koneessani on kaksi näytönohjainta ja kaksi näyttöä. emolevylle on integroitu trio 3d ja lisäksi on trio 64 pci-kortti.
98:ssa saan toimimaan molemmat näytöt samaan aikaan ja jaettua työpöydän.
win 2k:ssa tämä ei kuitenkaan onnistu ja jostain luinkin, että integroitu näytönohjain tukisi 2k:ssa maksimissaan vga-resoluutiota, mikäli käyttää kahta näytönohjainta. (en saanut toimimaan edes tuolla vga-resoluutiolla)
ajattelin hommata koneeseen toisen näytönohjaimen pci-väylään, luultavasti samanlaisen trio 64:n, kuin koneessa jo on. toimisiko kahden näytön tuki tällöin?
kaksi näyttöä 2k
maki7
0
152
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006