kun tuholaitos käynnistetään.Onneksi olen rakentanut jo metsään oman bunkkerin maan alle.
OL 3 Pamahtaa taatusti
18
852
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti omalle maallesi!
- Anonyymi
Joo,Raumaan.
- Anonyymi
Onko OL 3:ssa ollut peruslämmitys päällä. Homeessahan tuo on ja tullut jo käyttöikänsä päähän. Ei sillä väliä. Ainakin kärpäset ja muut hyttyset kuolevat kun ydinmiilukattila käynnistyy vuonna 2031.
Ei Tshernobylkään kestänyt koerasitusta niin miksi sitten OL 3. - Anonyymi
Heippa ,
Vihreät kieltävät hiilen, turpeen, fossiiliset polttoaineet ja ydinvoiman ja haluavat kieltää myös vesivoiman.
Kiinnostaa kovasti tietää, miten Suomen sähkön tuotanto ja tarve katetaan pelkästään aurinko- ja tuulivoimalla.
https://www.verkkouutiset.fi/ymparistojarjestot-vaativat-tuet-pois-vesivoimaloilta/- Anonyymi
Kai olet kuullut lammasturkista. Sen avulla pystyy säästämään 90% lämmityskustannuksista.Sähkö on turhaa ja liian kallista. Sen tulet lähivuosina totemaan kantapään kautta.
- Anonyymi
Vihreiden mielestä ydinvoimala on maailman turvallisin tapa tuottaa energiaa.
Aukeaako vihreiden silmät nyt, jollei, niin vihreät valehtelee. - Anonyymi
Polkupyörissä oli dynamo. Eikun niitä sotkemaan. Ainakin yksi vihreä osaa tämän taidon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai olet kuullut lammasturkista. Sen avulla pystyy säästämään 90% lämmityskustannuksista.Sähkö on turhaa ja liian kallista. Sen tulet lähivuosina totemaan kantapään kautta.
Vihreät kielsi turkkien käytön.Se oli paha moka.Lampaita ei enää ole.
- Anonyymi
"Onneksi olen rakentanut jo metsään oman bunkkerin maan alle."
Minkälaisia kokemuksia bunkkerissa maan alla asumisesta? Onko siellä biohuussi, vai teetkö tarpeesi bunkkerin lattialle ? - Anonyymi
Tarkistamattoman väitteen mukaan Olkiluoto 3 on määrätty räjähtämään käynnistettäessä. Määräys on tullut Euvostoliitosta ja alkujaan maailman epäviralliselta hallitukselta, harmaalta. Väite on tarkastamaton, koska en osaa tarkastaa sitä, vaikka voimalaa kyllä osaan käyttää ja olen käyttänytkin 30 vuotta.
- Anonyymi
Minä ennakoin ongelman jo 30 vuotta sitten ja muutin itä-Suomeen.Kuitenkin joka paikassa on ongelmat jotka nyt suurenevat. Rauhassa ei saa elää enää missään. Siitä pitävät huolen puolueet ja niiden rahoittajat.Piru tätä demokratiaa joka perustuu korruptiolle ja hulluudelle.
- Anonyymi
Jos olet käyttänyt (operoinut) ydinvoimalaitosta 30 vuotta sinulle on varmaan syntynyt hyvä käsitys siitä, miten laitokselle annetaan käsky räjähtää? Ei siis operaattoreille tai omistajille käsky räjäyttää laitos.
Kuulostaa vähän Arton jutuille muuten, mutta hän ei kyllä sanoisi, ettei osaa.
Hakukoneisto
- Anonyymi
Tulisi kunnon pakkaset, -30 - 40 C jotta vihervasurit saisivat,
mitä ovat tilanneet- Anonyymi
Jos tulevana talvena ilmaantuu tuuletonta pakkasta pidempään niin Euroopassa kuollaan kylmyyteen. Kun siis maakaasun hinta on alle vuodessa kolminkertaistunut, hiilen hinta moninkertaistunut ja molempien hinnat edelleen nousussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulevana talvena ilmaantuu tuuletonta pakkasta pidempään niin Euroopassa kuollaan kylmyyteen. Kun siis maakaasun hinta on alle vuodessa kolminkertaistunut, hiilen hinta moninkertaistunut ja molempien hinnat edelleen nousussa.
EU hoitaa kustannusten nousun inflaatiolla kuten jo 10 vuotta. Idiootit ei ole edes huomanneet sitä.
- Anonyymi
Paskalaitoksia kaikki! Eivät saatana saa edes valmiiksi! Esim . Pyhäjoellakin rahoittajista puuttuu kolmasosa! Miten saadaan " halpaa sähköä " laitoksesta,jonka rakennuskustannukset ja aika karkaavat kymmenien vuosien päähän???Onneksi sijoittajat karkaavat ,eli tulevat järkiinsä!
- Anonyymi
Kun ydinpommi voimalaitos käynnistetään,niin menen mökille,
ja piiloudun perunakellariin,joka on vanhanajan maakellari.
Betonista seinät ja katto,2metriä maata päällä.
Kyll on oikein pomminkestävä. - Anonyymi
Joku on jo valmiiksi pimahtanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136