Olen juuri lähdössä asioille, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia kun "tätejä" ollaan.
0Äänestä
Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juuri lähdössä asioille, mutta ajattelin kyllä kirjoittaa. Olisi kiva vaihtaa kokemuksia kun "tätejä" ollaan.
Minäkin olen ihan pantava transmummo haluaisin olla jollekkin miehelle oikea vakituinen "tyttö" siis oikea transtäti, olet sitten nuori tai vanha niin lihava tai laiha vaikka kaljamaha, haluan sinut..
0Äänestä
Anonyymi
Missä on liivilyyli/transtäti ? Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin voisimme sopia tapaamisen esim sompaselle?
Transtäti lämmittelee saunaa näin talvella.Tekisi mieli kyllä piipahtaa keltaiseen ruusuun.Varmaan tässä talven mittaan siellä tulee käytyä. Keväällä sitten sompasella taas.
0Äänestä
Anonyymi00037
Kuulostaa kyllä kiihottavalta. Puuhailetko asuissa ennen saunaa? Onko sompasella ollut mitään joukkopuuhailuja imuja panoja yms kun en ole koskaan siellä nähnyt ketään?
0Äänestä
Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä kiihottavalta. Puuhailetko asuissa ennen saunaa? Onko sompasella ollut mitään joukkopuuhailuja imuja panoja yms kun en ole koskaan siellä nähnyt ketään?
Kolme miestä on paras sompasella samaan aikaan.Eka tuli liiveille runkkauksen aikana ja kaksi seuraavaa tuuppasivat suuhun.
0Äänestä
Anonyymi00038
Kuopiossa olisi uhkea xxl latex milf 50v jollat latexsin alta löytyy tuhmaa pitkiäkin!!!
0Äänestä
Anonyymi00040
Onko transtädin kuvia vielä jossain? Laittakaa linkkiä jos niitä netissä on?
0Äänestä
Anonyymi00041
Onko transtäti aloittanut jo kauden sompasella?
0Äänestä
Anonyymi00042
Onko transtädistä tietoa minne on kadonnut täältä ja cruisingmapista?
0Äänestä
Anonyymi00043
Onko transtäti käynyt sompaselle?
0Äänestä
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 24
Vanhimmat
Missä olet
Siis miten otan yhteyttä johonkin joka on anonyymi....
Laita sähköpostiosoite tähän ketjuun niin laitan mailia sulle.
Laita viestiä [email protected] olen se transtäti
Minäkin olen ihan pantava transmummo haluaisin olla jollekkin miehelle oikea vakituinen "tyttö" siis oikea transtäti, olet sitten nuori tai vanha niin lihava tai laiha vaikka kaljamaha,
haluan sinut..
Missä on liivilyyli/transtäti ? Laittaisitko sähköpostiosoitteen niin voisimme sopia tapaamisen esim sompaselle?
[email protected]. voisin kyllä tulla sompaselle
Laitoin sinulle sähköpostia asian tiimoilta
Miksi setä haluaa olla täti?
Missä olet transtäti?
Hei. Varmaan sompasella tavataan,nyt alkaa lämpenemään.
täällä Transmummo jos kiinostaa Qruiserin kautta saat yhteyden!
Onko transtäti käynyt kevään ensi runkuilla asuissa luonnossa?
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://antikbutik.com/H/F6r1B5
Mitä transtäti harrastelee näin talvella ?
Transtäti lämmittelee saunaa näin talvella.Tekisi mieli kyllä piipahtaa keltaiseen ruusuun.Varmaan tässä talven mittaan siellä tulee käytyä.
Keväällä sitten sompasella taas.
Kolme miestä on paras sompasella samaan aikaan.Eka tuli liiveille runkkauksen aikana ja kaksi seuraavaa tuuppasivat suuhun.
Kuopiossa olisi uhkea xxl latex milf 50v jollat latexsin alta löytyy tuhmaa pitkiäkin!!!
Onko transtädin kuvia vielä jossain? Laittakaa linkkiä jos niitä netissä on?
Onko transtäti aloittanut jo kauden sompasella?
Onko transtädistä tietoa minne on kadonnut täältä ja cruisingmapista?
Onko transtäti käynyt sompaselle?