Sakkoa luikureille.
'Bettina Koskinen ihmettelee, mitä hyötyä huomautuksista on. Itse hän ei koe tarvetta muuttaa toimintatapojaan.
– Olen jättänyt autoni samaan paikkaan viisi vuotta. Ei tämä vaikuta minuun mitenkään, vaikka ehkä pitäisi. Jos olisin saanut sakot, en enää jättäisi autoa samaan paikkaan, Koskinen sanoo'
Sitten ihmetellään miksi pysäköinninvalvontaa tarvitaan.
https://yle.fi/uutiset/3-7990970
Parkkiluikurit eivät huomautuksista piittaa
Anonyymi
4
319
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä muista nähneeni montaakaan sellaista kirjoitusta, joissa ihmetellään, mihin pysäköinninvalvontaa tarvitaan.
- Anonyymi
Eiköhän tuossa jutussa esiintyvä Bettina ole ottanut opikseen huomautuksesta eikä enää aja auton pyörää reunakiven päälle, vaikka jatkaakin vuosia kestänyttä pysäköintiään samalle paikalle.
- Anonyymi
Aiva, ja juttu voi olla myös keksitty mikä on aivan liian yleistä valtamedialle nykyään.
- Anonyymi
Joo, mut aina Audei, Mersui, Bemarei, Opelei, Volkkarei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1766733Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1113195Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676- 191649
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381516Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151293- 641253
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143