https://yle.fi/uutiset/3-11544775
Maahanmuuttajia Eurooppaan kuljettanut vene on uponnut Libyan rannikolla.
Vastaavia onnettomuuksia ei juurikaan satu Australiaan suuntauvassa maahanmuutossa, koska Australia kerää veneilijät jonnekin Naurulle, vai oliko se Joulusaarille. Käytännössä siis tuo harrasteveneily Australiaan on vähentynyt olemattomiin.
Eikö Euroopassa syyllisiä hukkumisiin ole ne päättäjät, jotka ovat epäonnistuneet ottamaan Australian mallia käyttöön?
Ikävaä onnettomuus, kenen syy?
7
73
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ilouutinen
- Anonyymi
Moktar Guptan syy on jokainen mereen hukkunut pakolainen. Gupta haluaa niitä tänne ja samaisen porukan takia pakolaiset lähtee Bilteman rantaleluilla kohti iloista satamaa tavoitteenaan hulppea taikaseinä joka tarjoaa kaiken maallisen tarpeen.
Muistakaamme toki maahanmuuttajien tervehdyttävä vaikutus yrityksillemme.
Itsepäinen ja itsensä ulos hinnoitellut työvoimamme joutaakin mennä kortistoon tai minne lie.
Mustat ja arbit tulevat siivoamaan tyhjät toimistotilamme kerran vuodessa hyvin edullisesti.
Samalla he voivat viedä mennessään tiloihin ehkä jääneet tarpeettomat kalusteet.
Teollista tuotantoa ei kohta enää maassamme ole joten sorvarit ja muut voivat siirtyä peruspäivärahalla juopottelemaan.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Muistakaamme toki maahanmuuttajien tervehdyttävä vaikutus yrityksillemme.
Itsepäinen ja itsensä ulos hinnoitellut työvoimamme joutaakin mennä kortistoon tai minne lie.
Mustat ja arbit tulevat siivoamaan tyhjät toimistotilamme kerran vuodessa hyvin edullisesti.
Samalla he voivat viedä mennessään tiloihin ehkä jääneet tarpeettomat kalusteet.
Teollista tuotantoa ei kohta enää maassamme ole joten sorvarit ja muut voivat siirtyä peruspäivärahalla juopottelemaan.En keksi niille mitään muuta järkevää kuin ampumaradalle maalitauluksi
- Anonyymi
ohooo
- Anonyymi
Mamutusmedian toimittajan mukaan ihan PELÄTÄÄN monia matuja hukkuneen? Siis kuka pelkää?
Tuskinpa toimittaja itsekään yöunian menettää noiden itse aiheutettujen kuolemien takia?
Tyypillistä mamuttajatoimittajan retoriikkaa...- Anonyymi
Minä pelkäisin enemmän niitä, jotka EI hukkuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591501- 251103
- 82982
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36760
- 47722
- 90713
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13700Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i18681- 115656
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 39522
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24513- 18512
- 41508