Onko teillä jotain uskonnollisia/ uskontoon liittyviä traumoja? Kuulin joskus juttua, että jollekin oli kerrottu, että heidän kuoleva lemmikkinsä oli "uhrattu" Jumalalle. Hyi! Kuka sellaista pystyy sanomaan vaikka lapselleen?
Uskonnon traumat
6
554
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä ei kannata puhua traumoista,kokemuksesta voin sanoa,ruoskaa tulee.Minulta hellariperheessä tapettiin kissa,sanottiin syyksi,ettei tule rakkaammaksi kuin Jeesus!Huom.en hae apua,kunhan kerroin aloittajalle.
- Anonyymi
Anteeksi,luulin olevani hellareiden keskustelupalstalla,siksi kirjoitin noin
Tällä palstalla saa purkaa traumoja
Minä ajattelin,että saisin jotain empatiaa hellareilta,kaikkea muuta,hellarit repivät,syyllistivät,pilkkasivat.Minulta on todellakin tapettu minun lemmikkejä muka uskon varjolla!!!! - Anonyymi
Jaa tämänkö takia ne kissat hävisi. Ei pelkästään kateudesta vaan herran pelosta. Jo on olkiukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa tämänkö takia ne kissat hävisi. Ei pelkästään kateudesta vaan herran pelosta. Jo on olkiukko
Thou shall slaughter the kitty
- Anonyymi
perkeleestä ne kissantappajat ovat.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on saatanan palvontaa kuten muutkin väärät hengellisyydet. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä, se on Jumalan valtakunta maan päällä. Luopukaa vääristä hengellisyydestä ja menkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle tai suviseuroihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013741
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482671- 1142509
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301787Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221561- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701285Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81271