Miksi tuomita?

Anonyymi

Olen huomannut yleistä pahennusta monelta suunnalta meitä aviossa olevia naisia kohtaan.
Mieheni kanssa harrastetaan kolmansia pyöriä ja parinvaihtoja ja me nautitaan toisista seksi kumppaneista. Minä itse tykkään olla usean miehen kanssa yhtäaikaa ja mieheni tykkää rakastella ystävättärieni kanssa.
Emme siis ole yksiavioisia mutta teemme kaiken yhdessä.
Emme loukkaa ketään emmekä pakota ja ollaan kaikki aikuisia.
Minulla on isot rinnat ja posliini nätiksi kehuttu pillu joita tykkään tarjoilla ja miehellä on kookas jota tarjoilee kimpassa.
Onko tämä ainoastaan sinkkujen oikeus vai saadaanko me aviossa olevatkin nauttia vapaasti seksistä myös porukalla?
Itse olen 24v nainen mieheni on 25-vuotias.

14

1380

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa hyvältä, pääasia että itse olette tyytyväisiä. Olemme vaimon kanssa miettineet jotain kivaa tyttöä kolmanneksi, mutta se onkin yhtä vaikeaa kuun kulta aarteen löytäminen sateenkaaren päästä. Ei sellaista ihmistä tästä maasta juurikaan löydy, kun siitä olisi vaivaa suostua tällaiseen. Esim Bi tyttö on valmis näkemään vaivaa jos hän itse hakee kumppania, mutta ei hänellä ole vastaavaa intressiä lähteä kenellekkään kolmanneksi, hän saisi olla sinkku ettei hänelle tule tästä kotona riitaa. Jos joku löytyisi, isolla todennäköisyydellä hän ei täyttäisi kriteerejä, kun hänen pitäisi myös miellyttää vaimon silmää eikä olla paljoa vaimoa vanhempi. Että ei ole helppo tämäkään projekti.

• Juuri tuollaista parisuhteen täytyisi olla. 👍

• Anonyymi

Moi kinosta kamppa juutu jos sekin kinnosta yhteyttä mua itselleni mies 0407 578477

• Se on täällä sellainen ikuinen keskustelun aihe täällä jolla on sekä kannattajia ja vastaan olevia ihmisiä. Kun kaikki ymmärtäisi että ihmisiä on niin erilaisia jotkut tykkää ja se toimii ja jotkut ei tykkää, mutta sitä toisten mollaamista ei tarvitse harrastaa. Koska tämän palstan tarkoitus on jakaa kokemuksia ja mielipiteitä ☺️

Itsekkin sain kuraa niskaan kun kerroin olleeni joskus poly suhteessa jossa oli minä toinen nainen ja mies ja teimme kaikkea yhdessä ❤️💛💚💙💜.

• Anonyymi

Olen mies harrasta kamppa jos sekin kinnosta yhteyttä mua 0407578477

• Anonyymi

Kiitos! Tosi asiallinen kirjoitus olmme teitä huomattavasti vanhempia , kimppaa sekä kolmansia harrastaneet yli 10 vuotta. Viime viikon loppuna olin tansseissa lavalla jonne mieheni vei mut, sovittiin jos löytyy sopiva mies lähden hänen mukaan yöksi rakastelemaan. Heti alku illasta tanssin ihanan miehen kanssa joka kertoi jää yöksi puru radan parkkiin asunto auton kanssa. Laitoin viestin miehelleni ei tartte tulla hakee jään vieraan pantavaksi, mieheni aivan innoissaan asiasta. Aivan ihana kaveri rakastelimme autossa aamu seitsemään saakka.

• Anonyymi

Kel onni on hän onnen kätkönee. Oli varmaan ihana kuuma yö.

• Anonyymi

Osaat nauttia elämästä kuten mekin.
        Minun tyttökaverini ovat halukkaita olemaan mieheni kanssa kun miehelläni on tosi kookas ja minä tykkään olla usean miehen yhteinen nainen.

• Anonyymi

Tunnistiko itsesi tosta kommentista kun tunto merkitkin osasit kertoa,Tais olla sun ihka oma.

• Anonyymi

Olen itsekkin tanssilavoilla tauolla käynyt parkkipaikan takanurkalla antamassa panna takaapäin ulkona autoon nojaten.
        Tampponi pilluun ettei spermat valu pitkin reisiä ja tanssimaan uusien miesten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaat nauttia elämästä kuten mekin.
        Minun tyttökaverini ovat halukkaita olemaan mieheni kanssa kun miehelläni on tosi kookas ja minä tykkään olla usean miehen yhteinen nainen.

Hei olen mies harrasta kamppa juutu jos sekkin kinnosta yhteyttä mua 0407 578477

• Anonyymi

Mistä noita idiootteja oikein sikiää... Vaihda foorumia hyvä ihminen !!

• Anonyymi

Kyllä olet niin oikeassa, ihmisten kateus pahansuopeus on tosi inhottavaa. Olemme AvioPari M 44v N 46v olemme 13v tehny aktiivisesti töitä, vieraita miehiä on ollut vkl
      sexi seurana, että myös parinvaihdot niitä on ollut jonkin verran. Tämä kaikki meni erittäi hyvin kun Asuimme pääkaupunki seudulla siellä ei kukaa vaihtaa kyttää ketä käy kenkien luona kylässä, tai on yötä näistä ei voineet tietää. Mutta muutimme sisäsuomee
      hiljaisemmalle paikka kunnalle, olemme asuneet täällä noin 3v, niin ensimmäisenä omat sukulaiset rupesi jeesustelemaa kun saivat tietää, että meillä käy vieraita miehiä
      Vkl sexi, kimppa pano seurana. Että naapurusto on vahdannut, Tämä on omakotitalo asutus aluetta niin nähdään, ketä käy Kylässä kauanko viipyvät, meillä vieraat miehet viipyy koko vkl, että keskellä Vk viipyy koko yön Kylässä. Tästä olemme kulleet ikävämpiä hulenpitoja, että onhan tällä vasta muutanee parin rvalla Isoo tuhtia persettä mikä vaati vieraitte miesten kanssa
      serustelua, mikä ei vähään tyydy kun on useampia miehiä Vkl. Tämä on sitä toiste asioista huolen pitoo, mutta olemme päättäneet tämä on vain meidän asia mitä tehdään, ja onhan maaliman luonnollisin asia naisella on tavara mitä antaa, ja Miehillä on aisa millä tekevät töitä. Näin töitä tehdää ja hyvää talven jatkoa toivoo Tyytyväine pari.

• Anonyymi

mahtavaa on ihanaa saada muita omakin tuntuu sen jälkeen uudelta

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2294
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1224
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      85
      1042
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      972
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      128
      898
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      813
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      803
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe