Sakkoa luikureille.
'Bettina Koskinen ihmettelee, mitä hyötyä huomautuksista on. Itse hän ei koe tarvetta muuttaa toimintatapojaan.
– Olen jättänyt autoni samaan paikkaan viisi vuotta. Ei tämä vaikuta minuun mitenkään, vaikka ehkä pitäisi. Jos olisin saanut sakot, en enää jättäisi autoa samaan paikkaan, Koskinen sanoo'
Sitten ihmetellään miksi pysäköinninvalvontaa tarvitaan.
https://yle.fi/uutiset/3-7990970
Parkkiluikurit eivät huomautuksista piittaa
Anonyymi
4
269
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä muista nähneeni montaakaan sellaista kirjoitusta, joissa ihmetellään, mihin pysäköinninvalvontaa tarvitaan.
- Anonyymi
Eiköhän tuossa jutussa esiintyvä Bettina ole ottanut opikseen huomautuksesta eikä enää aja auton pyörää reunakiven päälle, vaikka jatkaakin vuosia kestänyttä pysäköintiään samalle paikalle.
- Anonyymi
Aiva, ja juttu voi olla myös keksitty mikä on aivan liian yleistä valtamedialle nykyään.
- Anonyymi
Joo, mut aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721