Joku mainosti kolme-neljä nostoa ei mene mitään nosto maksuja,tällä nordea joka nostosta kuppas2,50€.. Sitten olin vuosia kantaasiakas,senkin ne eräspäivä lopetti ;) ,asutaan kaukana pankeista harvoin konttoriin asiaa,minun tilinlopetus hankalaa ne sanoo chat,ei vaan onnistu.Puoliso rukka pitäs laittaa itsestään henk.pap.jotain, mikään kelpaa niille .
Rahannosto maksoi aina..
Anonyymi
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä joku luku/kirjoitustaitoinen ystävä voisi auttaa?
- Anonyymi
Nordean sivulta
Tapahtumat Otto. - automaatilla
Erittely Hinta
1-4 käteisnostoa/kalenterikuukausi 0,00 €
5. tai useampi käteisnosto/kalenterikuukausi, €/käteisnosto 0,40 €
Erillinen saldokysely 0,40 €
Tilin tapahtumakysely automaatilla/kpl 1,00 €- Anonyymi
No niih..tämä nostin n.2kertaa kk.250€ Kyllä oli velotettu 2,50€ eli 5€..Kiitos edell.vastaajalle.En ole enää pask.a pankin asiakas.Kantaasiakkuus loppui ja kk.maksut 7,90€ nousi,ite laskut maksoin netissä.Samma på svenska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45856