Tällä palstalla huseeraa herjaaja ja kiroaja,
Onko niin, että hän saa vapaasti, teidän asiaan puuttumatta, jatkaa touhujaan? Herjaaminen sallittua?
Ylläpidolle kysymys!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku kiroaa niin joutuuko epäonnen kohteeksi eli kaikki menee päin helvettiä.
Uskovaiset kiroaa ihmisiä ja minä käytän vain voimasanoja tarvittaessa.
Jeesus vittu saatana 😑Mitä noista kolmesta rakastat eniten?
Tuolle Saatanan palvelijalle Pyhä Henki on Aivopierua.- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä noista kolmesta rakastat eniten?
Tuolle Saatanan palvelijalle Pyhä Henki on Aivopierua.En rakasta ketään tai mitään.
Anonyymi kirjoitti:
En rakasta ketään tai mitään.
Tuleeko nuo kaikki sinun voimasanat samalla kertaa, vaiko yksitellen?
- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä noista kolmesta rakastat eniten?
Tuolle Saatanan palvelijalle Pyhä Henki on Aivopierua.Raamatun aikaan pyhä henki oli sentään kannabista, todellista ja taatusti vaikuttavaa.
- Anonyymi
On tälläkin palstalla Kaikkivalstiaiden Pyhään Nimiin laittomuuden herroja palvelvia uskovaisiakin.:
Ja "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Ilmeisesti tähän; kristittyjen raamatussa olevan laittomuuden herraan saavat uskovaiset uskoa:
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
((( viitaten mm yllä olevaan Apostolien teot:13:6 tekstiin:)))
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
Joten varokaa...
2 Korinttolaiskirje 12:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.TeuvoSuni kirjoitti:
Mikähän sinun laittomuuden narrin jumala oikein on?
Tuo hänen mainossivustu johdattaa ihmiset suoraan hänen maallikkosaarnaajansa kautta Saatanan lapseksi. Nyt vasta linkitin sen ensimmäisen kerran, sillä Jeesus ei todella sanot:
Minä teen teistä maallikkosaarnaajia, mutta Saatana sani, ja teki.
- Anonyymi
Ylläpito ei ole periaatteittensa ja omien sääntöjensä tasalla.
- Anonyymi
Ihmisten kohtuuton herjaaminen on sopimatonta. Kriittisyys ja esim. mielikuvitusolentojen pilkkaaminen on täysin sopivaa, oikeastaan suorastaan kansalaisvelvollisuus tässä ilottomassa maassa.
"Suomalaiset ovat perin harrasta kansaa - ne kirkonmenot kyllä aina aikaan saa. Pidetään ikävää... "Minkäs teet, kun Saatana käski Paavalia:
"Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Saatanalle kaikkein pahin on Kristukselta saatu Pyhä Henki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain34510151Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112912Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2822279Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1222066Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U341850SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1001649Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1401591- 1441507
Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin681366Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931046