Herranjestan ollaanko jo niin huonossa jamassa. Elvytyksellä tarkoitetaan toimenpiteitä, jotka tehdään jo elottomaksi menneen elintoimintojen ylläpitämiseksi. Elvytyksellä pyritään ylläpitämään keinotekoisesti keskeisiä elintoimintoja.
Hallitus hokee koko ajan elvytystä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kataisen aikana elvytysrahat meni virolaisille. Elvytys eu:n aikana ei enää auta samalla tavalla kuin ennenvanhaan. Ulkomaalaiset firmat korjaavat halpatyöntekijöillään potin.
- Anonyymi
Oikeistolle ei kelpaa elvytysyystoimena mikään muu kuin sosiaaliturvan heikennys
Miten se tuo lisää työpaikkoja lepomäki , ohisalo ja urpo.
Susanna koskinen- Anonyymi
Sosiaaliturvan heikennys....hih, hih, kuvittelevat hyökkäyksen olevan paras puolustus.
Hih, hih, sosiaaliturvan lisäys, HIV-sairaille ilmaiset lääkkeet, 200 kiintiöpakolaista tekee budjettiin lisäystä sosiaaliturvaan 2,1mrd, kehitysmaille lisää, WHOlle lisää (kun Trumppi ei enää antanut)....
19 000 000 000 euroa, siis 19mrd lisävelkaa budjettiin kansalaisille sosiaaliturvaa...
Paljonko per nuppi 5,5 milj. kansalaista kohti, vauvasta vaariin tulee pelkästään tänä vuonna otetut 17,5 mrd 19mrd..sosiaaliturvaa? Työttömäksi, leipäjonoon joutuvat muistakaa nautitte hallituksen antamaa sosiaaliturvaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaaliturvan heikennys....hih, hih, kuvittelevat hyökkäyksen olevan paras puolustus.
Hih, hih, sosiaaliturvan lisäys, HIV-sairaille ilmaiset lääkkeet, 200 kiintiöpakolaista tekee budjettiin lisäystä sosiaaliturvaan 2,1mrd, kehitysmaille lisää, WHOlle lisää (kun Trumppi ei enää antanut)....
19 000 000 000 euroa, siis 19mrd lisävelkaa budjettiin kansalaisille sosiaaliturvaa...
Paljonko per nuppi 5,5 milj. kansalaista kohti, vauvasta vaariin tulee pelkästään tänä vuonna otetut 17,5 mrd 19mrd..sosiaaliturvaa? Työttömäksi, leipäjonoon joutuvat muistakaa nautitte hallituksen antamaa sosiaaliturvaa..Niin einkannettu vesi kaibåbossa pysy.
Samoin ei ilmaisraha yritystukin ole kahteenkymmeen vuoteen lisännyt työllisyyttä.
Vain pössiytiot ja johtaja t rikas t uneen sijoiyåt u ksilaan veroparatiiseihun
- Anonyymi
Suomen hyvinvointivaltio vetää viimeisiä! Elvytystä lupaavat antaa vuosia, eli ei toivoa virkoamisesta.
Samat elvyttää, jotka heti aluksi aloittivat määrätietoisesti tukehduttamaan. Eli lisäämällä vain menoja, velkaa..tahti vain kiihtyy.
Henkityskoneessa joutuu Suomi-neito reppana olemaan. Toivotaan vain etteivät vielä ota piuhoja irti....eli antavat Suomi-neidon EUn alttarille. Näin heikossa tilassa olevan Suomineidon voi joku haluta kaapatakin. "Talouselvytys tarkoittaa pyrkimystä lisätä kansantalouden kysyntää (kulutusta tai investointeja), yleensä taantuman tai laman kääntämiseksi nousuun. "
Tämä Wikipedian yksinkertainen määrittely auttanee asian ymmärtämisessä.- Anonyymi
Eli vain "pyrkimystä lisätä". Siihen se tältä hallitukselta jääkin, saas nähdä mitä seuraavat kykenevät jo tekemäänkin. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599