helluntailaisilla ja saatanan palvojilla sama jumala ?

Anonyymi

helluntailaiset ja saatanan palvojat herjasivat samalla tavalla !
heillä lienee sama jumala ?

saatanan palvojat eivät saaneet käännettyä puolisoani minua vastaan.
Mutta helluntailaiset saivat käännettyä puolison minua vastaan ja tuli avioero.

Raamatun mukaan kaikki riidat tulee sopia saman päivän aikana ennen auringon laskua.

Nämä Hammarit eivät ole vieläkään pyytäneet anteeski kaikkea sitä pahaa mitä ovat tehneet.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      toisten, avioliitot niillä jotenkin "hampaankolossa"
      voi olla myös ihan silkkaa, - k a t e u t t a !
      ja kun avioero, ei edes raamatun mukaista, vielä vähemmän että kukaan ulkopuolinen siihen mitään puuttuu ?

    • Anonyymi

      Hellarit eivät koskaan pyydä anteeksi,heillä on eri oikeudet kuin muilla.Heidän ylpeä,korskea käytös on pimeydestä.Jos sanot jotain,mikä ei heitä miellytä,esim.totuutta heidän toiminnasta,he saavat raivarin.Minua on kirottu kuolemalle,heristetty nyrkkiä,tuomittu helvettiin ym.Henki,joka siellä vaikuttaa ei ole Jumalasta.Kun ovat rääkänneet uhria,osoittavat uhria syyttäen häntä katkeruudesta,anteeksiantamattomuudesta ym. Itsessään eivät näe mitään vikaa.

      • Anonyymi

        ajavathan ne ulos ihmisitä, niitä pahuuden henkivaltoja"

        jos ny aloittaisivat ihan omasta itsestään !!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ajavathan ne ulos ihmisitä, niitä pahuuden henkivaltoja"

        jos ny aloittaisivat ihan omasta itsestään !!?

        Nimenomaan,minusta ajoi pariskunta seksuaalihenkeä,nainen töni kitaralla ja mies huusi kuin mieltä vailla.Kun seremonia oli lopussa,vieraileva puhuja,joka oli seurannut tilannetta,pyysi luokseen ja sanoi,ei sinussa ollut mitään demonihenkiä.Itkin,mikset tullut keskeyttämään!!!!Saatanallinen pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan,minusta ajoi pariskunta seksuaalihenkeä,nainen töni kitaralla ja mies huusi kuin mieltä vailla.Kun seremonia oli lopussa,vieraileva puhuja,joka oli seurannut tilannetta,pyysi luokseen ja sanoi,ei sinussa ollut mitään demonihenkiä.Itkin,mikset tullut keskeyttämään!!!!Saatanallinen pariskunta.

        siellä helluntailaisuudessahan niitä; - "henkivaltoja on !?
        vaarallinen lahko, tutustua, - ainakaan, normaali-ihmisen . . .

        se on lahko joka lähtöisin, Amerikasta -huume, pedofilia, yms. pikku-yhteisöstä, ja tuohan se tietty ulkonaista moraalia, niille, jotka eivät ole "hallineet elämäänsä . . ."

        ja: samoin, suoranaisesti: "joutuu "huonoon seuraan" NEKIN, jotka ovat "hallinneet elämäänsä", siis: ENNEN HEITÄ ! siis, nimenomaan: ENNEN HEITÄ.
        lahkoisita raamatussakin, VAROITETTU.


    • Anonyymi

      Olen helluntailainen, pahoittelen tilannettasi ja pyydän anteeksi seurakunnan puolesta, jos olemme sinua väärin kohdelleet.

      Jokainen helluntailiikkeeseen kuuluva ihminen on yksilö omine traumoineen ja mielipiteineen ja avioeroon hyvin harvoin tuetaan seurakunnasta. Helluntailiikkeessä kuitenkin vaikuttavat samat trendit kuin muuallakin yhteiskunnassa.

      Raamatun mukaan uskovan ei tulisi erota ei-uskovasta puolisostaan. Toisinaan yksittäinen uskova luottaa liikaa Jumalan armoon näissä asioissa ja siihen että hän kyllä saa avioeronkin anteeksi Jumalalta. Avioliitto on pyhä, eikä sitä ilman erittäin painavia syitä pitäisi hajottaa perheestä puhumattakaan.

      Vaimoni on juuri hakenut minusta avioeroa joten katson olevani oikeutettu jotain lausumaan asiassa. Vaimoni on myös helluntailainen.

      Yksittäisen avioliiton ongelmat harvoin johtuvat helluntaiseurakunnasta. Itse olen saanut seurakunnasta paljon tukea avioliiton jatkumisen puolesta. Vaimoni ei kuitenkaan näe jatkamisen mahdollisuutta.

      Nykyisin 2/3 avioeroista tapahtuu naisen aloitteesta. Tämän taustalla on yleinen yhteiskunnallinen miehisyyden ja isyyden aliarvostaminen ja suoranainen kapinointi sitä vastaan. Kaiken taustalla on perimmäisenä kapina Jumalaa vastaan, koska Hän edustaa maskuliinisuutta eli on Isä.

      Myös uskovien keskuudessa on nähtävissä, ettei elämän valintoja entisessä määrin perusteta Jumalan sanaan. Jos et ole uskossa, voi miehisyytesi olla ns. toksista lajia ja todennäköisesti olet vaikea puoliso. Jos olisin nainen, en kovin kauan jaksaisi kanssasi saman katon alla, jos kutsuisit minua saatanan palvojaksi. Itseni olen luovuttanut Jumalan tahtoon, mutta silti en riitä.

      Usein julkisuudessa erolle esitetään erilleen kasvaminen tai mikä tahansa täysin riittämätön syy. Usein seksuaalisuuteen liittyvät ongelmat ovat eron taustalla. Ainoa syy, minkä raamattu erolle hyväksyy, on aviorikos. Tähän valitettavasti vain osa uskovista enää näyttää uskovan ja ei-uskovista tuskin kukaan. Jos vaimosi on ottanut eron perusteetta, ei hän Jumalansakaan edessä selviä helpolla. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, on hyvä sanonta, vaikken tiedä, onko se sellaisenaan raamatusta.

    • Anonyymi

      Kyllä olen vahvasti sitä mieltä,että hellareissa vaikuttaa pimeyden voimat!!!!He ovat todella akressiivisia,heidän kanssa ei voi keskustella normaalisti,ovat ylpeitä,kaikkitietäväisiä.

      • Tapaamani helluntailaiset ovat kyllä kaikki omahyväisiä ja tietävät mielestään kaikesta kaiken.

        Heilläkin on lopulta vastassa viimeinen tuomio jossa selviää miten ja mitä ovat uskoneet ja tehneet.


      • Anonyymi
        Jousimies60 kirjoitti:

        Tapaamani helluntailaiset ovat kyllä kaikki omahyväisiä ja tietävät mielestään kaikesta kaiken.

        Heilläkin on lopulta vastassa viimeinen tuomio jossa selviää miten ja mitä ovat uskoneet ja tehneet.

        "helluntailiikkeesä kuitenkin vaikuttavat samat trendit kuin muuallakin yhteiskunnassa"

        miksi sitten niin kiivaasti ovat käännyttämässä kasteelle, jäseneksi ko. lahkoon ??


    • Anonyymi

      Itse olen kasvanut helluntailaisessa perheessä. Tosin vanhempani eivät onneksi kuuluneet näihin kaikkein kiihkoimpiin ja tänä päivänä äitini on jättäny koko liikkeen. Vaikka vanhempani eivät olleet kiihkoimmista kiihkoimpia niin kaikkea tuli koettua. Lapsuudesta muistan nämä kokoukset ja niistä vain sen, että niissä paasattiin siitä saatanasta koko ajan. Saatana oli kaikkialla. Televisiotakaan ei saanut oikein katsoa, kun piru vaani sielläkin. Jumalaa piti rakastaa enemmän kuin omaa äitiä. Se oli n. 7 vujotiaalle lapsella aika vaikea ajatus, kun et sinä sitä jumalaa nähnyt. Monesti puhuttiin tuomionpäivästä, kun Jeesus tulee ja vie uskova mukanaan taivaaseen. Ja kysymys oli aina, oletko tarpeeksi uskova? vai jäätkö tänne saatanan ottaessa vallan. Kuoletko jonkun kaamean marttyyri kuoleman saatanan ollessa vallassa, että sulla on vielä pieni mahdollisuus päästä taivaaseen helvetin sijasta. Lisäksi lapset saatiin kuriin kun peloteltiin helvetin lieskoilla ja sillä, että joudut ikuiseen helvetin tuleen jos teet väärin Jumalaa kohtaan. Juu jäi traumoja ja jostain kumman syystä menin ihan normi riparille ja liityin kirkkoon. Minut oli onneksi ehditty kastamaan enne vanhempien liittymistä tähän helluntai lahkoon, niin ei ollut iso homma. Näin aikuisena itse mietin, että miten oikein tuo homma toimii? Että saadaan jengi menemään ihan sekaisin siitä, että saatana vaanii joka nurkan takana ja koko ajan pitää olla valppaana? Mulla on tänä päivänä sellaisenen olo, että se saatana on siellä piireissä riehumassa ennemmin kuin täällä mun nykyisessä normi arjessa. Kyllä itsekin uskon Jumalaan, mutta vähän eri kantilta kuin tuo liike. Mun mielessä se on hyvää energiaa jota jaetaan ympäristöön ja muille ihmisille. Se on armoa ja anteeksiantoa ihan arjessa niin itselle kuin muille.

      • Anonyymi

        Olen ihan saman kokenut,kun erosin hellareista.Elin epänormaalia elämää,kärsimystä,pakkoistumista kokouksissa.Tänään käyn traumaani läpi,se miten toisenlaisia ihmisiä voi olla,ulkopuolella tämän lahkon.Olen myöskin kasvanut hellariperheessä ja ajattelin,hellarit ovat ainoita oikeita uskovia.Juuri se positiivinen energia ja ihmisten aitous,kun olen vapautunut hellarikahleesta on ollut niin hoitavaa ja uskoani vahvistavaa.Elämä ulkopuolella hellareiden,on elämää Jumalan kanssa.


    • Anonyymi

      Ei pidä välittää vaikka kutsuvat luopioksi. Tuosta lahkosta eroaminen kannattaa aina.

      • Anonyymi

        se ny on ihan sama, mitä jotkut Amerikasta tulleet lahkot sanoo, sillä ny ei ole minkäänlaista merkitystä, antaa niitten aivopestyjen puhua mitä tykkäävät, niinhän ne muutenkin tekee . . .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe