Kuka tai mikä taho EU:ssa on myöntänyt neuvottelu mandaatin saksalaiselle DDR:än kasvatille a. merkkelille? Demokraatti merkkel käy neuvotteluja Kiinan kanssa, EU:n nimissä, tähänkö pisteeseen on tultu? Outoa vai mitä? Olisi fiksua, jos KOKO kansan omistama YLE , esim. aamuteeveessä kertoisi näistä asioista, ja niiden taustoista. SIIS KENEN luvalla?
Merkkelin MANDAATTI ?????
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo sinun nimimerkkisi on kyllä todella absurdi. Oksennat samaa halpaa nettiperseilyä kuin kymmenet muutkin vastaavat.
- Anonyymi
Lapseton vanhus Merkel sai 2015 hoivavietin kun kehitysmaa muslimit tunkeutui saksaan.
Koko eurooppa sai kärsiä tuosta ja kärsii jatkossa. - Anonyymi
Vaiha nikkiäsi. Yksisilmäisyys ei ole tarkkanäköisyyttä.
EU on valinnut brexit neuvotteluihinsakin yhden pääneuvottelijan, joka vastaa siitä, että EU:n hyväksymä linja pitää. Koko EU-parlamentinko pitäisi sinun mielestäsi neuvotella Kiinan kanssa, vai ihanko jokaisen maan jokaisesta puolueesta pitäisi lähettää oma neuvottelija?
Ei Merkel yksinään EU:n linjaa päätä.Mielestäni Suomen kannalta olisi parasta, jos Suomalaiset kauppavaltuuskunnat ja muut delegaatit hoitasivat nämä Suomalaisia koskevat kaupankäynnit ja muutkin neuvottelut, merkkel saa minun puolestani neuvotella Kiinalaisten kanssa , lietsoa riita heidän kanssaan ja neuvoa Kiinalaisia, siitä miten heidän tulisi elää ja toimia . mutta kaiken tämän tekööt vain ja ainoastaan saksan edustajana.
- Anonyymi
Johtunee siitä kun sattuu olemaan asukasluvultaan suurimman EU-maan päällysmies.
- Anonyymi
Sekä Aatun siskontytär.
Anonyymi kirjoitti:
Sekä Aatun siskontytär.
Kansallis SOSIALISTI,on merkkel, samoin kuin esikuvansa Aatu, tavoitteenaan EU:n DEMOKRAATTINEN liittovaltio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316