En halua saksalaista - tarvitaan käyttöauto

Anonyymi

Ehdotuksia? Autoista on tullut heikkoja munanjatkeita, styrox laatikoita,
liikaa heikkoa tekniikkaa. Ei saksalaista - en sellaiseen istu.

Kaikilla sopuleilla on nyt musta audi tai tähti keulalla

14

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmentonnin Corolla ja Kemppi

      • Anonyymi

        Meillä on juuri 2000-3000euron farmari corolla.Ajettu 235tkm,on parhaimpien joukossa pitoautona ei matka autona.Jos nyt suoraan sanotaan ettei ulkonäkö ja uudehko auto ole tärkeä status niin se on tojota tai kiia,molemmat kun on nähty mitä ne on,mersuja oli kymmenkunta kun matkaa ajo mutta 300000 km kohdilla alkaa jokahinen kuukausi sepittäminen.


    • Anonyymi

      Voi kun olet nolo ja kateellinen. Varattomuutesi tekee sinusta näemmä asenteellisen ja se ilmenee pahiten kateutena.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tietenkään aloittajan ei tarvitse saksalaista ostaa, mutta sen hänelle kerron ettei kaikkia saksalaisia pidetä pippelinjatkeina niin kun Mersua tai BMW:tä. Esim Ford on normaali käyttöauto. Toyotaa ei missään nimessä kannata ostaa.

    • Anonyymi

      Ajokortittoman autottoman Trumppi avaus. Vastakkain asettelu ja valehtelu ainut mitä trolli osaa. .Miksi ruokitte trollia..TROLLIA TROLLIA TROLLIA TROLLIA.

      • Anonyymi

        Vaihtoehtoinen TRUMP totuus on ainoa oikea totuus!


    • Anonyymi

      Olen ajellut japseilla melko murheettomasti 30 vuotta. Tuolle aikavälille on kertynyt vain yksi yli 500 euroa maksanut remontti. Tunnetuimmista japanilaisbrändeistä vain Subaru ja Lexus ovat vielä kokeilematta.

      • Anonyymi

        Mulla on saman mittainen kokemus useammalla eurooppalaisella autolla eri maista. Ainoa ero että olen saanut menemään korjauksiin vain 230 euroa ja huolloissakin olen käynyt huomattavasti pienemmällä rahalla kuin Japsit olisivat vaatineet.

        Minun ja sinun ero on se etten kuvittele että ne automerkit joilla minä olen ajanut olisivat ne ainoat joilla tuollainen huolettomuus onnistuu.


    • Anonyymi

      Eikö niillä aivottomilla sopuleilla ole autoissaan se vessanpönttökansi logo, sitä aasialaista rojua on myyty parina vuonna eniten jos puhutaan yhdestä merkistä Suomessa.

      • Anonyymi

        Huonon häviäjän merkki on sellainen, kuten sinun kirjoituksesikin.....😂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe