Miten selitän Lapselle

Anonyymi

Homon Lateksipuvussa omena suussa ja leikkii koiraa ?

32

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensin lähetä valitus kirje eduskuntaan. Haha.

      • Anonyymi

        Kerro lapselle että jos isona haulikon omistajana näet tuollaisen. Sitä kuuluu ampua pehvaan ?


    • Anonyymi

      Pitää bylsiä jos käy flaksi

    • Anonyymi

      Eihän tuota voi mitenkään selittää muutoin kuin toteamalla että jotkut aikuiset ihmiset ovat erittäin sairaita.

    • Anonyymi

      Se on homoutta se on sairautta. Mitä vihervasemmiston hallitus kannattaa. Mutta sanon ei vihervasemmistolaiselle Suomelle, eikä ne minun äänellä sinne päässeet.

    • Anonyymi

      Varmaan että haluaa leikkiä koska ei voi saada omia lapsia on suhteessa toisen miehen kanssa eikä peppupanolla mieheen lapsi saa alkua

    • Anonyymi

      Sano että liittyy politiikkaan. Kerro että joko keskustalainen tukijussi tai sitten kokoomukselainen vapaa ajanvietossaan. Toki voi olla joku Vihreäkin lounaalla.

      • Anonyymi

        Sanoo vaan et kato Demari olihan Antti viimme vuonna mukana kulkueessakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo vaan et kato Demari olihan Antti viimme vuonna mukana kulkueessakin

        Sanna oli nyt suojelijana.
        Antti pani kyllä paremmaksi viime vuonna johtamalla kulkuetta.
        Ihan jännittää, että kukahan demari ensi vuonna heiluu päänä.


    • Anonyymi

      No sano nyt vaikka aluksi että pikku-Petteri ei saa nyt häiritä iskää kun iskä tekee "töitä" koneella.

    • Anonyymi

      Kysy persuilta

      • Anonyymi

        Mitäpä persu vihreiden elämää kommentoimaan, vaikka paljon asioita tietääkin.


    • Anonyymi

      Miksi sinun pitäisi sellainen lapselle selittää?
      En minäkään tiedä, enkä välitä. Ei kaikkea tarvitse selittää.

    • Anonyymi

      Jos on poikalapsi, voi sanoa että tuon takia sinun täytyy kasvaa suoraselkäiseksi mieheksi, tehdä työsi, urheilla, etsiä hyvä nainen ja tehdä hänen kanssaan paljon lapsia jotka kasvatetaan perinteisten arvojen mukaan. Muuten nuo rappio-otukset saavat vallan ja yhteiskunta sortuu.

    • Anonyymi

      Kerro, että tuota tarvitaan joidenkin mielestä, jotta saavutetaan yhdenvertaisuus ja ihmisoikeudet??? TÄ! En kyllä ymmärrä miten tuo asiaa edistää. Jos minulle työhaastatteluun tulisi ihan tavallinen ihminen ja lateksihomo omena suussa koiraa leikkien niin ei tarvitse montaa kertaa miettiä kumman palkkaisin. Ei minulla homoja vastaan mitään ole, mutta jos tuo on hänen tapa kertoa mielipiteensä niin voi hyvää päivää. Tietysti, jos etsin vahtia piha-alueelle on tilanne toinen. Sitä saa, mitä tilaa. Eikö ihmistä yleensä kohdella sen mukaan millaisen impulssin hän ulospäin antaa.

    • Anonyymi

      Lateksihomojen yms. esittely ja marssit kaduilla on tarkoitettu juuri lasten hämmentämiseen. Nuorten mieli myrkytetään perverssillä pelleilyllä ja siitä tehdään jopa ylpeyden aihe. Lasten sairastuminen sukupuolidysforiaan lisääntyy räjähdysmäisesti.

    • Anonyymi

      Älä selitä vaan kutsu sitä nimeltä: torretorretseh.

    • Miten selität lapselle puiseen ristiin isoilla nauloilla käsistään ja jaloistaan naulatun hakatun alastoman miehen?

    • Sillä tavoin kuin kypsä vanhempi selittää kaiken muunkin lapselleen; asiallisesti ja ikätasoon suhteutettuna.

    • Anonyymi

      Ali-ihmiset nyt vaan on tollasia.
      Ei kapasiteetti riitä.

    • Anonyymi

      Helppoa,sano että setä on perverssi eläin,jolla ei pitäisi olla ihmisoikeuksia.

    • Anonyymi

      Lapselle pitää sanoa,niinkuin oikein on tuollainen ei ole normaalia,vaan luonnotonta.Lapsia ei voi saada,jos hieroo kahta tappia yhteen.

    • Anonyymi

      Pervoa ,irstasta ja säädytöntä.

    • Anonyymi

      Koirat kuuluvat talutushihnaan tai häkkiin.

    • Anonyymi

      Kehottaisin ostamaan lapselle haulikon.

    • Anonyymi

      Kerro lapsellesi,että Petteri Orpo ja Ben tykkäävät leikkiä koiraa ja kairata toisiaan perseeseen.

    • Anonyymi

      Sano että kokoomuslaiset ovat hieman pervoja.

    • Anonyymi

      Kerro lapsellesi,että se on kokoomuksen vaalimainos.

    • Anonyymi

      Yrittäjäpiireissä tuo on ihan tavallista touhua.

    • Anonyymi

      Björn Wahlroos ja Jussi Pesonen ne siinä leikkivät.

    • Anonyymi

      Ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin kehitysvammaisuudet.

    • Anonyymi

      Valitettavasti parantajaohtorit on kaikki suomen rajojen ulkopuolella. Täällä ei ole ketään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe