Mitä tarkoittaa sellainen että jos jonkun henkilön elämässä on henkimaailma läsnä ja henkilö sattuu tekemään jotain hieman tavallisuudesta poikkeavaa tavalla tai toisella, niin sille henkilölle näytetään se hänen tekemä homma jonkun toisen henkilön tekemänä tai sitten yhtäkkiä esim. Lehdessä mainitaan artikkeli, joka liittyy tähän tämän henkilön tekemään hommaan?
Hyvä kysymys 2
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raiskaus on vakava rikos.
- Anonyymi
Tietääkö joku vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Yritin poistaa kysymystäsi, kun poistit minun vastaukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin poistaa kysymystäsi, kun poistit minun vastaukseni.
En ole poistanut sinun kommenttiasi. Sen on tehnyt joku muu kommentoija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole poistanut sinun kommenttiasi. Sen on tehnyt joku muu kommentoija.
Mikä se sinun vastauksesi olisi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sinun vastauksesi olisi ollut?
Siis minun vastaukseni on että hullut kuvittelevat asioita, jotka eivät ole tosia.
- Anonyymi
Tietääkö joku viisaampi vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen? Tähän aloitukseen oli joku kommentoija yrittänyt laittaa jonkun vastauksen, mutta se hänen vastauksensa oli joku mennyt poistamaan.
- Anonyymi
Henkimaailmassa läsnäoleva tekee varmasti poikkeavia asioita, eihän sitä muuten hulluksi julistettaisi.🤣
- Anonyymi
Todella vaikea kysymys,kysymyksen perään.:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983