukemalla pitkälle pötkitä, vaan pitää ehkä olla katolilaisuus ja oikea oppi sen suhteen myös.

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Matt. 15:6
        Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.
        Te ulkokullatut,
        oikein teistä Esaias ennusti,
        sanoen:
        'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan,
        mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;
        mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja,
        jotka ovat ihmiskäskyjä.'"

        KR 1933/-38, Ap.t. 2:34-41
        Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin,
        vaan hän sanoo itse:
        'Herra sanoi minun Herralleni:
        Istu minun oikealle puolelleni,
        kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.'

        Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone,
        että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt,
        tämän Jeesuksen,
        jonka te ristiinnaulitsitte."
        Kun
        he
        tämän
        kuulivat,
        saivat
        he
        piston
        sydämeensä
        ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille:
        "Miehet,
        veljet,
        mitä meidän pitää tekemän?"
        Niin Pietari sanoi heille:
        "Tehkää parannus
        ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi,
        niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        Sillä teille
        ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu
        ja kaikille,
        jotka kaukana ovat,
        ketkä ikinä Herra,
        meidän Jumalamme,
        kutsuu."
        Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti;
        ja hän kehoitti heitä sanoen:
        "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."
        Jotka
        nyt
        ottivat
        hänen
        sanansa
        vastaan,
        ne
        kastettiin,
        ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.

        (et tule saamaan kaste asiasta sielun rauhaa muuta tietä kuin toimimalla.
        Siis joka uskoo ja kastetaan se pelastuu kun antaa kastaa itsensä. Ei hurrien ristiretkeläis kaste kelpaa vaikka uskontunnustuksen osaavia kummeja kuinka lisäisit, he eivät auta. Onhan tämä jo nähty.)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe