Seksi useamman kanssa

Anonyymi

Hyväksyykö Jumala seksiä useamman kanssa? Ainakaan Raamattu ei sitä kiellä. Olihan VT:ssä vauraalla miehellä monta vaimoa ja lisäksi seksiorjia.

19

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö kävise se edellä itse testaamassa?

      • Anonyymi

        Raamataussa tajuaa jo järjellä, minkälainen on kuninkaan asema verrattuna tavalliseen kansalaiseen tai tavalliseen rikkaaseen ukkeliin.
        Kuninkaalla oli useita vaimoja,ja toinen erilainen asia oli se kulttuuri jossa he elivät, ja tämä mikä on meillä nyt.
        Raamattu loi miehen ja naisen, Aadam ja Eeva ovat ne malliesimerkit tästä asiasta.

        Raamatussa myös lukee, että Jumala voi hylätä jonkun syntisen tekemään luonnon vastaisia himoja, ja antaa tämän elääelämäänsä niinkuin itse haluaa. Uskovainen etenee uskon tiellä ja uskosta osaton omien himojensa tiellä-
        Henki sotii lihaa vastaan, hengellinen ihminen tai lihallinen henkilö.


    • Anonyymi

      > Ainakaan Raamattu ei sitä kiellä. Olihan VT:ssä vauraalla miehellä monta vaimoa ja lisäksi seksiorjia.

      Raamatussa ei puhuta seksiorjista.

      • Anonyymi

        Vaimot oli lähinnä naisia joista piti jonkun huolehtia. Välttämättä ei seksisuhteita kaikki. Jo kymmenessä käskyssä vaimo on yksikössä.


    • Anonyymi

      Olen kyllä uskonnollinen ja näin mutta kyllä itselläni ainakin on haaveita kolmen kimpasta. En usko että sitä mitenkään pitäisi kieltää raamatun tai valtion toimesta. Seksiä saa harrastaa niin monen kanssa kun tahtoo ja samaan aikaan tai ei. Naimisissa jos on niin toki pettämiseksi lasken jos ilman yhteisiä sopimuksia mennään naiskelemaan muita miehiä/naisia.

      En ole mikään Jumalan sanansaattaja mutta en todellakaan usko että jos päädyt kahden naisen tai miehen tai vaikka naisen ja miehen kanssa sänkyyn niin mihinkään helvettiin siitä joudut. Raamatun mukaanhan on kiellettyä olla muuta kun hetero ja itse olen melko vahvasti biseksuaali joten vapaasti vain toteuttamaan itseään sellaisena kuin haluat.

      • Anonyymi

        Uskonnollinen ei todellakaan aina tarkoita uskoa Raamatun Jumalaan, koska hän voi uskoa Saatanaankin, mihis uskot???


      • Anonyymi

        . Raamatun mukaanhan on kiellettyä olla muuta kun hetero ja itse olen melko vahvasti biseksuaali joten vapaasti vain toteuttamaan itseään sellaisena kuin haluat.

        EI pidä paikkaansa!!!

        Raamatussa sanotaan, että jos joku voi elää elämäänsä ilman puolisoa, ja vain uskoa, on se hänen yksityisasiansa, niinkin on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        . Raamatun mukaanhan on kiellettyä olla muuta kun hetero ja itse olen melko vahvasti biseksuaali joten vapaasti vain toteuttamaan itseään sellaisena kuin haluat.

        EI pidä paikkaansa!!!

        Raamatussa sanotaan, että jos joku voi elää elämäänsä ilman puolisoa, ja vain uskoa, on se hänen yksityisasiansa, niinkin on hyvä.

        mutta kaipa se naimaton on silti hetero, joten korjaan pikkuisen hassua lausettani.


    • Anonyymi

      Olihaan Jeesuksellakin kahdentoista haaremi.

    • Se on syntiä ei jumala hyväksy sitä, liiton sisällä oleva seksi on asia erikseen.

      • Anonyymi

        Uusi liitto minun veressäni jne.
        Vaikka joka yö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi liitto minun veressäni jne.
        Vaikka joka yö.

        Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Matt 26:28
        Hän sanoi: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan kaikkien puolesta. Mark.14:24

        Jumala teki Abrahamin kanssa liiton, jonka merkkinä on ympärileikkaus. Abrahamille syntyi Iisak, ja Abraham ympärileikkasi hänet kahdeksantena päivänä, samoin Iisak Jaakobin ja Jaakob kansamme kaksitoista kantaisää. Apt 7:8 vanha liiton ei ole voimmassa enään.


    • Anonyymi

      Voihan raamatussa esiintyä henkilöitä jotka eivät päässeet taivaaseen, tuskin esim jeesuksen pettänyt opetuslapsi sinne pääsi..?

      voihan joku esim pikkulapsia tappamaan määrännyt kuningaskin olla että joutui kadotukseen vaikka hänellä olisi ollut useita vaimoja

      • Anonyymi

        "voihan joku esim pikkulapsia tappamaan määrännyt kuningaskin olla että joutui kadotukseen vaikka hänellä olisi ollut useita vaimoja"

        Se että joku teki jotain josta kirjoitetaan Raamatussa EI tarkoita sitä että sen tekeminen oli Jumalan tahto.

        Raamatussa kerrotaan mitä jotkut tekivät ihan kuten jossain historian kirjassa kerrotaan mitä Natsi-Saksa teki. Se että siitä kerrotaan ei tarkoita että kertojan mukaan se oli oikein.

        Raamatun Jumala (jonka nimi on Jehova) alunperin tarkoitti miehelle yhden vaimon, vaikka Israelin lain alaisuudessa moniavioisuutta sallittiinkin.


    • Anonyymi

      En mä tiedä. Yksi vaimo on ja seksi jutut hyvin pelittäneet hänen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe