Minua on usein ivattu Persuksi ja koen sen suurena loukkauksena.
Persut koettavat nyt kovin pestä kasvojaan jotta he näyttäisivät hallituskelpoisilta Kokoomuksen rinnalla seuraavissa vaaleissa.
Voi pojat mikä elo sitten alkaakaan! Tämä junttaporukka ei EU- eroa halua ja se paskat tulee välittämään kurjaliston eduista ja elämästä.
Äänestätte sitten aivan ketä tahansa niin mikään ei tule muuttumaan; se on varmaa se.
Matutulvakin tulee jatkumaan aivan entisellään; lyödäänkö vetoa?
Kansallismielinen ei voi olla jos ei tunnusta etnonationalismia. Kaikki muu on paskapuhetta.
Tästä tulee muodostumaan Persujen ja Kokoomuksen ikioma salaliito......
Persujen höpö- höpö- kansallissmielisyys.
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koko kansallismielisyys on naurettava ideologia. Se että joku apina on sattunut syntymään saman väriseksi tai samaan maahan kuin minä ei muodosta yhtään minkäänlaista velvollisuutta häntä kohtaan. En koe minkäänlaista velvollisuutta auttaa, maksaa tms. yhtään ketään tai kenellekään joka ei a) maksa minulle tai b) tee minulle vastapalvelusta johon olen itse henkilökohtaisesti suostunut. Kaikki automaattinen auttamis/maksamis ym. velvollisuus tms. on oksettavaa sosialismia jota inhoan koko sydämestäni.
En nyt saanut kiinni vuodatuksesi punaisesta langasta; tokko tuota olikaan?
Samanväriset apinat kuin sinä eivät muodosta auttamisvelvoitteita? Haluat auttaa siis ainoastaan erivärisiä nahkoja omaavia maahamme tunkeutuneita ihmisiä? Tätäkö tarkoitit?
Koen kansallismielisyyden aatteena jossa oma Isänmaamme ja heimoveljemme ovat etusijalla aivan kaikessa.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
En nyt saanut kiinni vuodatuksesi punaisesta langasta; tokko tuota olikaan?
Samanväriset apinat kuin sinä eivät muodosta auttamisvelvoitteita? Haluat auttaa siis ainoastaan erivärisiä nahkoja omaavia maahamme tunkeutuneita ihmisiä? Tätäkö tarkoitit?
Koen kansallismielisyyden aatteena jossa oma Isänmaamme ja heimoveljemme ovat etusijalla aivan kaikessa.Ei vaan kukaan ei ole auttamisen arvoinen ilman vastapalvelusta tai maksua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334