Kertomalla pahoinpitelijän etnisen taustan. Kyllähän suomalaisetkin pahoinpitelvät vaimojaan kännissä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006640875.html
IL sortui rasismiin.
17
<50
Vastaukset
Minä en kyllä tuossa jutussa nähnyt kerrottavan etnistä taustaa. Häntä sanottiin vain irakilaiseksi.
- Anonyymi
Irakilaiset on arabeja.
Anonyymi kirjoitti:
Irakilaiset on arabeja.
Arabeja, kurdeja, turkmeeneja, assyrialaisia jne. Etnistä taustaa ei tosiaan kerrottu.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Arabeja, kurdeja, turkmeeneja, assyrialaisia jne. Etnistä taustaa ei tosiaan kerrottu.
Kerro mitä on etninen tausta?
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Arabeja, kurdeja, turkmeeneja, assyrialaisia jne. Etnistä taustaa ei tosiaan kerrottu.
Varmaan oli joku luterilainen... Ihan varmaan! 🙄
- Anonyymi
Joka ei saanut turvapaikkaa suomesta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006114745.html- Anonyymi
Osasipahan luikkia liukkaasti , perkeleen rotta.takaisin sinne, mistä muka karkuun lähtikin.
Piti vielä varastaa äidiltä lapsikin, kun muuta ei saanut.
Jos tuommoset ei ole haittamatuja, niin ketkä sitten, ja kuinka paljon niitä täällä vielä lontiikin.
- Anonyymi
Nuo pitäisi potkaista kaikki ulos maasta jos ei ole kuukauden sisällä töissä ja elätä itseään! Ei euroakaan avustusta ulkomaalaisille pummeille! Suomella on muutenkin miljardikaupalla velkaa! Meillä ei ole varaa! Ei riitä omillekaan verovaroja!
- Anonyymi
Miksi ei voi sanoa, että irakilaiset pummit ovat Suomessa turhaa p*skaa? Eivät ne sopeudu!!!!
- Anonyymi
Kyllähän kaikki sen tietävät! Se on vain totuus.
- Anonyymi
V*tuttaa katsellakin niitä kadulla! Ei niistä ole pakko pitää! Eivät nekään pidä meistä, vaan sosiaaliturvasysteemistämme!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tuttaa katsellakin niitä kadulla! Ei niistä ole pakko pitää! Eivät nekään pidä meistä, vaan sosiaaliturvasysteemistämme!!
Irakin valtio ei anna minulle rahaa, nyyh, nyyh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V*tuttaa katsellakin niitä kadulla! Ei niistä ole pakko pitää! Eivät nekään pidä meistä, vaan sosiaaliturvasysteemistämme!!
Ihan sama kun vaadittaisiin että natseista täytyisi pitää. Islaminuskoiset ovat vielä monin kerroin pahempaa saastetta, mutta sitä ei saisi todeta...
- Anonyymi
Vastuullinen journalismi tarkoittaa sitä, että ollaan asioissa rehellisiä. Miltä kuulostaisi "Suomalaismies pahoinpiteli vaimonsa ja kaappasi yhteisen lapsensa Irakiin (tai toiseen maahan)"? Se olisi harhaanjohtamista. YLE on kunnostautunut juuri tällaisella linjalla.
- Anonyymi
Eli irtileikattua päätäkään ei saa kertoa?
- Anonyymi
Ei sitä etnistä taustaa sanottu, se vain pakeni Irakiin. Oli varmaan juutalainen, vai mitä Taponen?
- Anonyymi
Se on kaapissa, mihinkään paennu,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438