Oletteko pohtineet tätä ikiliikkuja juttua mitenkään?
Kerran käynnistettynä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On paljon mietitty, yleensä yhtä ruuvia vailla kuten keksijänsäkin.
- Anonyymi
Miksi niiden keksijät eivät ansaitse biljoonia keksinnöllään vaan ainoastaan tekevät kökösti lavastettavia videoita "todisteeksi"? Turha jankata mistään "öljy-yhtiöiden ahneudesta".
Pallopäät uskovat ikiliikkujan nimeltä "maapallo"
Itse en usko että mitään hokkuspokkus ikiliikkujia on olemassa eikä sellaista voida ikinä kehittää. Siksi uskon myös litteään ja kiinteään/ liikkumattomaan maahan.- Anonyymi
Eihän maapallo ole ikiliikkuja, vaan pyöriminen hidastuu pikkuhiljaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän maapallo ole ikiliikkuja, vaan pyöriminen hidastuu pikkuhiljaa.
Tässähän me pyörimme:
https://www.youtube.com/watch?v=z8aBZZnv6y8
Pitää lisäksi muistaa että koko tämä Linnunratapaskamme liikkuu miljoona kilometriä tunnissa kohti jonnekin päättymätöntä ja ikuisesti laajenevaa avaruutta.
Vaikuttaako uskottavalta?- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Tässähän me pyörimme:
https://www.youtube.com/watch?v=z8aBZZnv6y8
Pitää lisäksi muistaa että koko tämä Linnunratapaskamme liikkuu miljoona kilometriä tunnissa kohti jonnekin päättymätöntä ja ikuisesti laajenevaa avaruutta.
Vaikuttaako uskottavalta?Uskottavammalta kuin kaltaisiesi valehtelevien lättäpäiden sisäisesti ristiriitaiset kiukuttelut.
Anonyymi kirjoitti:
Uskottavammalta kuin kaltaisiesi valehtelevien lättäpäiden sisäisesti ristiriitaiset kiukuttelut.
Persekärpäseni analyyttinen pohdiskelu aina jaksaa ällistyttää.... :-)
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kerropa nasupelle miksi tämä lättymaa ei ole tyhjentynyt jo ilmasta ja vedestä kun sen pohjassa on niin momta reikää?
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa nasupelle miksi tämä lättymaa ei ole tyhjentynyt jo ilmasta ja vedestä kun sen pohjassa on niin momta reikää?
Jospa Persekärpäseni koettaisi nyt ensin arvuutella omia ajatelmiaan?
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Reikäpohjainen lättämaa ei voi pitää vettä. Vesi valuu alas. Läikkymisestä puhumattakaan. Samaten ilma valuu alas.
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Mielenkiintoista, jälleen vertasit itseäsi laitumella märehtivään lehmään, jota persekärpäset kiusaavat. No, ehkä teissä on jotain muutakin yhteistä.....
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Loparit eikun vastaa nyt Nasu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loparit eikun vastaa nyt Nasu..
Turhaan odotat, eihän naudat kuin nasutkaan pysty ajattelemaan ihmisen lailla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833308
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli352659Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732259- 612258
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512191Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191937Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201919- 621914
- 861642