No, saakos tämä anarkomarko myös sen 75 egee ekstraa

Anonyymi

kuun lopussa, sillä toki hänkin on "pitkäaikaistyötön" kun ei ole koskaan halunnut töitä tehdä. Työksi ei lasketa kirjoittelua tänne.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä ei saa kukaan, se ei ole mennyt läpi.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät?


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei.

    • Anonyymi

      Joko asia on varma.

    • Anonyymi

      Kelan sivuilta
      "Väliaikainen epidemiakorvaus perustoimeentulotuen saajille

      Hallitus on antanut eduskunnalle lakiesityksen väliaikaisesta epidemiakorvauksesta. Lakia ei ole vielä vahvistettu.
      Lakiesityksen mukaan Kela maksaa koronatilanteen takia toimeentulotuen asiakkaille uutta tukea syksyllä 2020. Tuen nimi on väliaikainen epidemiakorvaus.

      Väliaikaisen epidemiakorvauksen tarkoitus on tukea pienituloisimpia henkilöitä ja perheitä tilanteessa, jossa koronaepidemiaan liittyneet rajoitustoimet ovat aiheuttaneet ylimääräisiä kustannuksia.

      Kela myöntää epidemiakorvauksen automaattisesti niille asiakkaille, jotka ovat siihen oikeutettuja. Korvausta ei siis tarvitse hakea erikseen."

    • Anonyymi

      Siinähän tuo lukee neljännellä rivillä, lakia ei ole vahvistettu.

      Hallituksen tietäen, ei tulla vahvistamaankaan.

      Keppiä tulee, köyhät on tarkoitus poistaa ajamalla porukka itsemurhaan.

      • Kuten siinä lukee, hallitus on antanut lakiesityksen eduskunnalle, joka sen sitten hyväksyy tai hylkää. Hallituksen kannatus sillä on, kun esitys on tehty ja toimitettu. Vastustajina ovat ainakin Perussuomalaiset. Onko muita vastustajia tarpeeksi esityksen kaatamiseen, selvinnee pian.


      • Anonyymi

        "Miekkamiehiä" tulee todella paljon lisää. Samoin "omituisia" nokkakolareita auton ja rekan kesken..


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Kuten siinä lukee, hallitus on antanut lakiesityksen eduskunnalle, joka sen sitten hyväksyy tai hylkää. Hallituksen kannatus sillä on, kun esitys on tehty ja toimitettu. Vastustajina ovat ainakin Perussuomalaiset. Onko muita vastustajia tarpeeksi esityksen kaatamiseen, selvinnee pian.

        Osa persuista vastustaa.


    • Anonyymi

      Hallitus mieluiten tappaisi kaikki suomalaiset miehet

      • Anonyymi

        Puolet akoistakin on täysin turhia hapenkuluttajia


    • Anonyymi

      Ei uskoisi puolentoistasentin pullonpohjan saavan aikaan henkirikosta, jos ei ole koskaan nähnyt niin tapahtuvan.

      • Anonyymi

        Uhkailetko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhkailetko?

        Ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä?

        Häh?


    • Anonyymi

      Miksi psykopaatti hymyilee kertoessaan huonoja uutisia?

      • Anonyymi

        Entäs saako itkeä jos kertoo hyviä uutisia?


    • Anonyymi

      Se odottaa sitä kieli pitkällä.

    • Anonyymi

      Rkp, Kokoomus ja Persut takuulla vastustavat köyhien auttamista.

    • Anonyymi

      Ei nappaa

    • Anonyymi

      Jääkö taas tulematta.

    • Anonyymi

      Paljonko 75:llä ruplalla saa kaalisoppaa?

      • Anonyymi

        Soppaa ei ole jaossa mutta kaalimehua saattaa leipäjonosta saada


      • Anonyymi

        No kiljuun se seitenviisegee ainakin vassareilla menee?


    • Anonyymi

      Palstavasuri odottaa kieli pitkällä.

    • Anonyymi

      Minä antaisin tuon rahan sijasta ruoka-apua, kun se raha menee kuitenkin viinaan ja hedelmäpeleihin.

      • Anonyymi

        Ja viherpunikeilla rahat menisi kannabis pössyttelyyn.


      • Anonyymi

        Kukaan ei pakota sinua juomaan rahojasi


    • Anonyymi

      Kaikki työttömät eivät tosiaan ole päihdeongelmaisia

      • Anonyymi

        Eikä kaikki ongelmaiset ole työttömiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kaikki ongelmaiset ole työttömiä

        Mutta melkein jokaiselle kapitalistille pamahtaa pökäleet housuun kun kohdalle iskee erityisverontarkastus, se on koronaa paljon kovempi juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta melkein jokaiselle kapitalistille pamahtaa pökäleet housuun kun kohdalle iskee erityisverontarkastus, se on koronaa paljon kovempi juttu.

        Aina kun on vähänkin vihiä vilpistä, kannattaa antaa vinkki verottajalle, jokaisen pitää maksaa veronsa.


    • Anonyymi

      Meni läpi, köyhät saa ostaa ruokaa.

      KIITOS

    • Anonyymi

      no ne rahat menee pääasiassa noille muualtatulleille raketti insinööreille

      • Anonyymi

        Nyt ei tarvitse loppuvuotena jatkaa lasten maitoa vedellä, hieno homma.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe