Ketokaahan vihreät

Anonyymi

Miksi vähemmistöjen puolustaminen ei onnistu ilman moraalittomuuden holtittomuuden lisäämistä?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt oli hyvä kysymys, mutta veikkan että vastauksia ei tule.

      • Anonyymi

        Lahkolaishörhön kanssa "keskusteleminen" on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää laumansa luo kertomaan kuinka voitti pelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaishörhön kanssa "keskusteleminen" on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää laumansa luo kertomaan kuinka voitti pelin.

        Sinun piti heti ärvistellä lahkolaiseksi, kun jos lauseessa on sana -moraali.
        Sinä muuten puolustelet moraalittomuutta. Mitä hyvää siitä löytyy ?


    • Anonyymi

      Kerropas mitä tarkoitat tuolla moraalittomuudellasi? Mutta jos se on jotain raamatun sanaa vastaan, niin sitten voit unohtaa koko jutun.

      • Anonyymi

        Sinäkö et tajua, mitä on moraalittomuus. Se on esim, sitä, että kun vihreiden suosiossa oleva vähemmistöön kuuluva käöyttää lasta hyväkseen, vihreät eivät koskaan vaadi tätä tekijää tuomittavaksi.
        Rupesiko selviämään, mitä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö et tajua, mitä on moraalittomuus. Se on esim, sitä, että kun vihreiden suosiossa oleva vähemmistöön kuuluva käöyttää lasta hyväkseen, vihreät eivät koskaan vaadi tätä tekijää tuomittavaksi.
        Rupesiko selviämään, mitä se on.

        No eiköhän tuo ole enemmän politiikkaa. Poliisi tutkii ja oikeuslaitos tuomitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän tuo ole enemmän politiikkaa. Poliisi tutkii ja oikeuslaitos tuomitsee.

        Sinähän puhut jonninjoutavia ympäripyöreyksiä. Taidat ainakin pyrkiä politiikkaan, ja riviesi välistä näkyy selvästi, että hyväksyt moraalittomuudet. Puoluekantasikin kerroit samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän puhut jonninjoutavia ympäripyöreyksiä. Taidat ainakin pyrkiä politiikkaan, ja riviesi välistä näkyy selvästi, että hyväksyt moraalittomuudet. Puoluekantasikin kerroit samalla.

        Montako naista olet kivittänyt tänään? Raamatullasi ei ole moisen suhteen minkäänlaisia moraaliongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako naista olet kivittänyt tänään? Raamatullasi ei ole moisen suhteen minkäänlaisia moraaliongelmia.

        Eihän sinun jutuista saa mitenkäänpäin selevää. Voisitko ruveta argumentoimaan vähän selevemmin.


    • Anonyymi

      Nutturatäti 30-luvulta = lahkolaispersu 2020

    • Anonyymi

      Mitähän tuo tarkoittaa?
      En usko väitteeseen.

      • Anonyymi

        Mitä et ymmärtäny ja mitä väitettä et usko. Sehän on jo kaukaa nähty, että moraalittomuus aiheuttaa ymmärryksen rappeutumista ja todella pahasti.


    • Anonyymi

      Holtiton maahan juoksu ja näitten täys ylläpito ruokkiminen
      - vihervasurit tuhoaa näin suomalaiselta vähäosaiselta elämisen mahollisuudet

      • Anonyymi

        Holtittomuutta maahanmuutossa esiintyi viimeksi persujen ja kristillisdemareiden ollessa hallituksessa.


    • Anonyymi

      Eikö ihmisoikeudet kuulu persuille tai pitäisi kuulua?

    • Anonyymi

      Vastauksista voi päätellä, ettei vihreät ymmärrä moraali-sanan merkitystä.

      • Anonyymi

        Paksua puhetta ihmiseltä jonka moraalikäsitykset ovat mitä todennäköisimmin peräisin ikivanhojen lähi-itäperäisten kamelintaluttajien iltanuotiolorujen tulkinnoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksua puhetta ihmiseltä jonka moraalikäsitykset ovat mitä todennäköisimmin peräisin ikivanhojen lähi-itäperäisten kamelintaluttajien iltanuotiolorujen tulkinnoista.

        Vihreäthän ne ovat suhtautuneet erääseen lähi-idän uskontoon jopa kristittyjä myönteisemmin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paksua puhetta ihmiseltä jonka moraalikäsitykset ovat mitä todennäköisimmin peräisin ikivanhojen lähi-itäperäisten kamelintaluttajien iltanuotiolorujen tulkinnoista.

        Onko mielestäsi Raamatussa koko ihmiskunnalle annetuissa moraali-ja elämänohjeissa jotai vikaa?
        Kerro nyt, kun siihen kirjaan viittasit, ja olet velvollinen perustelemaan käsityksesi .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko mielestäsi Raamatussa koko ihmiskunnalle annetuissa moraali-ja elämänohjeissa jotai vikaa?
        Kerro nyt, kun siihen kirjaan viittasit, ja olet velvollinen perustelemaan käsityksesi .

        Minusta niissä on paljonkin vikaa. En hyväksy kuolemanrangaistusta vaikkapa jumalanpilkasta, vanhempien kiroamisesta tai tottelemattomuudesta, väärästä valasta jne. En hyväksy Raamatun mukaista sukupuolten eriarvoistamista. Minusta raiskauksen uhrin ei pidä joutua avioitumaan raiskaajansa kanssa. En hyväksy orjuutta. Nätä riittää. On siellä toki hyviäkin oppeja, esimerkiksi muiden auttamisesta ja omaisuuden kartuttamisen välttämisestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe