Miksi tuomita?

Anonyymi

Olen huomannut yleistä pahennusta monelta suunnalta meitä aviossa olevia naisia kohtaan.
Mieheni kanssa harrastetaan kolmansia pyöriä ja parinvaihtoja ja me nautitaan toisista seksi kumppaneista. Minä itse tykkään olla usean miehen kanssa yhtäaikaa ja mieheni tykkää rakastella ystävättärieni kanssa.
Emme siis ole yksiavioisia mutta teemme kaiken yhdessä.
Emme loukkaa ketään emmekä pakota ja ollaan kaikki aikuisia.
Minulla on isot rinnat ja posliini nätiksi kehuttu pillu joita tykkään tarjoilla ja miehellä on kookas jota tarjoilee kimpassa.
Onko tämä ainoastaan sinkkujen oikeus vai saadaanko me aviossa olevatkin nauttia vapaasti seksistä myös porukalla?
Itse olen 24v nainen mieheni on 25-vuotias.

14

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä, pääasia että itse olette tyytyväisiä. Olemme vaimon kanssa miettineet jotain kivaa tyttöä kolmanneksi, mutta se onkin yhtä vaikeaa kuun kulta aarteen löytäminen sateenkaaren päästä. Ei sellaista ihmistä tästä maasta juurikaan löydy, kun siitä olisi vaivaa suostua tällaiseen. Esim Bi tyttö on valmis näkemään vaivaa jos hän itse hakee kumppania, mutta ei hänellä ole vastaavaa intressiä lähteä kenellekkään kolmanneksi, hän saisi olla sinkku ettei hänelle tule tästä kotona riitaa. Jos joku löytyisi, isolla todennäköisyydellä hän ei täyttäisi kriteerejä, kun hänen pitäisi myös miellyttää vaimon silmää eikä olla paljoa vaimoa vanhempi. Että ei ole helppo tämäkään projekti.

    • Juuri tuollaista parisuhteen täytyisi olla. 👍

      • Anonyymi

        Moi kinosta kamppa juutu jos sekin kinnosta yhteyttä mua itselleni mies 0407 578477


    • Se on täällä sellainen ikuinen keskustelun aihe täällä jolla on sekä kannattajia ja vastaan olevia ihmisiä. Kun kaikki ymmärtäisi että ihmisiä on niin erilaisia jotkut tykkää ja se toimii ja jotkut ei tykkää, mutta sitä toisten mollaamista ei tarvitse harrastaa. Koska tämän palstan tarkoitus on jakaa kokemuksia ja mielipiteitä ☺️

      Itsekkin sain kuraa niskaan kun kerroin olleeni joskus poly suhteessa jossa oli minä toinen nainen ja mies ja teimme kaikkea yhdessä ❤️💛💚💙💜.

      • Anonyymi

        Olen mies harrasta kamppa jos sekin kinnosta yhteyttä mua 0407578477


    • Anonyymi

      Kiitos! Tosi asiallinen kirjoitus olmme teitä huomattavasti vanhempia , kimppaa sekä kolmansia harrastaneet yli 10 vuotta. Viime viikon loppuna olin tansseissa lavalla jonne mieheni vei mut, sovittiin jos löytyy sopiva mies lähden hänen mukaan yöksi rakastelemaan. Heti alku illasta tanssin ihanan miehen kanssa joka kertoi jää yöksi puru radan parkkiin asunto auton kanssa. Laitoin viestin miehelleni ei tartte tulla hakee jään vieraan pantavaksi, mieheni aivan innoissaan asiasta. Aivan ihana kaveri rakastelimme autossa aamu seitsemään saakka.

      • Anonyymi

        Kel onni on hän onnen kätkönee. Oli varmaan ihana kuuma yö.


      • Anonyymi

        Osaat nauttia elämästä kuten mekin.
        Minun tyttökaverini ovat halukkaita olemaan mieheni kanssa kun miehelläni on tosi kookas ja minä tykkään olla usean miehen yhteinen nainen.


      • Anonyymi

        Tunnistiko itsesi tosta kommentista kun tunto merkitkin osasit kertoa,Tais olla sun ihka oma.


      • Anonyymi

        Olen itsekkin tanssilavoilla tauolla käynyt parkkipaikan takanurkalla antamassa panna takaapäin ulkona autoon nojaten.
        Tampponi pilluun ettei spermat valu pitkin reisiä ja tanssimaan uusien miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat nauttia elämästä kuten mekin.
        Minun tyttökaverini ovat halukkaita olemaan mieheni kanssa kun miehelläni on tosi kookas ja minä tykkään olla usean miehen yhteinen nainen.

        Hei olen mies harrasta kamppa juutu jos sekkin kinnosta yhteyttä mua 0407 578477


      • Anonyymi

        Mistä noita idiootteja oikein sikiää... Vaihda foorumia hyvä ihminen !!


    • Anonyymi

      Kyllä olet niin oikeassa, ihmisten kateus pahansuopeus on tosi inhottavaa. Olemme AvioPari M 44v N 46v olemme 13v tehny aktiivisesti töitä, vieraita miehiä on ollut vkl
      sexi seurana, että myös parinvaihdot niitä on ollut jonkin verran. Tämä kaikki meni erittäi hyvin kun Asuimme pääkaupunki seudulla siellä ei kukaa vaihtaa kyttää ketä käy kenkien luona kylässä, tai on yötä näistä ei voineet tietää. Mutta muutimme sisäsuomee
      hiljaisemmalle paikka kunnalle, olemme asuneet täällä noin 3v, niin ensimmäisenä omat sukulaiset rupesi jeesustelemaa kun saivat tietää, että meillä käy vieraita miehiä
      Vkl sexi, kimppa pano seurana. Että naapurusto on vahdannut, Tämä on omakotitalo asutus aluetta niin nähdään, ketä käy Kylässä kauanko viipyvät, meillä vieraat miehet viipyy koko vkl, että keskellä Vk viipyy koko yön Kylässä. Tästä olemme kulleet ikävämpiä hulenpitoja, että onhan tällä vasta muutanee parin rvalla Isoo tuhtia persettä mikä vaati vieraitte miesten kanssa
      serustelua, mikä ei vähään tyydy kun on useampia miehiä Vkl. Tämä on sitä toiste asioista huolen pitoo, mutta olemme päättäneet tämä on vain meidän asia mitä tehdään, ja onhan maaliman luonnollisin asia naisella on tavara mitä antaa, ja Miehillä on aisa millä tekevät töitä. Näin töitä tehdää ja hyvää talven jatkoa toivoo Tyytyväine pari.

    • Anonyymi

      mahtavaa on ihanaa saada muita omakin tuntuu sen jälkeen uudelta

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe