Miksi vähemmistöjen puolustaminen ei onnistu ilman moraalittomuuden holtittomuuden lisäämistä?
Ketokaahan vihreät
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt oli hyvä kysymys, mutta veikkan että vastauksia ei tule.
- Anonyymi
Lahkolaishörhön kanssa "keskusteleminen" on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää laumansa luo kertomaan kuinka voitti pelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaishörhön kanssa "keskusteleminen" on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa: Pulu kaataa nappulat, paskoo laudalle ja lennähtää laumansa luo kertomaan kuinka voitti pelin.
Sinun piti heti ärvistellä lahkolaiseksi, kun jos lauseessa on sana -moraali.
Sinä muuten puolustelet moraalittomuutta. Mitä hyvää siitä löytyy ?
- Anonyymi
Kerropas mitä tarkoitat tuolla moraalittomuudellasi? Mutta jos se on jotain raamatun sanaa vastaan, niin sitten voit unohtaa koko jutun.
- Anonyymi
Sinäkö et tajua, mitä on moraalittomuus. Se on esim, sitä, että kun vihreiden suosiossa oleva vähemmistöön kuuluva käöyttää lasta hyväkseen, vihreät eivät koskaan vaadi tätä tekijää tuomittavaksi.
Rupesiko selviämään, mitä se on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö et tajua, mitä on moraalittomuus. Se on esim, sitä, että kun vihreiden suosiossa oleva vähemmistöön kuuluva käöyttää lasta hyväkseen, vihreät eivät koskaan vaadi tätä tekijää tuomittavaksi.
Rupesiko selviämään, mitä se on.No eiköhän tuo ole enemmän politiikkaa. Poliisi tutkii ja oikeuslaitos tuomitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eiköhän tuo ole enemmän politiikkaa. Poliisi tutkii ja oikeuslaitos tuomitsee.
Sinähän puhut jonninjoutavia ympäripyöreyksiä. Taidat ainakin pyrkiä politiikkaan, ja riviesi välistä näkyy selvästi, että hyväksyt moraalittomuudet. Puoluekantasikin kerroit samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän puhut jonninjoutavia ympäripyöreyksiä. Taidat ainakin pyrkiä politiikkaan, ja riviesi välistä näkyy selvästi, että hyväksyt moraalittomuudet. Puoluekantasikin kerroit samalla.
Montako naista olet kivittänyt tänään? Raamatullasi ei ole moisen suhteen minkäänlaisia moraaliongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako naista olet kivittänyt tänään? Raamatullasi ei ole moisen suhteen minkäänlaisia moraaliongelmia.
Eihän sinun jutuista saa mitenkäänpäin selevää. Voisitko ruveta argumentoimaan vähän selevemmin.
- Anonyymi
Nutturatäti 30-luvulta = lahkolaispersu 2020
- Anonyymi
Mitähän tuo tarkoittaa?
En usko väitteeseen.- Anonyymi
Mitä et ymmärtäny ja mitä väitettä et usko. Sehän on jo kaukaa nähty, että moraalittomuus aiheuttaa ymmärryksen rappeutumista ja todella pahasti.
- Anonyymi
Holtiton maahan juoksu ja näitten täys ylläpito ruokkiminen
- vihervasurit tuhoaa näin suomalaiselta vähäosaiselta elämisen mahollisuudet- Anonyymi
Holtittomuutta maahanmuutossa esiintyi viimeksi persujen ja kristillisdemareiden ollessa hallituksessa.
- Anonyymi
Eikö ihmisoikeudet kuulu persuille tai pitäisi kuulua?
- Anonyymi
Vastauksista voi päätellä, ettei vihreät ymmärrä moraali-sanan merkitystä.
- Anonyymi
Paksua puhetta ihmiseltä jonka moraalikäsitykset ovat mitä todennäköisimmin peräisin ikivanhojen lähi-itäperäisten kamelintaluttajien iltanuotiolorujen tulkinnoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksua puhetta ihmiseltä jonka moraalikäsitykset ovat mitä todennäköisimmin peräisin ikivanhojen lähi-itäperäisten kamelintaluttajien iltanuotiolorujen tulkinnoista.
Vihreäthän ne ovat suhtautuneet erääseen lähi-idän uskontoon jopa kristittyjä myönteisemmin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksua puhetta ihmiseltä jonka moraalikäsitykset ovat mitä todennäköisimmin peräisin ikivanhojen lähi-itäperäisten kamelintaluttajien iltanuotiolorujen tulkinnoista.
Onko mielestäsi Raamatussa koko ihmiskunnalle annetuissa moraali-ja elämänohjeissa jotai vikaa?
Kerro nyt, kun siihen kirjaan viittasit, ja olet velvollinen perustelemaan käsityksesi . Anonyymi kirjoitti:
Onko mielestäsi Raamatussa koko ihmiskunnalle annetuissa moraali-ja elämänohjeissa jotai vikaa?
Kerro nyt, kun siihen kirjaan viittasit, ja olet velvollinen perustelemaan käsityksesi .Minusta niissä on paljonkin vikaa. En hyväksy kuolemanrangaistusta vaikkapa jumalanpilkasta, vanhempien kiroamisesta tai tottelemattomuudesta, väärästä valasta jne. En hyväksy Raamatun mukaista sukupuolten eriarvoistamista. Minusta raiskauksen uhrin ei pidä joutua avioitumaan raiskaajansa kanssa. En hyväksy orjuutta. Nätä riittää. On siellä toki hyviäkin oppeja, esimerkiksi muiden auttamisesta ja omaisuuden kartuttamisen välttämisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581