Mitä tarkoittaa sellainen että jos jonkun henkilön elämässä on henkimaailma läsnä ja henkilö sattuu tekemään jotain hieman tavallisuudesta poikkeavaa tavalla tai toisella, niin sille henkilölle näytetään se hänen tekemä homma jonkun toisen henkilön tekemänä tai sitten yhtäkkiä esim. Lehdessä mainitaan artikkeli, joka liittyy tähän tämän henkilön tekemään hommaan?
Hyvä kysymys 2
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
Raiskaus on vakava rikos.
- Anonyymi
Tietääkö joku vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen?
- Anonyymi
Yritin poistaa kysymystäsi, kun poistit minun vastaukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin poistaa kysymystäsi, kun poistit minun vastaukseni.
En ole poistanut sinun kommenttiasi. Sen on tehnyt joku muu kommentoija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole poistanut sinun kommenttiasi. Sen on tehnyt joku muu kommentoija.
Mikä se sinun vastauksesi olisi ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se sinun vastauksesi olisi ollut?
Siis minun vastaukseni on että hullut kuvittelevat asioita, jotka eivät ole tosia.
- Anonyymi
Tietääkö joku viisaampi vastausta tähän mielenkiintoiseen kysymykseen? Tähän aloitukseen oli joku kommentoija yrittänyt laittaa jonkun vastauksen, mutta se hänen vastauksensa oli joku mennyt poistamaan.
- Anonyymi
Henkimaailmassa läsnäoleva tekee varmasti poikkeavia asioita, eihän sitä muuten hulluksi julistettaisi.🤣
- Anonyymi
Todella vaikea kysymys,kysymyksen perään.:))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739