Ottaisitko transtäti yhteyttä, olisi kiva tavata kaiken kivan merkeissä
Missä on transtäti
19
2799
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet
Siis miten otan yhteyttä johonkin joka on anonyymi....
- Anonyymi
Laita sähköpostiosoite tähän ketjuun niin laitan mailia sulle.
Laita viestiä [email protected] olen se transtäti
- Anonyymi
Olen juuri lähdössä asioille, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia kun "tätejä" ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juuri lähdössä asioille, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia kun "tätejä" ollaan.
Minäkin olen ihan pantava transmummo haluaisin olla jollekkin miehelle oikea vakituinen "tyttö" siis oikea transtäti, olet sitten nuori tai vanha niin lihava tai laiha vaikka kaljamaha,
haluan sinut..
- Anonyymi
Missä on liivilyyli/transtäti ? Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin voisimme sopia tapaamisen esim sompaselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[email protected]. voisin kyllä tulla sompaselle
Laitoin sinulle sähköpostia asian tiimoilta
- Anonyymi
Miksi setä haluaa olla täti?
- Anonyymi
Missä olet transtäti?
- Anonyymi
Hei. Varmaan sompasella tavataan,nyt alkaa lämpenemään.
- Anonyymi
täällä Transmummo jos kiinostaa Qruiserin kautta saat yhteyden!
- Anonyymi
Onko transtäti käynyt kevään ensi runkuilla asuissa luonnossa?
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://antikbutik.com/H/F6r1B5
- Anonyymi
Mitä transtäti harrastelee näin talvella ?
- Anonyymi
Transtäti lämmittelee saunaa näin talvella.Tekisi mieli kyllä piipahtaa keltaiseen ruusuun.Varmaan tässä talven mittaan siellä tulee käytyä.
Keväällä sitten sompasella taas.- Anonyymi
Kuulostaa kyllä kiihottavalta. Puuhailetko asuissa ennen saunaa? Onko sompasella ollut mitään joukkopuuhailuja imuja panoja yms kun en ole koskaan siellä nähnyt ketään?
- Anonyymi
Kuopiossa olisi uhkea xxl latex milf 50v jollat latexsin alta löytyy tuhmaa pitkiäkin!!!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065