Mitä tarkoittaa sellainen että jos jonkun henkilön elämässä on henkimaailma läsnä ja henkilö sattuu tekemään jotain hieman tavallisuudesta poikkeavaa tavalla tai toisella, niin sille henkilölle näytetään se hänen tekemä homma jonkun toisen henkilön tekemänä tai sitten yhtäkkiä esim. Lehdessä mainitaan artikkeli, joka liittyy tähän tämän henkilön tekemään hommaan?
Hyvä kysymys 2
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Raiskaus on vakava rikos.
- Anonyymi
Tietääkö joku vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Yritin poistaa kysymystäsi, kun poistit minun vastaukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin poistaa kysymystäsi, kun poistit minun vastaukseni.
En ole poistanut sinun kommenttiasi. Sen on tehnyt joku muu kommentoija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole poistanut sinun kommenttiasi. Sen on tehnyt joku muu kommentoija.
Mikä se sinun vastauksesi olisi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sinun vastauksesi olisi ollut?
Siis minun vastaukseni on että hullut kuvittelevat asioita, jotka eivät ole tosia.
- Anonyymi
Tietääkö joku viisaampi vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen? Tähän aloitukseen oli joku kommentoija yrittänyt laittaa jonkun vastauksen, mutta se hänen vastauksensa oli joku mennyt poistamaan.
- Anonyymi
Henkimaailmassa läsnäoleva tekee varmasti poikkeavia asioita, eihän sitä muuten hulluksi julistettaisi.🤣
- Anonyymi
Todella vaikea kysymys,kysymyksen perään.:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155