minä olen lukenut raamatun

Anonyymi

Miksi se ei vakuuttanut minua ja vakuutti teidät.
Mitä eroa aivoissani on teidän aivoihin verrattuna.

45

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmio palikka ei mene neliö reikään vaikka joku niin vakuuttaisi.

    • Anonyymi

      Raamatun jumala oli paikallinen ilmiö.

    • Anonyymi

      > Miksi se ei vakuuttanut minua ja vakuutti teidät

      Vakuuttanut mistä? Ettei ole oikein murhata? Ett olisi hyvä rakastaa jopa vihollista? Että maailma on luotu?

      • Anonyymi

        Poimitko nyt sieltä vain mieluisimmat osat, hyi vittu, saat ne kamalat rusinat pullasta, en voi sietää rusinoita.


      • Anonyymi

        Paitsi jos Jumala käskee tappamaan miekan terällä kaupungin miehet, naiset, lapset, vanhukset ja jopa eläimet. Silloin on suorastaan velvollisuus murhata Herran nimeen.

        Aloittajalle. En usko, että kukaan on tullut uskoon lukemalla Raamatun kannesta kanteen. Päin vastoin, se on omiaan vierottamaan uskosta. Pitää olla vahva aivopesu pohjalla, jotta voi hyväksyä vanhan testamentin Jumalan toiminnan.


      • Anonyymi

        Miten raamattu, joka sisältää epätotuuksia ja erilaisia näkemyksiä maaimasta, osa ennusteista toteutunut ja osa ei, voisi vakuuttaa ihmisiä jumalan olemassa olosta?

        Raamuttu edustaa pahuutta, orjuuttamalla ihmsiä ja väittämällä raamattua totuudeksi ja siten opettaen ihmisiä epärehellisyyteen.

        Älykkäät ihmiset päätyvät yhdessä pohdinnalla päätökseen murhaamisen pahuudesta, raamattu kertoo jumalan murhista, joka hyväksytään. Sen lisäksi raamattu kieltää murhaamisen.

        Minä olen yrittänyt löytää dataa millä jumalan todentaisi olemassa olevaksi. Minä en ole löytänyt yhtään dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kertokaa jos on dataa millä vedenpitävällä logiikalla päätyy lopputulokseen että jumala on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten raamattu, joka sisältää epätotuuksia ja erilaisia näkemyksiä maaimasta, osa ennusteista toteutunut ja osa ei, voisi vakuuttaa ihmisiä jumalan olemassa olosta?

        Raamuttu edustaa pahuutta, orjuuttamalla ihmsiä ja väittämällä raamattua totuudeksi ja siten opettaen ihmisiä epärehellisyyteen.

        Älykkäät ihmiset päätyvät yhdessä pohdinnalla päätökseen murhaamisen pahuudesta, raamattu kertoo jumalan murhista, joka hyväksytään. Sen lisäksi raamattu kieltää murhaamisen.

        Minä olen yrittänyt löytää dataa millä jumalan todentaisi olemassa olevaksi. Minä en ole löytänyt yhtään dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kertokaa jos on dataa millä vedenpitävällä logiikalla päätyy lopputulokseen että jumala on olemassa.

        > Kertokaa jos on dataa millä vedenpitävällä logiikalla päätyy lopputulokseen että jumala on olemassa.

        Luotu olemassa -> Luoja olemassa.

        Mutta, ei sllä ole juuri merkitystä uskotko, Raamattu on ennemmin kirja ymmärtämisestä (vanhurskaudesta) kuin olemassaolon uskomisesta.

        http://www.kolumbus.fi/r.berg/Vanhurskaat.html


    • Anonyymi

      Vaikka kuinka riuhut et todella saa raamattua tyhjäksi. Oman epäuskosi tähden, pelle.

      • Anonyymi

        Nämä minun tekstini ovat vielä luettavissa 2000v kuluttua.
        🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa raamatun tyhjeneminen? Ei ymmärrä?


    • Anonyymi

      Olen lukenut Taisteluni, Koraanin, Raamatun, Lajien Synnyn.
      Kaikista näki mihin ne pyrkivät, totuus on kuitenkin totuus.

      • Anonyymi

        Taisteluni minulta on lukematta ja jääkin. On kuulemma äärimmäisen tylsä. Mutta niin on Koraaniakin, jota olen lukenut vain vähän alkuun.

        Tein kokeen. Sijoitin kirjahyllyssäni Lajien synnyn Koraanin ja Raamatun väliin. Sitten jäin katsomaan, kummasta Pyhästä Kirjasta kuluttava tuli lähtisi polttamaan ateistisen rienausteoksen poroksi. Se olisi väkevä todistus oikean uskon voikeellisuudesta.
        Sain karvaasti pettyä. Vaikka kuinka odotin, ei edes savun tuprahdusta tai kipinän kipinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisteluni minulta on lukematta ja jääkin. On kuulemma äärimmäisen tylsä. Mutta niin on Koraaniakin, jota olen lukenut vain vähän alkuun.

        Tein kokeen. Sijoitin kirjahyllyssäni Lajien synnyn Koraanin ja Raamatun väliin. Sitten jäin katsomaan, kummasta Pyhästä Kirjasta kuluttava tuli lähtisi polttamaan ateistisen rienausteoksen poroksi. Se olisi väkevä todistus oikean uskon voikeellisuudesta.
        Sain karvaasti pettyä. Vaikka kuinka odotin, ei edes savun tuprahdusta tai kipinän kipinää.

        Taisteluni on poliittinen teos.

        Kirjat ovat vain kirjoja, tekstiä, puhetta, lukijalle/kuulijalle jää vastuu tulkinnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisteluni minulta on lukematta ja jääkin. On kuulemma äärimmäisen tylsä. Mutta niin on Koraaniakin, jota olen lukenut vain vähän alkuun.

        Tein kokeen. Sijoitin kirjahyllyssäni Lajien synnyn Koraanin ja Raamatun väliin. Sitten jäin katsomaan, kummasta Pyhästä Kirjasta kuluttava tuli lähtisi polttamaan ateistisen rienausteoksen poroksi. Se olisi väkevä todistus oikean uskon voikeellisuudesta.
        Sain karvaasti pettyä. Vaikka kuinka odotin, ei edes savun tuprahdusta tai kipinän kipinää.

        Jumala harvemmin pakottaa (ennen tuomioita)ihmistä mihinkään tai ilmaisee vihaansa kirjahyllyissään kokeitaan järjesteleville. Raamatussa on kuvauksia poikkeuksista ja esim. Jeesuksen ilmestymisestä Paavalille, jossa tämä seurakuntien vainoaja menetti hetkeksi näkönsä ennenkuin hänestä tehtiin pakanoiden apostoli, Jumalan valittu "ase".

        Jumala rakastaa Sinua! Hän vetää Sinua pelastukseen Poikansa Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman kautta. Vastaa Hänen kutsuunsa, kun se tapahtuu! Et voi erehtyä siitä; etkä kutsun todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala harvemmin pakottaa (ennen tuomioita)ihmistä mihinkään tai ilmaisee vihaansa kirjahyllyissään kokeitaan järjesteleville. Raamatussa on kuvauksia poikkeuksista ja esim. Jeesuksen ilmestymisestä Paavalille, jossa tämä seurakuntien vainoaja menetti hetkeksi näkönsä ennenkuin hänestä tehtiin pakanoiden apostoli, Jumalan valittu "ase".

        Jumala rakastaa Sinua! Hän vetää Sinua pelastukseen Poikansa Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman kautta. Vastaa Hänen kutsuunsa, kun se tapahtuu! Et voi erehtyä siitä; etkä kutsun todellisuudesta.

        Paavali sai aivoverenvuodon ja "näki" jeesuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala harvemmin pakottaa (ennen tuomioita)ihmistä mihinkään tai ilmaisee vihaansa kirjahyllyissään kokeitaan järjesteleville. Raamatussa on kuvauksia poikkeuksista ja esim. Jeesuksen ilmestymisestä Paavalille, jossa tämä seurakuntien vainoaja menetti hetkeksi näkönsä ennenkuin hänestä tehtiin pakanoiden apostoli, Jumalan valittu "ase".

        Jumala rakastaa Sinua! Hän vetää Sinua pelastukseen Poikansa Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman kautta. Vastaa Hänen kutsuunsa, kun se tapahtuu! Et voi erehtyä siitä; etkä kutsun todellisuudesta.

        Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Minä en ole löytänyt sellaista dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kerro vaikka yksi fakta, mikä läpäisee tieteellisen ajattelun ja päätyy siihen johtopäätökseen että jumala on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Minä en ole löytänyt sellaista dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kerro vaikka yksi fakta, mikä läpäisee tieteellisen ajattelun ja päätyy siihen johtopäätökseen että jumala on olemassa.

        Minä pystyn päättelemään jumalan synnyn, Niili ruokki suuret ihmisjoukot.
        Miten hallita suuria ihmisjoukkoja ? uskon avulla, keksitään jumala.
        Nykyään on poliittisia puolueita, ennen oli erilaisia jumalia.
        Jopa kommunismi on kirjan luomus, jolla oli tarkoitus ajaa työväen etuja.


    • Anonyymi

      Jumala itse ei ilmoita mitään. Hypnoosissa hilluva väkensä kiljuu sitä enemmän.

    • Anonyymi

      Minut Raamattu vakuutti, koska siinä on totuus, rakkaus ja tietoa, jota ihmisillä ei muuten olisi. Raamattu kertoo totuuden ihmisten pahuudesta. Lisäksi siellä on tieto menneistä ja tulevasta. Esim. tieto siitä miten Juutalaiset tulevat sekoitetuksi kansojen keskelle ja nyt palaavat jälleen, kuten sanottu tuhansia vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Miten se Tuomaan evankeliumi.


      • Anonyymi

        Raamatussa on ennustuksia, jotka ovat toteutuneet ja ennustuksia jotka eivät ole toteutuneet. Niin kuin moni muukin kirja. Mutta aikuisten oikeasti; Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Minä en ole löytänyt sellaista dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kerro vaikka yksi fakta, mikä läpäisee tieteellisen ajattelun ja päätyy siihen johtopäätökseen että jumala on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustuksia, jotka ovat toteutuneet ja ennustuksia jotka eivät ole toteutuneet. Niin kuin moni muukin kirja. Mutta aikuisten oikeasti; Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Minä en ole löytänyt sellaista dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kerro vaikka yksi fakta, mikä läpäisee tieteellisen ajattelun ja päätyy siihen johtopäätökseen että jumala on olemassa.

        Dataa??? Etkä löydäkään. Data kuoli viimeisimmässä TNG Star trek-elokuvassa.

        Ihmiset tulee uskoon kun joku uskottelee heille asioita. Sen ulkopuolelta voi olka vaikea tulla uskoon ja uskoa Jumalan olemassa oloa. Tosin on tiedemiehiä ja -naisia, jotka ovat kertoneet tulleensa uskoon kun ovat huomanneet, kuinka ihmeellinen luonto on ja tajunneet sen, että luonnon hienojen ja äärimmäisen monimutkaisten toimintamekanismien takana on jotakin älykkäämpää kuin alkulima. Jokin älyllinen olento, kenties Jumala.

        Jotkut taas tulevat uskoon kun joutuvat niin vaikeaan elämäntilanteeseen, että he eivät näe muuta mahdollisuutta tuskansa helpottamiseen kuin uskon Jumalaan.

        Jos joudut näihin tilanteisiin, voit paukahtaa uskoon.

        Mutta sinä tuskin tulet koskaan uskomaan Jumalaan jos etsit pelkkää Dataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dataa??? Etkä löydäkään. Data kuoli viimeisimmässä TNG Star trek-elokuvassa.

        Ihmiset tulee uskoon kun joku uskottelee heille asioita. Sen ulkopuolelta voi olka vaikea tulla uskoon ja uskoa Jumalan olemassa oloa. Tosin on tiedemiehiä ja -naisia, jotka ovat kertoneet tulleensa uskoon kun ovat huomanneet, kuinka ihmeellinen luonto on ja tajunneet sen, että luonnon hienojen ja äärimmäisen monimutkaisten toimintamekanismien takana on jotakin älykkäämpää kuin alkulima. Jokin älyllinen olento, kenties Jumala.

        Jotkut taas tulevat uskoon kun joutuvat niin vaikeaan elämäntilanteeseen, että he eivät näe muuta mahdollisuutta tuskansa helpottamiseen kuin uskon Jumalaan.

        Jos joudut näihin tilanteisiin, voit paukahtaa uskoon.

        Mutta sinä tuskin tulet koskaan uskomaan Jumalaan jos etsit pelkkää Dataa.

        Mr.Spock oli ennen Dataa, jumala on vale eli hiekkakansan satuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustuksia, jotka ovat toteutuneet ja ennustuksia jotka eivät ole toteutuneet. Niin kuin moni muukin kirja. Mutta aikuisten oikeasti; Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Minä en ole löytänyt sellaista dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kerro vaikka yksi fakta, mikä läpäisee tieteellisen ajattelun ja päätyy siihen johtopäätökseen että jumala on olemassa.

        > Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Miksi sinä sellaista haluat?

        Minulle dataa Jumalan olemassaolosta on Raamatun ja tämän maailman olemassaolo. En usko, että näistä olisi, ilman Jumalaa. Mutta, en usko, että se sinulle riittää. Onneksi, ei kysymys oikeastaan ole siitä, uskooko Jumalan olevan, vaan siitä onko ihminen vanhurskas. Raamattu on sitä varten, että ihminen voisi tulla vanhurskaaksi ja saada ikuisen elämän. Kysymys on siis ennemmin oiekasta ymmärryksestä kuin olemassaolon uskomisesta. Olemassaolon uskominen ei pelasta ketään.

        "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
        Mat. 25:46

        "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
        Room. 6:23

        http://www.kolumbus.fi/r.berg/Vanhurskaat.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        > Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Miksi sinä sellaista haluat?

        Minulle dataa Jumalan olemassaolosta on Raamatun ja tämän maailman olemassaolo. En usko, että näistä olisi, ilman Jumalaa. Mutta, en usko, että se sinulle riittää. Onneksi, ei kysymys oikeastaan ole siitä, uskooko Jumalan olevan, vaan siitä onko ihminen vanhurskas. Raamattu on sitä varten, että ihminen voisi tulla vanhurskaaksi ja saada ikuisen elämän. Kysymys on siis ennemmin oiekasta ymmärryksestä kuin olemassaolon uskomisesta. Olemassaolon uskominen ei pelasta ketään.

        "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
        Mat. 25:46

        "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
        Room. 6:23

        http://www.kolumbus.fi/r.berg/Vanhurskaat.html

        Jos sinä keräät etuja ja rahaa valheella niin se kuulutetaan kaikille.
        Jeesustele sitten siinä tunkiossasi valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa on ennustuksia, jotka ovat toteutuneet ja ennustuksia jotka eivät ole toteutuneet. Niin kuin moni muukin kirja. Mutta aikuisten oikeasti; Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta?

        Minä en ole löytänyt sellaista dataa, millä sen johtopäätöksen voisi tehdä. Kerro vaikka yksi fakta, mikä läpäisee tieteellisen ajattelun ja päätyy siihen johtopäätökseen että jumala on olemassa.

        " Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta? "

        Aluksi voisit lukea neljä todistajanlausuntoa Jeesuksesta.

        Paavalikin oli lukenut Raamattunsa tarkkaan, mutta vainosi kuitenkin Jeesukseen uskovia.
        Kunnes koki mielenmuutoksen, kun kohtasi Jeesuksen.

        Jeesus kysyi yleensä aina: Mitä tahdot, että minä sinulle tekisin?
        Rukoile siis Jeesusta avaamaan kirjoitukset sinulle.

        Luuk24:45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Auta minua ymmärtämään mistä löytyy sellaista dataa millä voi tehdä johtopäätksen jumalan olemassaolosta? "

        Aluksi voisit lukea neljä todistajanlausuntoa Jeesuksesta.

        Paavalikin oli lukenut Raamattunsa tarkkaan, mutta vainosi kuitenkin Jeesukseen uskovia.
        Kunnes koki mielenmuutoksen, kun kohtasi Jeesuksen.

        Jeesus kysyi yleensä aina: Mitä tahdot, että minä sinulle tekisin?
        Rukoile siis Jeesusta avaamaan kirjoitukset sinulle.

        Luuk24:45. Silloin hän avasi heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.

        Juupas eipäs sanoi uskovainen ja oli aina oikeassa.


    • Anonyymi

      No kun vakuutuksen saa rahatta. Monet jonottaa ämpäreitäkin.

      • Anonyymi

        Jos jotain saa ilmaiseksi niin väkeä virtaa maailmanääristä, ihmisen ominaisuus.


    • Anonyymi

      Raamattua ei voi ymmärtää sellaisenaan OIKEIN. Vain yhteydessä muiden uskonnollisten kirjojen kuten Koraanin, Bhagavatamin, Dao De Jingin, lukukokemukseen sen paikka, aika, asema ja tarkoitus voidaaan mieltää.
      Sellaisenaan luettuna ilman apokryfejä ja muiden uskontojen kirjoja käsitys siitä jää erittäin naiville eli lapselliselle tasolle.

      Mitä raamattu sanoo Jumalasta noiden kirjojen jälkeen. Ennen noita kirjoja Jumala on sellainen jolle mikään ei ole mahdotonta ja sellainen joka on kaikki kaikessa eli lähinnä suuruudenhullun näky. Mutta kun lukee noita muita kirjoja alkaa kuva Jumalasta asettua uomaan tai lokeroon. Hän on aikojen valtias ja ajan herra, joka kykenee kontrolloimaan aikaa. Mutta kaikkivaltias hän ei ole, vaan vain tiettyjen asioiden herra. Hän on sellainen jonka valtaistuimella istuu välillä: sana, valo, rakkaus tms. jopa saatana. Eikä hän itse ole aina täysin vallassa ja kontrollissa, vaan kullakin ajalla on oma asiansa.

      Näkökulma Jumalaan voi olla joko kapea tai avara. Hänet voi käsittää kyllä kaikki maapallon asukkaat seuraavan 500 vuoden aikana sillä Joh. 16:25 mukaan tänä seuraavana 500 vuotena Jeesus , taivaallisena ylipappina kertoo avoimesti sanomaa Isästä.

      • Anonyymi

        Tiimalasi on evoluution herra.


      • Anonyymi

        "Raamattua ei voi ymmärtää sellaisenaan OIKEIN. Vain yhteydessä muiden uskonnollisten kirjojen kuten Koraanin, Bhagavatamin, Dao De Jingin, lukukokemukseen sen paikka, aika, asema ja tarkoitus voidaaan mieltää."

        Raamattu on sen verran paksu ja syvällinen kirja, että sen tutkimiseen kannattaa keskittyä ihan kunnolla.
        Tekstiä pitää pureskella ja mietiskellä. Mitä tämä tarkoittaa?
        Mitä Raamatun toisissa kohdin sanotaan samasta asiasta?

        Ei kannata sotkea kaikkea muuta siihen sekaan.


    • Anonyymi

      Luultavasti olet moderni ihminen joka ajattelee omilla aivoillaan sen sijaan että sokeasti antaisit jonkun muun ihmisen/aatteen/kirjan ajatella puolestasi.

      Olen huomannut kun olen joutunut tekemisiin uskovaisten ja kiihkouskovaisten kanssa, että he eivät omaa kykyä itsenäiseen ajatteluun kun kohtaavat ylitsepääsemättömiä vaikeuksia/ongelmia/ajatuksia.

      Uskovaisuus on mielestäni psykoosi ja kaikki uskovaiset joihin olen joutunut törmäämään uskonnosta riippumatta (paitsi Buddhan tietä kulkevat) käyttäytyvät kuin olisivat psykoosissa.

      As far as I know, buddhalaiset ovat ainoita jotka eivät yritä vakuuttaa muita Buddhan olemassaolosta. Ainut uskonto joka ei indoktrinoi ihmisiä väkisin syntymästään uskomaan siihen mitä he uskovat. Ainoat uskovaiset jotka ovat oikeasti onnellisia eivätkä elä jatkuvassa kuolemanpelossa. Ja tasan tarkkaan ainoat uskovaiset jotka ajattelevat omilla aivoillaan.

      Itse en usko mihinäkään ihmisten keksimään jumalaan. Typerää ja järjenvastaista touhua. Olen myös moderni omilla aivoillaan ajatteleva ihminen.

      • Anonyymi

        Ylen mukaan buddhalaiset vainoavat muslimeja, vaikka he vain itsepuolustautuvat.
        PVL oli samanlainen itsepuolustautuva niin lakkautettiin, tällaisessa maailmassa elämme.


    • Anonyymi

      Ehkä syy on siinä,missä mielen laadussa luette Pyhääkirjaa Raamattua. Useimpien teidän kirjoitukset paljastavat syyn.Luette Raamattua kuin se olisi romaani, tai historian kirja. Pyytäkää Pyhää henkeä opastamaan itseänne,niin Hän avaa Raamatun valtavan rikkauden teillekin.Nyt te neuvotte Jumalaa, miten kokonaisuutta pitäisi johtaa,omasta mielestänne. Jumalan teot ovat ehdottoman oikeamielisiä. Hän on ankara saatanan omille,jotka johdattavat horjuvia uskovia saatanan käskyläisiksi. Hän toivoo, että kaikki pelastuisivat.Tekin, huonon hedelmän saarnaajat, olette Jumalan luomia lapsia. Teillekin Hän antaa koko ajan nahdollisuuksia pelastumiseen. Lukekaa evankeliumeista ohjeet.

      • Anonyymi

        Hauskinta on uhkailu, jos et usko, raamattu on tehty kehitysvammaisille 🤣🤣🤣


    • Raamatun luku ja sen viisaus,onkin paljon enemmä kuin aivot voivat käsittää,ei ole aivoilla selitettävissä,se on sydämen asenne,ei aivoista lähe aja tuksen ne lähtevä sydämestä.

      Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, Mark7:21, ei raamtussa mainita että aivoista lähtevä pahat ajatukset.

      • Anonyymi

        Perintötekijät määrittävät ihmisen käyttäytymisen eri tilanteissa.
        Raamattu on 2000v vanha ja tehty sen ajan aivoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perintötekijät määrittävät ihmisen käyttäytymisen eri tilanteissa.
        Raamattu on 2000v vanha ja tehty sen ajan aivoille.

        Raamatupa ei olekaan kiroitettu ihmis aivojen sanelemana,Jumalan hengnen johtamana, profeetat sen kijoittaneet,eili jumalan miehet.Perintö tekijät kuuluvat tänän maailmaan.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Raamatupa ei olekaan kiroitettu ihmis aivojen sanelemana,Jumalan hengnen johtamana, profeetat sen kijoittaneet,eili jumalan miehet.Perintö tekijät kuuluvat tänän maailmaan.

        Siis kyllä sitä sekaista tekstiä kuka vaan saa aikaan, tekstikin riippuu perintötekijöistä.
        Raamattuun on valittu huolella tekstit suuresta määrästä. Sama kun poimisi suomi 24 valikoiden tekstiä niin siitä saisi melkoisen filosofisen kirjan 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kyllä sitä sekaista tekstiä kuka vaan saa aikaan, tekstikin riippuu perintötekijöistä.
        Raamattuun on valittu huolella tekstit suuresta määrästä. Sama kun poimisi suomi 24 valikoiden tekstiä niin siitä saisi melkoisen filosofisen kirjan 🤔

        Raamatussa on Jumalan ilmoitus ihmiselle,miten tulisi elää,myös pelastu kenen kautta voi pelastua,on valita myös elämästä ja kuolemasta,luonollinen ihminen on Jumalan vihan alaisena,koska ei totellut aikoinaa ohjetta ei ollut kuuliainen.
        Lähti paholaisen jotamana,pois Jumalan yhteytedetä,näin ollen joutui kiroiusen alaiseksi.
        Koska Jumalan yhdeyden ulkopuolella ei ole elämää vaan kuolema.
        Ihminen teki laittomuuden,joka on synti ja synnin palkka on kuolema,kuten raamattukin sen ilmaiseen.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Raamatussa on Jumalan ilmoitus ihmiselle,miten tulisi elää,myös pelastu kenen kautta voi pelastua,on valita myös elämästä ja kuolemasta,luonollinen ihminen on Jumalan vihan alaisena,koska ei totellut aikoinaa ohjetta ei ollut kuuliainen.
        Lähti paholaisen jotamana,pois Jumalan yhteytedetä,näin ollen joutui kiroiusen alaiseksi.
        Koska Jumalan yhdeyden ulkopuolella ei ole elämää vaan kuolema.
        Ihminen teki laittomuuden,joka on synti ja synnin palkka on kuolema,kuten raamattukin sen ilmaiseen.

        Jumalako sen kirjoitti, oliko siinä jumalan allekirjoitus todisteena 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumalako sen kirjoitti, oliko siinä jumalan allekirjoitus todisteena 🤣

        Jumalan miehet ovat kirjoittaneet,todisteena on kristityille hengen sinetti,sitä ei ole muilla.


      • Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

        Jumalan miehet ovat kirjoittaneet,todisteena on kristityille hengen sinetti,sitä ei ole muilla.

        Mikäs mies minä olen, kun minulla ei ole mitään sinettisormuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs mies minä olen, kun minulla ei ole mitään sinettisormuksia.

        Se on vain Jeesuksen omilla muut sitä eivä näe Jeesus tuntee omasa,pyhänhengen sinetistä,viimeisenä päivänä, ei ole mikään sormus sormessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe