Uskonnon traumat

Anonyymi

Onko teillä jotain uskonnollisia/ uskontoon liittyviä traumoja? Kuulin joskus juttua, että jollekin oli kerrottu, että heidän kuoleva lemmikkinsä oli "uhrattu" Jumalalle. Hyi! Kuka sellaista pystyy sanomaan vaikka lapselleen?

8

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ei kannata puhua traumoista,kokemuksesta voin sanoa,ruoskaa tulee.Minulta hellariperheessä tapettiin kissa,sanottiin syyksi,ettei tule rakkaammaksi kuin Jeesus!Huom.en hae apua,kunhan kerroin aloittajalle.

• Anonyymi

Anteeksi,luulin olevani hellareiden keskustelupalstalla,siksi kirjoitin noin
        Tällä palstalla saa purkaa traumoja
        Minä ajattelin,että saisin jotain empatiaa hellareilta,kaikkea muuta,hellarit repivät,syyllistivät,pilkkasivat.Minulta on todellakin tapettu minun lemmikkejä muka uskon varjolla!!!!

• Anonyymi

Jaa tämänkö takia ne kissat hävisi. Ei pelkästään kateudesta vaan herran pelosta. Jo on olkiukko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa tämänkö takia ne kissat hävisi. Ei pelkästään kateudesta vaan herran pelosta. Jo on olkiukko

Thou shall slaughter the kitty

• Anonyymi00007
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi,luulin olevani hellareiden keskustelupalstalla,siksi kirjoitin noin
        Tällä palstalla saa purkaa traumoja
        Minä ajattelin,että saisin jotain empatiaa hellareilta,kaikkea muuta,hellarit repivät,syyllistivät,pilkkasivat.Minulta on todellakin tapettu minun lemmikkejä muka uskon varjolla!!!!

Minusta taas luterilaiset ovat hävyttömän ilkeitä ja empatiakyvyttömiä.

• Anonyymi

perkeleestä ne kissantappajat ovat.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on saatanan palvontaa kuten muutkin väärät hengellisyydet. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä, se on Jumalan valtakunta maan päällä. Luopukaa vääristä hengellisyydestä ja menkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle tai suviseuroihin

• Anonyymi00008

Älä tuomitse, jotta et itse joutuisi tuomiolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      17
      2563
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      92
      2435
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1344
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      121
      1228
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      89
      1211
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      279
      1131
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      15
      967
    8. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      949
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      937
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      54
      840
    Aihe