Hallitus hokee koko ajan elvytystä

Anonyymi

Herranjestan ollaanko jo niin huonossa jamassa. Elvytyksellä tarkoitetaan toimenpiteitä, jotka tehdään jo elottomaksi menneen elintoimintojen ylläpitämiseksi. Elvytyksellä pyritään ylläpitämään keinotekoisesti keskeisiä elintoimintoja.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kataisen aikana elvytysrahat meni virolaisille. Elvytys eu:n aikana ei enää auta samalla tavalla kuin ennenvanhaan. Ulkomaalaiset firmat korjaavat halpatyöntekijöillään potin.

    • Anonyymi

      Oikeistolle ei kelpaa elvytysyystoimena mikään muu kuin sosiaaliturvan heikennys

      Miten se tuo lisää työpaikkoja lepomäki , ohisalo ja urpo.

      Susanna koskinen

      • Anonyymi

        Sosiaaliturvan heikennys....hih, hih, kuvittelevat hyökkäyksen olevan paras puolustus.

        Hih, hih, sosiaaliturvan lisäys, HIV-sairaille ilmaiset lääkkeet, 200 kiintiöpakolaista tekee budjettiin lisäystä sosiaaliturvaan 2,1mrd, kehitysmaille lisää, WHOlle lisää (kun Trumppi ei enää antanut)....

        19 000 000 000 euroa, siis 19mrd lisävelkaa budjettiin kansalaisille sosiaaliturvaa...
        Paljonko per nuppi 5,5 milj. kansalaista kohti, vauvasta vaariin tulee pelkästään tänä vuonna otetut 17,5 mrd 19mrd..sosiaaliturvaa? Työttömäksi, leipäjonoon joutuvat muistakaa nautitte hallituksen antamaa sosiaaliturvaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosiaaliturvan heikennys....hih, hih, kuvittelevat hyökkäyksen olevan paras puolustus.

        Hih, hih, sosiaaliturvan lisäys, HIV-sairaille ilmaiset lääkkeet, 200 kiintiöpakolaista tekee budjettiin lisäystä sosiaaliturvaan 2,1mrd, kehitysmaille lisää, WHOlle lisää (kun Trumppi ei enää antanut)....

        19 000 000 000 euroa, siis 19mrd lisävelkaa budjettiin kansalaisille sosiaaliturvaa...
        Paljonko per nuppi 5,5 milj. kansalaista kohti, vauvasta vaariin tulee pelkästään tänä vuonna otetut 17,5 mrd 19mrd..sosiaaliturvaa? Työttömäksi, leipäjonoon joutuvat muistakaa nautitte hallituksen antamaa sosiaaliturvaa..

        Niin einkannettu vesi kaibåbossa pysy.

        Samoin ei ilmaisraha yritystukin ole kahteenkymmeen vuoteen lisännyt työllisyyttä.

        Vain pössiytiot ja johtaja t rikas t uneen sijoiyåt u ksilaan veroparatiiseihun


    • Anonyymi

      Suomen hyvinvointivaltio vetää viimeisiä! Elvytystä lupaavat antaa vuosia, eli ei toivoa virkoamisesta.
      Samat elvyttää, jotka heti aluksi aloittivat määrätietoisesti tukehduttamaan. Eli lisäämällä vain menoja, velkaa..tahti vain kiihtyy.

      Henkityskoneessa joutuu Suomi-neito reppana olemaan. Toivotaan vain etteivät vielä ota piuhoja irti....eli antavat Suomi-neidon EUn alttarille. Näin heikossa tilassa olevan Suomineidon voi joku haluta kaapatakin.

    • "Talouselvytys tarkoittaa pyrkimystä lisätä kansantalouden kysyntää (kulutusta tai investointeja), yleensä taantuman tai laman kääntämiseksi nousuun. "

      Tämä Wikipedian yksinkertainen määrittely auttanee asian ymmärtämisessä.

      • Anonyymi

        Eli vain "pyrkimystä lisätä". Siihen se tältä hallitukselta jääkin, saas nähdä mitä seuraavat kykenevät jo tekemäänkin. .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe