Onko teillä jotain uskonnollisia/ uskontoon liittyviä traumoja? Kuulin joskus juttua, että jollekin oli kerrottu, että heidän kuoleva lemmikkinsä oli "uhrattu" Jumalalle. Hyi! Kuka sellaista pystyy sanomaan vaikka lapselleen?
Uskonnon traumat
6
461
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei kannata puhua traumoista,kokemuksesta voin sanoa,ruoskaa tulee.Minulta hellariperheessä tapettiin kissa,sanottiin syyksi,ettei tule rakkaammaksi kuin Jeesus!Huom.en hae apua,kunhan kerroin aloittajalle.
- Anonyymi
Anteeksi,luulin olevani hellareiden keskustelupalstalla,siksi kirjoitin noin
Tällä palstalla saa purkaa traumoja
Minä ajattelin,että saisin jotain empatiaa hellareilta,kaikkea muuta,hellarit repivät,syyllistivät,pilkkasivat.Minulta on todellakin tapettu minun lemmikkejä muka uskon varjolla!!!! - Anonyymi
Jaa tämänkö takia ne kissat hävisi. Ei pelkästään kateudesta vaan herran pelosta. Jo on olkiukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa tämänkö takia ne kissat hävisi. Ei pelkästään kateudesta vaan herran pelosta. Jo on olkiukko
Thou shall slaughter the kitty
- Anonyymi
perkeleestä ne kissantappajat ovat.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on saatanan palvontaa kuten muutkin väärät hengellisyydet. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä, se on Jumalan valtakunta maan päällä. Luopukaa vääristä hengellisyydestä ja menkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle tai suviseuroihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130