Olisiko Jeesus tervetullut helluntaiseurakuntaan?

Anonyymi

Jeesuksen Kristuksen Jumala on Isä, ainoa totinen Jumala. (Joh 17:3 Joh 20:17 1 Joh 5:20)

Helluntaiseurakuntien Jumala “On yksi, iankaikkinen Jumala kolmessa persoonassa: Isä ja Poika ja Pyhä Henki”

Jeesuksen Jumala, Isä, oli myös Jeesuksen seuraajien Jumala, "minun Jumalani" ja “TEIDÄN JUMALANNE” (Joh 20:17) vaan ei helluntailaisten eikä muun “kristikunnan” Jumala.

Helluntaiseurakuntien Jumala ei ole sama kuin Jeesuksen Jumala.

Jeesuksen Kristuksen Jumalaan uskovaa ei pidetä kristittynä koska:

"Kolminaisuusoppia pidetään kristinuskon vähimmäisvaatimuksena: ne yhteisöt, jotka eivät hyväksy kolminaisuusoppia, lasketaan kuuluviksi kristillisen uskon ulkopuolelle." (Wikipedia)

Kolminaisuusopista ei ole Raamatussa sanaakaan.

Jeesuksella ei ole pääsyä “kristittyjen” kirkkoihin koska “Kolmiyhteiseen Jumalaan” uskovien mukaan hän on harhaoppinen.

Jeesuksen Jumala.

Oli kysymys lain tärkeimmästä käskystä:

Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa” (Markus 12:29)

“Niin kirjanoppinut sanoi hänelle: "Oikein sanoit, opettaja, totuuden mukaan, että yksi hän on, ja ettei ketään muuta ole, paitsi hän.” (Markus 12:32)

Jeesus Kristus: “Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.” (Joh 5:24)

"ainoan Jumalan, hänen, joka on pelastanut meidät Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme kautta, hänen on kirkkaus, korkeus, voima ja valta, ennen aikojen alkua, nyt ja ikuisesti. Aamen." (Juud 1:25)

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kuunnellut oppia Jerusalemista, vai mistä olet oppisi saanut?

• Anonyymi

"Oletko kuunnellut oppia Jerusalemista, vai mistä olet oppisi saanut?"

Kyllä se oppi on ihan Kirkkoraamatusta.

Pelkkä lukemisen ymmärtäminen auttaisi teitäkin paljon, se saattaa jopa pelastaa ihmisen hengen, vaikka niin että ei mene paikkaan missä lukee HENGENVAARA!

Jeesus Kristus: “Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.” (Joh 17:3)

Siinä ei lue että Kolmiyhteisen Jumalan tunteminen on ikuinen elämä.

Oppi on Jerusalemista jos niin haluat, ja jos sillä tarkoitetaan tätä:

“Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana." (Miika 4:2)

Tuo kyllä tarkoittaa tulevaa aikaa.

Tämän päivän Jerusalem on se josta on kirjoitettu: “Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.” (Ilm 11:8) vaikka tuokin tarkoittaa tulevaa aikaa.

Oppi on siitä Jerusalemista josta lähtee Herran sana, ei siitä joka on Sodoma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Oletko kuunnellut oppia Jerusalemista, vai mistä olet oppisi saanut?"

Kyllä se oppi on ihan Kirkkoraamatusta.

Pelkkä lukemisen ymmärtäminen auttaisi teitäkin paljon, se saattaa jopa pelastaa ihmisen hengen, vaikka niin että ei mene paikkaan missä lukee HENGENVAARA!

Jeesus Kristus: “Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.” (Joh 17:3)

Siinä ei lue että Kolmiyhteisen Jumalan tunteminen on ikuinen elämä.

Oppi on Jerusalemista jos niin haluat, ja jos sillä tarkoitetaan tätä:

“Monet pakanakansat lähtevät liikkeelle sanoen: "Tulkaa, nouskaamme Herran vuorelle, Jaakobin Jumalan temppeliin, että hän opettaisi meille teitänsä ja me vaeltaisimme hänen polkujansa; sillä Siionista lähtee laki, Jerusalemista Herran sana." (Miika 4:2)

Tuo kyllä tarkoittaa tulevaa aikaa.

Tämän päivän Jerusalem on se josta on kirjoitettu: “Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.” (Ilm 11:8) vaikka tuokin tarkoittaa tulevaa aikaa.

Oppi on siitä Jerusalemista josta lähtee Herran sana, ei siitä joka on Sodoma.

Parhamin kohdalla lukee sana "sodomie", kun googlaa tuon helluntailiikkeen perustajan nimen.

• Anonyymi

Jos Jeesus tulisi helluntailaisten ovelle kolkuttamaan, niin he heittäisivät Jeesuksen mäkeen.

• Anonyymi

Eivät hyväksyisi Jeesusta helluntaiseurakunnan jäseneksi, koska Jeesus ei puhunut "kielillä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät hyväksyisi Jeesusta helluntaiseurakunnan jäseneksi, koska Jeesus ei puhunut "kielillä".

Ei pidä innostua liikaa helluntailaisista, kaikki "kristilliset kirkot" kieltävät Jeesuksen Jumalan yhtälailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä innostua liikaa helluntailaisista, kaikki "kristilliset kirkot" kieltävät Jeesuksen Jumalan yhtälailla.

Niin kuin mitkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin mitkä?

"Niin kuin mitkä?"

Kaikki ne joilla on "Kolmiyhteinen Jumala".

Jeesuksen Jumalan he kieltävät koska Jeesuksen Jumala on yksi ja ainoa eikä "kolmiyhteinen" (Markus 12:29 Joh 5:44 Joh 17:3)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin kuin mitkä?"

Kaikki ne joilla on "Kolmiyhteinen Jumala".

Jeesuksen Jumalan he kieltävät koska Jeesuksen Jumala on yksi ja ainoa eikä "kolmiyhteinen" (Markus 12:29 Joh 5:44 Joh 17:3)

Kirkot eivät kiellä Jumalaa, vaikka tunnustavat myös Jeesuksen ja Pyhän Hengen jumaluuden. Ihan Raamatun mukaan. Hellarit ja vapikset on sitten erikseen oman kolminaisuus-henkioppinsa kanssa.

• Anonyymi

Miksi heittäisivät ? He eivät tunne Sapatin Herraa Jeesusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus valitsisi Helluntaikirkon, koska otamme hänet iloiten vastaan.

• Anonyymi
        Helluntaikirkko kirjoitti:

Jeesus valitsisi Helluntaikirkon, koska otamme hänet iloiten vastaan.

Jeesus vaati noudattamaan Mooseksen lakia sen ehtona, että saa armon. Ottaako Helluntaikirkko silloin vastaan ilolla juutalaisten kuninkaan, joka vaatii opettamaan seurakunnalle Mooseksen lakia?

Tie taivaaseen on kapea ja niin moni kulkee laveaa laittomuuden tietä kadotukseen. Juutalaisten virhe oli kieltää Messiaansa ja pakanuskovien virha on jatkaa pakanallisessa laittomuudessa. Tässä on Jeesuksen käsky, jota kukaan helluntailainen saarnaaja ei noudata.

"Sitten Jeesus puhui väkijoukolle ja opetuslapsilleen: "Mooseksen istuin on nyt lainopettajien ja fariseusten hallussa. Tehkää siis niin kuin he sanovat ja noudattakaa heidän opetustaan. Älkää kuitenkaan ottako oppia heidän teoistaan, sillä he puhuvat yhtä ja tekevät toista." (Matt 23:1-3)

"Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa. Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matt 5:19-20)

"sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan." (Room 2:13)

• Anonyymi

Jos Jeesus kävelisi näillä Suomen kaduilla, ja pyrkisi sapattina kirkkoihin, Hän huomaisi kuinka suurella osalla on rukoushuoneiden ovet sapattisin tiukasti kiinni.

1234567---

• Anonyymi

Jeesus myös kauhistuisi, jos näkisi naisten saarnaavan pöntössä.

• Anonyymi

Jumalattomilla ei ole rauhaa, vaikka kuinka naurattaa. Näillä sinun perusteillasi ei helluntailaisilla ole rauhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus myös kauhistuisi, jos näkisi naisten saarnaavan pöntössä.

Luulenpa, että Jeesus olisi vain tyytyväinen, että naisetkin levittävät evankeliumia. Kenelle uskottiin Jeesuksen ylösnousemuksen sanoman vieminen pelokkaille ja pakoileville opetuslapsille. Haudalla valvoville NAISILLE.

• Kylän helluntalaispariskunta sanoi minulle etten ole tervetullut heidän luokseen koetteluni jälkeen...
      Estelikö Jeesus luokseen tulevia...
      Eipä tainnut joten ihmisten omia draamoja moinen.

• Anonyymi

Hän on srk:ssa. Mitä epäuskossa kyselet!!!! Lue raamattua. Mistä Jeesus pitää noutaa, pelle?

• Anonyymi

"Hän on srk:ssa."

Kuka Jeesus?

Helluntailaisten parissa on eri tietoa Jeesuksesta.

Helluntaiseurakuntien uskontunnustuksen mukaan Jeesus on Jumalan toinen persoona.

Muuten, missä kohden raamattua Jeesus sanoo olevansa Jumalan toinen persoona?

Missä kohdassa raamattua Jumala sanoo olevansa kolmipersoonainen?

Toisen tiedon mukaan Jeesus on “Kaikkivaltias Herra Jumala: uskovien Taivaallinen Isä”.

• Samaa mieltä aloittajan kanssa. Jeesus teki itsestään Jumalan ja sai ansionsa mukaan.

• Anonyymi

Mark. 10:18

Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.

• Anonyymi

Oletko lukenut Raamatusta?:

1 Tess 5:23 "Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa,
      ja säilyköön koko teidän HENKENNE ja SIELUNNA ja RUUMIINNE
      nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen."

Ihmisessä on siis kolme "osaa": henki, sielu ja ruumis.
      Ihminen ei ole pelkkä keho vaan ihmisessä on myös henki ja sielu.

Oletko lukenut myös:

1 Ms 1:26 "Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme,
      kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja
      karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat."
      Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän
      hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät."

Koska ihmisessä on henki, sielu ja ruumis ja Jumala loi ihmisen
      omaksi kuvakseen, on luonnollista olettaa, että Jumalassakin
      onkolme "osaa". Jumalassa on Isä, Sana ja Pyhä Henki.
      Isä, Sana ja Pyhä Henki "muodostavat" yhden Jumalan samalla
      tavalla kuin henki, sielu ja ruumis "muodostavat" yhden ihmisen.

Kun minä siis näen ihmisen, vaikka sinut, mitä minä näen?
      Minä näen ihmisen! Eikö niin!!!!

Kun minä näen Jumalan, mitä minä näen? Jeesus sanoi
      opetuslapsilleen, että se, joka on nähnyt Hänet, siis Jeesuksen,
      on nähnyt Isän, siis Jumalan, sillä Isä on Jumala, eikö niin?

Ihmisessä on siis henki ja sielu. Nämä ovat ihmisen näkymättämät "osat".
      Jumalassa on Sana ja Henki. Nämä ovat Jumalan näkymättömät "osat".
      Sanaa ja Henkeä et voi nähdä niin kuin et voi nähdä myöskään ihmisen
      henkeä ja sielua.

Ihmisen henki ja sielu asuu ruumiissa, siis kehossamme, joka on meidän
      näkyvä ja kiinteä osa.

Jumalan Henki ja Sana asuu Jumalan Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa.
      Jeesus Kristus on Jumalan näkyvä ja kiinteä "osa", Jumalan kokonaisuus
      sillä Hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti. Meillä on siis
      koko jumaluus Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa
      (1 Joh 1:1-3, Kol 1:15, 2:9).

Raamattu todistaa, että kaiken lihan sielu on sen veressä/veri
      (3 Ms 17:11, 14). Veri on kehon joka paikassa ja sen pintaverisuonissa.
      Tarvitsee vain saada haava mihin kehon osaan tahansa niin veri vuotaa.
      Siksi sielumme nähdään kehossa, ts. ruumiissa tai lihassa, miten sen
      nyt tahtoo sanoa. Sielumme on siis saman näköinen kuin kehomme.
      Ilman kehoa ei voi sielua nähdä. Ja henki on sielun ja lihan elämä.

Herra Jeesus Kristus on Jumalan kirkkauden säteily ja Hänen
      olemuksensa kuva (Heb 1:3, Joh 14:7-11, 1:1,10, 14).
      Herra Jeesus Kristus on siis Jumala, joka ilmoittaa itsensä Sanassa ja
      lihassa, Jumalan Pojassa Jeesuksessa Kristuksessa (Fil 2:5-11, 1 Tim 3:16).
      Siksi Jeesus Kristus on myös Jumalan henkilöllisyys(todistus. Kol 1:15).
      Ilman Jeesusta Kristusta, ohi Hänen, ei voida nähdä Jumalaa.
      Jumala nähdään ja kohdataan Jumalan Sanassa,
      Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa.

Aiheesta lisää https://www.jumala-kanssamme.se/440034901

Mvh J - K

• Anonyymi

Tämä aloittaja on se Revityn Raamatun seurakuntalainen, joka ei ole uudestisyntynyt eikä ymmärrä Jeesuksen asemaa ja olemusta oikein eikä voikaan ymmärtää.

• Anonyymi

Aloittaja on uudestisyntymätön, lihallinen uskonnolla leikkijä. Tällainen on aina vaarallista puuhas, kuten huomaamme: kun järki voittaa Kristuksen sisäisen tuntemisen (aloittajahan "tuntee" vain luulemansa "Isän") tällainen opettajaksi ryhtyminen ei voi johtaa muuhun kuin jumalanpilkkaan.

Jumalatonkin saattaa myöntää "Jmalan" olemassaolon (= Isä), mutta Kristus ja Pyhä Henki ovat hänelle vieraita. Antaessaan näin tukea vain yksipersoonaiselle "Jumalalle", joka voi olla kuka tahansa - Allah, Thor, Ukko Ylinenjumala, Ilmantaatto Taivahinen - hän väistämättä kääntyy kahta muuta persoonaa vastaan.

Tässä häntä tukee hiljainen kaveri selän, takana, henki, jonka koko olemus ja päämäärä on alusta asti ollut Kristuksen vastainen.

Kun hyväksyy itsessään väärän opin, alkaa se kasvaa hedelmäänsä ja tämäkin foorumi on aloittajan toimesta viljelty täyteen Jumalan vastaisuutta. Tällainen aktiivisuus taas avaa pääsyn demoneille, joita aloittajassa voi tunnistaa jo parikin.

Suomi24 on nyt ottanut kannan, että vastoin sen omia sääntöjä, joihin kuuluu se, että foorumilla julistetaan sen otsikoihin liittyviä aiheita - kuten "Kristinusko", mahd. "Helluntailaisuuskin" - se on antanut erillisluvan kristinuskon vastaiselle julistustoiminnalle mm. tällä nk. helluntailais-foorumilla.

Kuuluvatko nämä Kristuksen ja Pyhän Hengen jumaluuden vastaiset, areiolaiset julistukset helluntailaisuuteen, en tiedä, mutta Kristinuskoa tämä ei ole. Täällä saa vapaasti huijata ihmisiä ja joka toiminta nippanappa saattaisi täyttää petoksen tunnusmerkistön, koska tämä huijaususkonto todistetusti kerää rahaa perättömillä väittämillään. Mutta hellareilla on jo vuosikymmeniä ollut omat, virkaatekevät jäsenensä mm. poliisilaitoksilla, joten...

No, kyse on viimeisistä ajoista, joten suora, (juutalainenkin) satanismi helluntailaisten foorumilla ei enää yllätä yhtään. En edes lapsena ottanut teitä täysin todesta. Jo tuolloin näin lävitsenne.

~Edelleenkin, totuuden puolesta, valhetta / helluntai-ammattirikollisuutta vastaan.

• Anonyymi

että tälläisiä kristittyjä

• Anonyymi

Hän tahtoo olla yksi ja ainoa, sillä ei Hän siedä muita. Vapahtaja ja Pelastaja, Lunastaja. Amen

• Anonyymi

Jeesus sanoi, älkää edes luulko, että hän on tullut kumoamaan Mooseksen lain vaan noudattamaan sitä. Helluntailaiset eivät noudata lakia, mutta Jeesus on juutalaisten kuningas, joka vaati noudattamaan lakia. Hyvä kysymys on, onko juutalaisten kuningas Jeesus Kristus helluntailaisten Herra? Ei ole, koska he eivät noudata Jeesuksen opetusta.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
      18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

Yleisesti ottaen on niin, että vain aniharva kristitty pelastuu. Siitähän Jeesus kertoo monessa kohtaa UT:tia. Helluntailaiset ja luterilaiset eivät voi pelastua, koska he eivät täytä evankeliumin vaatimusta tehdä parannus ja siten eivät täytä armon saamisen ehtoja. Juutalaiset ja kristityt eivät täytä pelastuksen ehtoja, mutta messiaaniset täyttävät. Kristinusko on alun perin ollut messiaanista juutalaisuutta, jonka katoliset, luterilaiset ja helluntailaiset muuttivat antikristillisiksi lahkoiksi.

Kelvoton omahurskaus tulee siitä, ettei halua uskoa Kristukseen. Oikea vanhurskaus perustuu Jeesuksen opetukseen, missä on selvä vaatimus noudattaa lakia. Ilman lain noudattamista ei ole uskoa, ei pyhitystä eikä vanhurskautta. Oma käsitykseni on, että vain messiaaniset ovat vanhurskaita. Helluntailaiset ja luterilaiset ovat osa Paavalin varoittamaan antikristillistä eksytystä, joka on mittasuhteiltaan raju.

Kun edellä esittämääni peilaa Jeesuksen profetiaan, että vain harva pelastuu, siis vain aniharva, on loogista, että joku pienen pieni messiaanisten ryhmä on Herran omia, kun suuret valtavirrat mm. helluntailaisuus ja luterilaisuus ovat tie kadotukseen. Tähän minä uskon, enkä ole vakuuttunut sinun jaaritteluistasi. Nyt menen katsomaan tennistä."

-------------------------------------------------------------------

Tähän hyvät Raamatun kohdat:

Matt 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
      14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

Matt:7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Room 2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.

• Anonyymi

Hyvä että aina jaksat muistuttaa: Menkää pois minun tyköäni te laittomuuden tekijät. Tämä on tosi.

• Anonyymi

Aloittaja

Lopeta leikkiminen, lue raamattua ja rukoile. Valheitasi uskot vain itse epäuskossasi. Olet epäuskoinen Tuomas.

• Anonyymi

Voisitko kertoa aluksi edes yhden valheen.
        /aloittaja

• Anonyymi

"Aloittaja

Lopeta leikkiminen, lue raamattua ja rukoile. Valheitasi uskot vain itse epäuskossasi. Olet epäuskoinen Tuomas."

Meinaatko että raamattua lukemalla ja rukoilemalla Jumala muuttuisi kolmiyhteiseksi kun Jumala itse sanoo:

"Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole." (Jesaja 45:22)

totuus_voittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aloittaja

Lopeta leikkiminen, lue raamattua ja rukoile. Valheitasi uskot vain itse epäuskossasi. Olet epäuskoinen Tuomas."

Meinaatko että raamattua lukemalla ja rukoilemalla Jumala muuttuisi kolmiyhteiseksi kun Jumala itse sanoo:

"Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole." (Jesaja 45:22)

totuus_voittaa

Totuus tosiaan voittaa, eikä sillä ole mitään tekemistä uskontojen tai jeesusten kanssa. Aikaa pelaatte vaan.

• Anonyymi

Mahtaako hänellä saldo riittää?

• Anonyymi

Kristinusko ei ole monoteistinen (yksijumalainen) uskonto.
        Litteän maan uskovat taas vauhdissa....

• Anonyymi

Aloittaja

Lukisit ensiksi raamattuasi. Emme todella ole kiinnostuneita harhaopistasi. Olet aivan väärällä osastolla.

• Anonyymi

“Lukisit ensiksi raamattuasi.”

Luin Raamattua.

Siellä luki:

“Jumala on yksi, ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus.” (1 Tim 2:5)

Harhaoppia helluntailaiselle joka ei usko Jumalan sanaa.

• Anonyymi

Ei ole tervetullut ja Jeesukseen uskovatkin karkoitetaan pois helluntaista, koska he eivät hyväksy helluntailaisten uskontunnustusta, jonka mukaan Jumala on kolmiyhteinen Isä ja Poika ja Pyhä Henki.

Helluntaissa on silti Jumalan lapsia, mutta he eivät kritisoi jumaluusoppia. Heidät tuntee siitä, että puhuvat oikein Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä. Eivät sekoita näitä toisiinsa ja kohdistavat rukouksensa aina Isälle, eivät koskaan Pojalla tai Pyhälle Hengelle tai kolmiyhteiselle epäjumalalle, joka on riivaajien hengistä muodostuva plagiaatio Raamatun yhdestä Jumalasta.

• Anonyymi

Aloitus on aivan vastoin raamattua.

• Anonyymi

monilla on maaginen usko siihen että kun pamautetaan että "Raamattu sanoo" niin se on siinä, Raamattu silloin sanoo niinkuin on saatu päähän Raamatun sanovan.

"Aloitus on aivan vastoin raamattua."

Ei ole vastoin raamattua mutta ilmeisesti vastoin helluntailaista raamatunselitystä jolla raamattua väännetään kieroon kuten näin: "Raamattu sanoo että Jeesus on Jumala".

Ei sano.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe