En tiedä auttaako tämä yhtään, mutta pakko kokeilla. Heitän tällaisen vaikean haasteen tänne.
Etsin yhtiä nuotteja mitä laulettiin musiikkiluokan tunneilla. Olen varma, että opettelimme ne nuoteista, mutta en löydä niitä netistä mistään. Musiikkiluokiltani on aikaa, mutta tiedän, että monien nuoremmat sisarukset päätyivät samoille luokille ja mahdollisesti lauloivat samoja lauluja.
Onko kenelläkään Oula, Take A Coca-Cola - Club For Five nuotteja? Tai tietääkö ketään kenellä sellaiset voisi vielä löytyä, jos ne koskaan oli olemassakaan.
Kiitos!
Pajalan tai Kartanon koulun musiikkiluokat huomio!
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän niitä musiikkiliikkeistä saa. Tai Sulasolilta.
- Anonyymi
Ei saa. Mistään ei löydy. Joten joku mahdollisesti kirjoitti ne käsin silloin tai oli saanut suhteilla jotain kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa. Mistään ei löydy. Joten joku mahdollisesti kirjoitti ne käsin silloin tai oli saanut suhteilla jotain kautta.
Sitten soitat Tuukalle tai jollekin muulle ja kysyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten soitat Tuukalle tai jollekin muulle ja kysyt.
Kuka on Tuukka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on Tuukka?
No puolivitsinä heitin, että soita Club for Fiven Tuukalle ja kysy. Heidän kappaleensahan se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No puolivitsinä heitin, että soita Club for Fiven Tuukalle ja kysy. Heidän kappaleensahan se on.
Ei ole sellaisia suhteita, veikkaan, että samantyyppisillä suhteilla varmaan ne nuotit jotenkin meille silloin 2005 tai jotain tuli.. Elin siinä toivossa, jos olisi musiikkiluokilla ollut se laulu käytössä myöhemminkin tai olisi jossain jollekin jäänyt pyörimään.
Musiikin harrastajat usein säästää kaikki nuotit ja Järvenpäässä pyörii ne samat perheet, joista kaikki meni perä jälkeen musaluokille, joten kokeilen jos kala nappaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaisia suhteita, veikkaan, että samantyyppisillä suhteilla varmaan ne nuotit jotenkin meille silloin 2005 tai jotain tuli.. Elin siinä toivossa, jos olisi musiikkiluokilla ollut se laulu käytössä myöhemminkin tai olisi jossain jollekin jäänyt pyörimään.
Musiikin harrastajat usein säästää kaikki nuotit ja Järvenpäässä pyörii ne samat perheet, joista kaikki meni perä jälkeen musaluokille, joten kokeilen jos kala nappaa.Mutta kysy nyt hyvä ihminen siltä opettajalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kysy nyt hyvä ihminen siltä opettajalta!
En ole stalkkari enkä ole vuosiin asunut Jäkessä. Kaikki opettajat on joko eläkkeellä tai saaneet jonkun muun työn. Enkä ollut mikään suosikki kun en ollut niin taitava niin ei kehtaa edes ottaa yhteyttä, vaikka löytyisikin yhteystiedot.
Suurempi todennäköisyys löytää ne nuotit näin kun sillä tavalla. Mie lähdin opiskelujen takia Jäkestä ja myös siksi, koska tiedän, että siellä ympyrät on niin pienet.
- Anonyymi
Toisaalta, sehän on kiva nuotintamisharjoitus. Kuuntelet ja plokkaat sieltä.
- Anonyymi
Kumpa olisinkin niin taitava, ehkä jos musiikin harrastaminen ei olisi jäänyt muutamaksi vuodeksi olisin edistynyt noin pitkälle. Osaan lukea nuotteja, kirjoittaa niitä puhtaaksi jos tehdään pieniä korjauksia, laskea alennuksia ylennyksiä tiettyyn pisteeseen ja kuulokorvalta laulaa, mutta en osaa kuulokorvalta kirjaa nuotteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279