Ihmisen koettelu

Anonyymi

Saatana kuljetti Jeesustakin jonkin matkaa. Niin voi Saatana viedä ihmisen helluntailaisten tilaisuuksiinkin, jotta ihmistä koeteltaisiin, jääkö hän sinne vai palaako sieltä Jumalan armosta takaisin oikealle tielle.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdessäkin lahkossa takaseinän verhossa luki suurilla kirjaimilla "Jeesus".

Ei aikaakaan kun Pyhä Henki sanoi minulle:" Ei siellä mitään Jeesusta ole, Saatana siellä on."

• Anonyymi

Jos Pyhä Henki sanoo ihmiselle, ettei Jeesus ole täällä,
        Hän sanoo, etten minä ole täällä. Uskova ihminen
        käsittää, ettei Jeesus ole täällä. Sinun kuulemasi
        Pyhä Henki ei todennäköisesti ollut Pyhä Henki.

Pyhä Henki ei sano mistään seurakunnasta, että
        Saatana on siellä. Ei ainakaan tuolla tavalla kuin
        sinä kerrot.

Mvh J - K

• Anonyymi

ja raamatussahan Jeesus itse sanoo: "monta tulee minun nimessäni . . .

helluntailaisten "isku" on

"jeesus on täällä . . ."
        "tule jeesuksen luo"
        "jätä JO tänään elämäsi jeesukselle, jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja raamatussahan Jeesus itse sanoo: "monta tulee minun nimessäni . . .

helluntailaisten "isku" on

"jeesus on täällä . . ."
        "tule jeesuksen luo"
        "jätä JO tänään elämäsi jeesukselle, jne.

Tyypillistä !

• Anonyymi

Melko erikoista jos Saatana vie ihmisen helluntaiseurakunnan kokoukseen???
      Minua Saatana varotti nimenomaan helluntailaisista ja heidän kokouksistaan.
      Minun ei tulisi mennä sinne missään nimessä eikä koskaan. Kauan luulin
      näitä puheita omiksi viisaiksi pohdinnoiksi ja tottelin,

Kun sitten kuitenkin viimein menin helluntaiseurakuntaan ja jättäydyin
      Jeesukselle Kristukselle, Saatana tuli vierelleni istumaan ja sanoi mm. näin:
      "Jeesus ei ottanut sinua vastaan. Nouse nyt ja lähde ÄKKIÄ täältä ulos äläkä koskaan enää palaa tänne takaisin." Saatana ei siis tahtonut minun viipyvän
      helluntaiseurakunnassa yhtään sekuntia eikä että olisin tullut joskus takaisin.

Onnekseni minun vierelleni tuli myös Herra Jeesus Kristus ja
      puhui minulle täysin vastakkaista ilmoitusta, Hän nimittäin sanoi:
      "Sitä, joka tulee minun luokseni minä en koskaan heitä ulos, pois luotani.
      Sinä saat jäädä minun luokseni ja minä en koskaan hylkää sinua."

Nämä Jeesuksen Sanat nostivat minut hyisen kylmästä ja pimeästä
      Saatana valheen avannosta ja minä pelastuin ja olen uskossa vielä
      tänäkin päivänä. Tästä on nyt kulunut melkein kolkyt vuotta.

Uskoon tulo ei todellakaan ole niitä yksinkertaisimpia asioita.
      Kukaan ei tule uskoon hetken mielijohteesta eikä varsinkaan
      oman älynväläyksen tuotoksena. Uskoon tulot johtuvat Jumalan
      kutsusta ja Jumalan puheesta. Ihminen tulee Jeesuksen Kristuksen
      luoksen Jumalan vetämänä ja kutsumana. Siksi herätyksessä oleva
      ihminen kokee vetoa Jeesuksen luokse ja monesti myös mielenkiintoa
      hengellisiä tilaisuuksia kohtaan. Nämä ovat selviä merkkejä Jumalan
      kutsusta ja Jumalan puheesta ihmiselle.

Ihminen voi pelastua muuallakin kuin helluntaiseurakunnassa.
      Ratkaisevaa ei ole se, mihin seurakuntaan ihminen menee.
      Ratkaisevaa on se, että hän menee sinne minne kokee Jumalan vievän häntä.

Minä koin voimakkaasti, että Jumala veti minua helluntaiseurakuntaan.
      Kun sitten tottelin Jumalaa ja menin helluntaiseurakuntaan ja tulin
      siellä Herran Jeesuksen Kristuksen luokse, minä pelastuin Jeesuksen
      pelastamana. En helluntailaisten käännyttämänä enkä heidän pelastamanaan.

Tästä voit lukea kuinka kova se taistelu voi olla ennen kuin ihminen
      nöyrtyy Jumalan edessä ja miten Jeesus minut pelasti. Uskoon tuloni
      ei todellakaan ollut ihmisten vaikutusta tai aikaansaannosta eikä minun
      oma tahtoni. https://www.jumala-kanssamme.se/439625257

• Anonyymi

Ihmisen kun tulee herätyksen tilaan, niin ensimmäiseksi tulee Saatana lahkolaisen muodossa kuin salama paikalle.
        Varo lahkoja, odota Jumalan neuvoa, älä lähde lahkolaisen mukaan kaatuilemaan lahkoon, ei se ole oikea paikka.
        Lahkossa ei ole mitään Jeesusta. Muita kaatavia ja riivaajien henkiä siellä on ihmisiä kaatamassa.
        Matt. 24:23 "Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen kun tulee herätyksen tilaan, niin ensimmäiseksi tulee Saatana lahkolaisen muodossa kuin salama paikalle.
        Varo lahkoja, odota Jumalan neuvoa, älä lähde lahkolaisen mukaan kaatuilemaan lahkoon, ei se ole oikea paikka.
        Lahkossa ei ole mitään Jeesusta. Muita kaatavia ja riivaajien henkiä siellä on ihmisiä kaatamassa.
        Matt. 24:23 "Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko.

Mitä tarkoitat lahkolla?

• Anonyymi

Kun Jumala näyttää totuuksia tulee uskontiellä mennä aina eteenpäin, niinkuin tämä Jumalan antama sapattikin tulee pitää pyhänäpäivänä. Ei vaan kaikille vapaille suunnille käy.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat lahkolla?

Helluntailaisilta nämä vaikuttaa ihmetekoineen.

Mt.7
        22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisilta nämä vaikuttaa ihmetekoineen.

Mt.7
        22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät.

>>>Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät.<<<

Jeesuksen ja sinun ilmoituksen välillä on suuri ero.
        Jeesus käskee vääryyden tekijöitä menemään pois.
        Sinä käsket lahkolaisia menemään pois.

Ja jos käsiteltäisiin käsite "lahko" niin se ei osoittautuisi
        ollenkaan helluntailaisuudeksi. Missään Raamatussa ei
        sellaista ole luettavissa. Päin vastoin. Raamatusta voidaan
        lukea helluntaiseurakunnan usko ja oppi ja suureksi osaksi
        myös käytäntö.

Helluntailaisuus on lähinnä Raamatun ilmoitusta näistä asioista.
        Jos siis etsitään poissulkemistaktiikkaa käyttämällä seurakuntaa
        mikä ei varmasti ole lahko, helluntailaisuus jäisi viimeiseksi
        jäljelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat lahkolla?

Lahkohenki ei ole yhteisössä, vaan yksittäisten uskovien korvien välissä. Oireilee juuri noin kuin aloittajallakin. Tasapainoisten ja raittiiden kristittyjen ei tarvitse mollata muita seurakuntia, vaikka eivät koekaan niitä omaksi hengelliseksi kodikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkohenki ei ole yhteisössä, vaan yksittäisten uskovien korvien välissä. Oireilee juuri noin kuin aloittajallakin. Tasapainoisten ja raittiiden kristittyjen ei tarvitse mollata muita seurakuntia, vaikka eivät koekaan niitä omaksi hengelliseksi kodikseen.

Tarvitseeko tasapainoisen ja raittiin kristityn mennä mukaan
        seurakuntaan, jonka näkee ja kokee olevan väärällä tiellä
        opissa ja käytännössä, jottei häntä haukuttaisi lahkolaiseksi?

Eikö hän saa mennä seurakuntaan, jonka kokee ja näkee olevan
        raamatullisella oikealla tiellä opissa ja käytännössä? Saako
        uskova seurata oman omantuntonsa ääntä ja seurata
        Jeesusta Kristusta oman ymmärryksensä mukaisesti seurakuntaan,
        jonka kokee Jumalan seurakunnaks? Vai tuleeko hänen totella
        ihmisiä? Jos hän menee seurakuntaan, jonka kokee hengelliseksi
        kodikseen, häntä sanotaan lahkolaiseksi, niinkö?

Mvh J - K

• Anonyymi

Sinulla on siis pysyvä suhde Saatanaan kun oikein henkilökohtaisesti kuuntelet hänen juttujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tasapainoisten ja raittiiden kristittyjen ei tarvitse mollata muita seurakuntia"

ja kun oma kokemukseni on, aikanaan helluntaiseurakunnassa, saarnaaja saarnaspöntöstä, "muistutti", naljaili "kun kirkon paitkin tuli uskoon, ja heh, heh, hee !!
        lähdin pois koko helluntaiseurakunnasta sittemmin, koska ilmeisestikään siellä ei sitten "tasapainoisia, raittiita saarnamiehiä", - että semmosta.

• Anonyymi

Henki vei Jeesuksenkin Saatanan kiusattavaksi ja koeteltavaksi.

Aloittaja on oikeassa. Henki voi viedä ihmisen helluntailaisten lahkoon Saatanan koeteltavaksi. Jos ihminen siellä kumartaa ja antaa kaataa itsensä maahan Saatanan jalkojen suureen tai mikä vielä pahempi antaa kastaa itsensä uudestaan lahkokasteella, niin vaikea sieltä on enää pois päästä.

• Anonyymi

Oikessa olet: "Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen."

• Anonyymi

Saatana lähettää myös tälle palstalle ihmisiä pilkkaamaan oikeita uskovia.

• Anonyymi

tyypillistä, mustavalkoista helluntai oppia, on: "vain saatana ja Jumala . . .

mitään asiaa ei käsitellä järjellisesti, vaan ainoastaan "jumala ja paholainen . . ."

• Anonyymi

Helluntailaisethan ne näkevät Saalemeissään hymyileviä ja pitkätukkaisia "henkijeesuksia" istumassa penkillä.

14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Näin unen Lammin helluntalaisten kokoontumispaikasta...
      Siellä jokin viekas oli johdossa tai ainakin oman huoneen omasi.

Tuosta tosin jo useampi vuosi...

• Anonyymi

Jer. 9:4 "Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana."

• Anonyymi kirjoitti:

Jer. 9:4 "Varokaa kukin lähimmäistänne, älkää yhteenkään veljeen luottako; sillä jokainen veli viekkaasti pettää ja jokainen lähimmäinen liikkuu panettelijana."

Ihmiset on vähän sellasia... Sellasta se on 😹

• Anonyymi
        JanneJohannes kirjoitti:

Ihmiset on vähän sellasia... Sellasta se on 😹

Voitko kertoa lisää tuosta unestasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Menin ovesta sisään ja lapsia oli paljon... Muutama nainen ja laiha mies n. 40-50v joka pyysi minut työhuoneeseensa.
        Oven laitettuaan kiinni muuttui luonteeltaan täysin eriksi... En ollutkaan tervetullut.
        Nostin hänet seinää vasten ja näytin asemani.
        Uni loppui.

• Anonyymi kirjoitti:

Sihisi kuin käärme kun puhui ja kieli oli käärmeen

• Anonyymi
        JanneJohannes kirjoitti:

Sihisi kuin käärme kun puhui ja kieli oli käärmeen

Jumala on paljastanut sinulle, että kaikki ei ole sitä, miltä se päältä näyttää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jumala on paljastanut sinulle, että kaikki ei ole sitä, miltä se päältä näyttää.

En tuollaisista kerhoista niin muutenkaan perusta 😅✌️

• Anonyymi
        JanneJohannes kirjoitti:

Just paljastui, että huumediileri oli helluntaivaikuttaja Savossa!

Ei kaikki ole kultaa,mikä kiiltää.

• Anonyymi
        JanneJohannes kirjoitti:

Tiiviissä uskolahkossa ihminen joutuu henkisen-taloudellisen-ja fyysisen riiston kohteeksi.

Painostusta,pelottelua,uhkailua,ilmaista työtä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just paljastui, että huumediileri oli helluntaivaikuttaja Savossa!

Ei kaikki ole kultaa,mikä kiiltää.

Eikö hurmos enää annakaan tarpeeksi voimakkaista hallusinaatioita, että pitää huumeisiin turvautua?

Just paljastui, että huumediileri oli helluntaivaikuttaja.

• Anonyymi

Martin Gerhard Olsen-Smidtiä kutsutaan Suomen varsinaiseksi helluntaiapostoliksi. Näin toteaa Wolfhgang Schmid, joka kirjoitti historian kahdelta esimmåiseltä vuosikymmeneltä Suomen helluntailiikkeestä.

Olsen-Smidt taas haki oppia monien eurooppalaisten helluntaivaikuttajien kanssa William Durhamilta,joka vaikutti Chicagossa.

• Anonyymi

Taas tuo valehteleminen jatkuu!
        Eikö väkisinsuoritettavaa vauvakastetta voi puolustaa ilman valheita?

• Anonyymi

Ikävää jos alottajalla on pelkästään huonoja kokemuksia. Mulla on sekä huonoja että hyviä. Melko tavanomaista oli vielä 1990-luvulla ja saattoi nähdä omin silmin kun kastettava sai pyhän hengen tai Jumalan hengen ja julisti hengessä todistuksensa.

Mutta Ihmisen Poika ilmestyi 1998 ja sanoi Ilmestys 12 on nyt käynyt toteen. Demonit ja saatana syöstään taivaasta maan päälle. Ja niin tapahtuikin.
      Kristus sanoi vielä: Kolme ja puoli vuotta saatanalla on Jumalan koko voima käytössään hänen vietelläkseen maan kaikki asukkaat taikuuteen ja velhouteen.

Kauanko tuo 3.5 vuotta kestää? maximissaan 3500 vuotta ehkä, mutta mulla on tunne, että Ilmestys 13 ratkaisee. 1260 päivää tai vuotta siis. Vuodesta 1998 aina vuoteen 3258 jKr, mutta sen jälkeen saatana ilmeisesti sidotaan ja vangitaan ja heitetään tuhanneksi vuodeksi pimeyteen.

Olen 2000-luvun kokouksissa käydessäni havainnut vähän outoa menoa verrattuna 1990-lukuu, mutta sen nyt saattoi aavistaa, että saatana iskee myös seurakuntaan, joka toivoakseni kestää kyllä hyökkäyksen?

Veikkaan, että tulee YÖ, jolloin kukaan ei taida työtä tehdä.
      Ja sen, että TULEE HETKI, JOLLOIN ISÄNTÄ SULKEE OVEN JA SISÄLLÄ OLIJAT JATKAVAT KESKENÄÄN, MUTTA ULKOPUOLELLE JÄÄNEET EIVÄT ENÄÄ PÄÄSE SISÄLLE. Ennemmin tai myöhemmin myös Internet muuttuu suljetummaksi ja salatummaksi. Nyt on jo EU:n tekijänoikeusdirektiivi pukkaamassa päälle. Saa nähdä mitä vielä käy.

• Anonyymi

päivämäärät . . .

Hän sanoi heille: "ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut" Apt: 1: 7

väärää oppia, on luetella päivämääriä, ei ainakaan raamatun mukaista.
        harhaoppeja on /valheprofeettojakin, ja myös ns. "tietäjähenkiä" !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

päivämäärät . . .

Hän sanoi heille: "ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut" Apt: 1: 7

väärää oppia, on luetella päivämääriä, ei ainakaan raamatun mukaista.
        harhaoppeja on /valheprofeettojakin, ja myös ns. "tietäjähenkiä" !?

Raamattu toki on ikuinen kirja ja syklisesti itseään mahdollisesti toistava. Joten vuosilukujen asettaminen ihmisen toimesta voi olla väärin..
        Mutta kuulin 1998 että Jeshua toteuttaa tänä nykyisenä aikana Joh. 16:25 jakeen. Kertoo avoimesti kaiken ja avaa vertauskuvat. Mulla on vahva usko, että Jeshua on taivaassa Isän oikealla puolella ja ottaa häneltä tietoa, jota jakaa maailmassa eri tavoin. Uskon, että kaikki kysymykset saavat nyt vastauksen ja, että Isältä voi pyytää mitä tahansa.
        Hän on lisäksi Profeetta nykysin ja profetoi. Toki voi kaksi tai kolme kristisoida mitä tahansa näitä profetioita perusteellisesti. Isän vallassa on laittaako hän nämä vuosiluvut täytäntöön vai jotkut toiset. Mä luulen, että suurin osa vuosiluvuista, jotka mainitsen saatetaan kumota Isän toimesta tai siirtää toteutumaan muualla kuin Euroopassa, mutta osa saattaa osua oikeaan, koska Isä ei halua kumota juuri niitä vuosilukuja.
        Eurooppa on melkoisessa alamäessä raamatun kanssa ja luultavasti alkaa noudattaa Maailman henkeä eikä eurooppalaisia nämä vuosiluvut kiinnosta.

Uskon ehkä ylivakaasti ja maagisesti Joh. 16:25 jakeeseen niin että tulee tehtyä ylilyöntejä. Kaikki mitä esitän ei välttämättä ole Kristukselta saatua, taivaallisen ylipapin selitystä, vaan omia painotuksia on runsaasti.

Mooseksen laki kieltää väärät profetiat ja on viisasta sen tähden lakia kunnioittavan ottaa huomioon vanhan testamentin aikaiset varaukset profetioita ja visioita koskien. Yksinomaan juutalaiset saavat visioida ja profetoida tulevaa sillä fariseukset sanoivat jopa : TUTKI KIRJOITUKSIA ; EI TULE KOSKAAN GALILEASTA PROFEETTOJA, VAAN AINOASTAAN JUUDASTA.

Jaakobin siunauksen mukaan KÄSKIJÄNSAUVA ei milloinkaan poistu Juudan sylistä, vaan kerran niin voi tapahtua kun JESURUN saapuu. Milloin sitten saapuukin. Varmuudella juutalaisten mielestä usko Jeesukseen on tänä päivänäkin harhaoppi. He odottavat yhä OIKEAA MESSIASTA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu toki on ikuinen kirja ja syklisesti itseään mahdollisesti toistava. Joten vuosilukujen asettaminen ihmisen toimesta voi olla väärin..
        Mutta kuulin 1998 että Jeshua toteuttaa tänä nykyisenä aikana Joh. 16:25 jakeen. Kertoo avoimesti kaiken ja avaa vertauskuvat. Mulla on vahva usko, että Jeshua on taivaassa Isän oikealla puolella ja ottaa häneltä tietoa, jota jakaa maailmassa eri tavoin. Uskon, että kaikki kysymykset saavat nyt vastauksen ja, että Isältä voi pyytää mitä tahansa.
        Hän on lisäksi Profeetta nykysin ja profetoi. Toki voi kaksi tai kolme kristisoida mitä tahansa näitä profetioita perusteellisesti. Isän vallassa on laittaako hän nämä vuosiluvut täytäntöön vai jotkut toiset. Mä luulen, että suurin osa vuosiluvuista, jotka mainitsen saatetaan kumota Isän toimesta tai siirtää toteutumaan muualla kuin Euroopassa, mutta osa saattaa osua oikeaan, koska Isä ei halua kumota juuri niitä vuosilukuja.
        Eurooppa on melkoisessa alamäessä raamatun kanssa ja luultavasti alkaa noudattaa Maailman henkeä eikä eurooppalaisia nämä vuosiluvut kiinnosta.

Uskon ehkä ylivakaasti ja maagisesti Joh. 16:25 jakeeseen niin että tulee tehtyä ylilyöntejä. Kaikki mitä esitän ei välttämättä ole Kristukselta saatua, taivaallisen ylipapin selitystä, vaan omia painotuksia on runsaasti.

Mooseksen laki kieltää väärät profetiat ja on viisasta sen tähden lakia kunnioittavan ottaa huomioon vanhan testamentin aikaiset varaukset profetioita ja visioita koskien. Yksinomaan juutalaiset saavat visioida ja profetoida tulevaa sillä fariseukset sanoivat jopa : TUTKI KIRJOITUKSIA ; EI TULE KOSKAAN GALILEASTA PROFEETTOJA, VAAN AINOASTAAN JUUDASTA.

Jaakobin siunauksen mukaan KÄSKIJÄNSAUVA ei milloinkaan poistu Juudan sylistä, vaan kerran niin voi tapahtua kun JESURUN saapuu. Milloin sitten saapuukin. Varmuudella juutalaisten mielestä usko Jeesukseen on tänä päivänäkin harhaoppi. He odottavat yhä OIKEAA MESSIASTA.

Lisäksi on otettava huomioon Homeroksen Ilias teokseen sisältyvät profetiat. Niiden mukaan TULEVAISUUS KUROTAAN POIS; KÄÄRITÄÄN KOKOON noin 1800 vuoden ajalta. Eli se mitä olen puhunut on voinut tapahtua jo tulevaisuudessa, mutta tuo tulevaisuus on otettu pois ja kääritty kokoon. Uudeksi Jumala voi luoda taivaat ja maankin.

Ja raamatussa on paljon muutakin joka kumoaa esittämäni visiot ja profetioiden tulkinnat.
        Joku profeetoista kirjoitti: Uusia asioita tulee Jehova toteuttamaan, joista ette voi ennalta sanoa nämä me tiesimme edeltäkäsin. Kun ne ovat idulla ne jo toteen laitetaan.

Lisäksi raamatun lisäksi on tullut muita pyhiä kirjoja kuten Koraani ja Bhagavatam etc. joissa myös profetoidaan, esitetään visioita ja tiedon sanoja tulevaa koskien. Erilaisia tulevaisuuden visioita kuin mitä Raamattu esittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      345
      10151
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2912
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      282
      2279
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      122
      2066
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      34
      1850
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      100
      1649
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      140
      1591
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1507
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      68
      1366
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1046
    Aihe