Mulla se vaan laulaa silppuri laskut unohduksiin. On terveydenhuoltomenoja kaikenlaisia ja muuta mukavaa. Kun vuokran maksaa ja sähkön, niin muusta ei oo väliä. Hampaita ja muita vaivoja voi hoitaa ilman kustannuksia. Siellähän ulosottopurkissa pyörivät 15-20 vuotta ja sitten voit korkata shamppanjan.
Laskut silppuriin ja unohduksiin, vapauta itsesi!
8
71
Vastaukset
- Anonyymi
ohhoh onko näin, ei kuluja? Oot sä aika peto?
- Anonyymi
Jumalauta, mikä idea! Kopioidaan!
- Anonyymi
Tuo on kyllä vaarallinen askel, mutta toisaalta lopullinen. Ja vain lopulla on väliä tässä maailmassa, Taivaassa on sitten toinen juttu.
- Anonyymi
Hampaiden pesu on halpaa ja siitä kannattaa aloittaa. Muu hoidon tarve ei sen jälkeen vie vararikkoon. Itse ainakin käyn töissä muiden asioiden, kuin hammashoidon vuoksi
- Anonyymi
Hienoa elämää! Saa toteuttaa itseään ja nauttia elämästä. Ei tarvitse ostaa juuri mitään, ei tarvitse mennä mihinkään. Odottaa vain pers'aukisena sen 15 vuotta. Ah, vapautta.
- Anonyymi
niin jos tuollaisesta elämästä tykkää niin tuo on hyvä valinta, mutta kyllä toi juttu on nähty. Kun kaikki vanhat kaverit hommaa omakotitalot ja on vakituiset työpaikat ja perhe yms... tuossa 15 vuoden ajassa niin se on tylsää sitten lähtee nollasta, kun toisilla valinnoilla elämä voisi olla jo mallillaan.....tms... mutta elämä on valintoja täynnä ja ihan itse saa päättää mikä on hyvä valinta itselle !!!!
- Anonyymi
Minä tein juuri noin, jätin maksamatta n. 50 000€ velat. Ainut mitä en ottanut huomioon että minähän olin ja olen edelleen töissä. Noh, nyt on sit 6,5 vuotta ulosottoa takana ja velkaa jäljellä 8808€, tarkistettu juuri eilen... Kyllä se tästä..pian.
- Anonyymi
sittenkun se shampanja loppuu, niin todellisuus iskee esiin ja alkaa harmittaa ettei ole muita vaihtoehtoja kun mennä noin eteenpäin...vuodesta toiseen.
Mutta toisilla valinnoilla olet muutamassa vuodessa laskusi maksanut ja oppirahat ottanu opiksi ja elämä jatkuu silleen omilla ehdoilla eikä joku UO määrää tahtia...
Elämä on valintoja täynnä ja mitä nuorempana sen huomaa ja oppii, niin tulevaisuudessa shamppanjaa voi korkata useammin,.,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851