kaikki ne jotka uskaltavat.uskoa tai opettaa mitään muuta.herramme jeesuksen krituksen.ruummiin ja verensakramentistä tai kasteesta.tai synnintunnustuksesta.avioliitosta.tai muista.kirkon pyhistä.sakramenteistä.kuinmitä.pyhä kirkko saarnaa ja opettaa.jumala sitoo.ijänkaikkisen.kirouksen sitellä.
kristillesen raamatun vääntämistä.
14
58
Vastaukset
- Anonyymi
Onko itsemurhan teko kieltäytymällä verensiirrosta, pyhä sakramentti?
Tai pedofilinimien pimittäminen? - Anonyymi
jehova.kopio.raamattuun .uskova kultti .
- Anonyymi
sinä.ei.kirtota.oikke.se.pitä.kirjotta.jehova.kopio.raamatu.usko.kultti.
- Anonyymi
sateen kaareen pelkäävä kultti.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Mitähän niistä tuhansista eri kirkoista tarkoitat? Hyvin monet eivät hyväksy mithralaisuudesta perityvää sakramenttikäsitettä.
- Anonyymi
Eikä itsemurhaa kieltäytymällä verensiirrosta.
- Anonyymi
Olen kuullut että Turusen kirjassa on kymmenisen asiantuntijalausuntoa UM-pamfletin väärennysluonteesta, mm. Barclayn, jonka lausunnon törkeästä väärennöksestä on vartiotorni edelleen väärentänyt muotoon että Barclay muka kehuisi väärennnöstä.
Turusen kirjasta näkee yksityiskohdat, sanatarkat sitaatit ja sivunumerotkin, tiedetään. Anonyymi julkaisi kauttani korjatun aloitustekstin.
kristillesen raamatun vääntämistä. Ilmotkoita
kaikki ne ja uskaltavat.usinmitä.pyhä kirkko saarnaakoa tai opitettaa mään muuta.hsynnintunnustuksesta.avioliitosta.tai muista.kirkon pyhistä.sakramenteistä.kuja opettaa.jumalaerramme jeesuksen krituksen.ruummiin ja verensakramentistä tai kasteesta.tai sitoo.ijänkaikkisen.kirouksen sitellä. Etää siilleen, muistakaa rukloilla heraa, tai haistakaa piiiitkä vitu.- Anonyymi
Kiitos aloituksesta, mutta tuossa oli monen monta palvottavaa sanaa, kuten esimerkiksi sana kirkko jota en ole Raamatusta edes löytänyt.
- Anonyymi
Herramme, Jeesus, Jumala (Joh. 1:1) sanoi Pietarille: Tälle kalliolle rakennan minä kirkkoni, sitä eivät tuonelan portit voita.
Olen antava taivasten valtakunnan avaimet
Siis kirkko, ei mikään sali.
Taivasten, ei paratiisin avaimet (Raamattukin tuntee paratiisin, lue joskus mikä se on kristittyjen kesken) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herramme, Jeesus, Jumala (Joh. 1:1) sanoi Pietarille: Tälle kalliolle rakennan minä kirkkoni, sitä eivät tuonelan portit voita.
Olen antava taivasten valtakunnan avaimet
Siis kirkko, ei mikään sali.
Taivasten, ei paratiisin avaimet (Raamattukin tuntee paratiisin, lue joskus mikä se on kristittyjen kesken)Kirkko on kääntäjän sanavalinta. Tämän mm. useimmissa germaanisissa kielissä käytetyn sanan (church, kirk, Kirche, jne.) väitetään juontuvan kreikan sanasta kyriake, herran oma tms. Tämä on huono selitys, sillä kyriake sanaa ei ole käsikirjoituksissa, vaan ekklesia. Romaanisissa kielissä kirkkorakennuskin on éclise, ecclesia, jne. Onkin todennäköisempää, että kirkko juontuu keltin kielen rajattua merkitsevästä sanasta kyrk, vrt. latinan circus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko on kääntäjän sanavalinta. Tämän mm. useimmissa germaanisissa kielissä käytetyn sanan (church, kirk, Kirche, jne.) väitetään juontuvan kreikan sanasta kyriake, herran oma tms. Tämä on huono selitys, sillä kyriake sanaa ei ole käsikirjoituksissa, vaan ekklesia. Romaanisissa kielissä kirkkorakennuskin on éclise, ecclesia, jne. Onkin todennäköisempää, että kirkko juontuu keltin kielen rajattua merkitsevästä sanasta kyrk, vrt. latinan circus.
Mistä tiedät, ettei vartiotornisi valehtele sinulle ?
Sehän kieltää sinulta muiden tietolähteiden käytön.
Velvoitttaa itsesikin valehtelemaan, antaen sinulle lahkoslangi-ilmauksenkin tuosta perkeleen lapsesta, valehtelusta, teokraattisen sodankäynnin.
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Kristitylle Jumala puhuu, Jumalan Sana koskettaa
Tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni.
Se on mahtava, valtavan kaunis ilmaisu.
Toraisiksi opetetut lahkolaisetkaan eivät riidanhalussaan voi asialle mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei vartiotornisi valehtele sinulle ?
Sehän kieltää sinulta muiden tietolähteiden käytön.
Velvoitttaa itsesikin valehtelemaan, antaen sinulle lahkoslangi-ilmauksenkin tuosta perkeleen lapsesta, valehtelusta, teokraattisen sodankäynnin.
Joh. 8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Kristitylle Jumala puhuu, Jumalan Sana koskettaa
Tälle kalliolle minä rakennan kirkkoni.
Se on mahtava, valtavan kaunis ilmaisu.
Toraisiksi opetetut lahkolaisetkaan eivät riidanhalussaan voi asialle mitään.Jo jo kirkko uskovainen paljasti tuomiollisen asunsa.
Annaa armoa Jehoville kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122