Sohva tuo huonoa mainetta

Anonyymi

yrityksille ja ravintoloille joissa käy. En palkkaisi käräjillä pyörinyttä, ainepiireissä pyörivää pyrkyriä. Kovapintainen, valehteleva, kateellinen ja hyvin mustasukkainen sekä pahantahtoinen ja itseään narsistisesti täynnä.

Eiköhän suomen kansa ole huomannut mitä tämän rahattoman tavoite on. Rikas mies, joka kustantaa kaiken. Sitten kääntää itsensä uhriksi, reppanaksi jolla on nyt ikäviä miehiä. Kukaan täysijärkinen mies ei tuommoista pyrkyriä vaimokseen halua.

ikävintä hänen suvulleen, häpeäpilkku, jota ei edes syntymäkaupunkiinsa toivota edes käymään. Voimia hänen äidilleen. Häpeä on raskas kestää, mutta syy ei ole äitinsä, tämä tyttö in vain niin häiriintynyt.

93

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulin sylissä olevaa ja, kerässä olevaa valkoista olevaa kissanpennuksi, mut vauva asteelle jääny koira, ymmärrän rodun kyllä, mut kuin jotain jääny olis sohvakin vaille.

    • Anonyymi

      Taitaa olla toisinpäin
      Meni taas ap väärin
      Sofialla menee hyvin
      Enemmän älliä kuin Martilla

      • Anonyymi

        Juuri näin, Sofia on älykäs , ei voi mitenkään edes verrata näitä kahta , Sofia on niin paljon ylempänä, jo ikääntyvää ex ystäväänsä.


      • Anonyymi

        Kyseessä ei Martina vaan SOFIA!!! Iso, iso ero!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, Sofia on älykäs , ei voi mitenkään edes verrata näitä kahta , Sofia on niin paljon ylempänä, jo ikääntyvää ex ystäväänsä.

        Sofil ällyä yhtä paljon kuin, perseessä vylliä ja huulissa tylliä.😂💨


      • Anonyymi

        Ei kai ap ole itse Martina? Juttu on sen tasoista kateellisen katkeraa...ettei vaan...?


    • Anonyymi

      Ei kai hänen käyminen nyt sentään esimerksi ravintoloissa, ole mikään huono juttu omistajalle.En tunne ihmistä ollenkaan, aika kovaa on tää sun kirjoittelu mun mielestä.

      • Anonyymi

        Tyhmän ihmisen tyhmä vuodatus,todella,
        Sofialla ja Sofiassa ei mitään hävettävää
        Luuseri aloittaja,vieraasta ihmisestä jota ei ole tavannut,tälläistä soopaa
        Taitaa aloittajan vintissä olla jotain pahasti pielessä
        Hoitoon


    • Anonyymi

      Tajuat kai että tuota käräjäjuttua (muistetaan ettei tuomiota ole tullut vielä) lukuunottamatta kaikki muu on sun omaa mielikuvitusta? Ehkä sun kannattais miettiä mistä kumpuaa noin iso katkeruus Sofiaa kohtaan?

      Moni firma on käyttänyt Martinaa tuotteidensa mainostamiseen. Ei varmaan tarvi muistuttaa Martinan maineesta tai rikosrekisteristä. En vaan käsitä miksi suloinen Sofia olisi jotenkin huonompi vaihtoehto?

      • Anonyymi

        Ap oma kateus ja paska tässä vuotaa ulos
        Sofia ok
        Ap oma ongelma heijastetaan muihin
        Kammottavaa


      • Anonyymi

        Ei pitäisi Martina sotkea näihin Sofin ja Stefanin juttuihin enää. Ovat eronneet ja kaikki tahoillaan ovat löytäneet tasapainoa elämäänsä.Toivotaan heille kaikille vaan onnea jatkoon ja hyvää syksyä.🍁🍂🌾


      • Anonyymi

        Siis tuollaiseen ravintolaan ei kukaan halua mennä, jossa eläimet sallitaan pöydillä. Ei se varsinaisesti Sofiaan liity muuten kuin että aika harva keksisi päästää koiran pöydälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tuollaiseen ravintolaan ei kukaan halua mennä, jossa eläimet sallitaan pöydillä. Ei se varsinaisesti Sofiaan liity muuten kuin että aika harva keksisi päästää koiran pöydälle.

        Minä menisin tuonne heti jos lähempänä asuisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menisin tuonne heti jos lähempänä asuisin.

        Minä myös 🤗. Herkullisen näköisiä annoksia 😋.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös 🤗. Herkullisen näköisiä annoksia 😋.

        Koiran karvoja seassa.


    • Anonyymi

      Martina se vasta haluttu on kaiken riehumisen paiskomisen jälkeen rafloihin ja yrityksiin

      • Anonyymi

        Haloo ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo ap

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.

        Voi voi, onpa kauheaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.

        Sinähän se vasta tuomari olet, ja ihmisten kohtalosta päättäjä
        Herätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se vasta tuomari olet, ja ihmisten kohtalosta päättäjä
        Herätys

        Herää sinäkin! Aloittaja puhuu aivan asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se vasta tuomari olet, ja ihmisten kohtalosta päättäjä
        Herätys

        En tuomari enkä ihmisten kohtalon päättäjä. Tämä oli vaan minun toteamus ei muuta.Oikeus tekee nää ratkaisut, ei niitä täällä ratkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.

        Rauha 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.

        Kuule usko jo, ettei noissa piireissä ilmoiteta huumeiden käyttäjistä. Seuraukset voivat olla aika arveluttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.

        juuri näin. mutta sohva tahtoi hinnalla millä hyvänsä luksuselämää, rahoitti sen mies vaikka huumekaupalla. Hän hyväksyi sen siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää sinäkin! Aloittaja puhuu aivan asiaa.

        Samaa mieltä! Joka sana aivan totta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule usko jo, ettei noissa piireissä ilmoiteta huumeiden käyttäjistä. Seuraukset voivat olla aika arveluttavat.

        Jos ei tehnyt ilmoitusta, eikö osannut muuttaa asuu Suomeen yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää sinäkin! Aloittaja puhuu aivan asiaa.

        Aloittaja nimenomaan ei puhu asiaa 😁. Katkera ja erittäin kateellinen vuodatus. Tuo sama täällä on sylkenyt myrkkyä pitkän aikaa, milloin kenenkin silmille 🤨. Stalkkeri, provoilija, kiusaaja, ehkä päästäänkin vialla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja nimenomaan ei puhu asiaa 😁. Katkera ja erittäin kateellinen vuodatus. Tuo sama täällä on sylkenyt myrkkyä pitkän aikaa, milloin kenenkin silmille 🤨. Stalkkeri, provoilija, kiusaaja, ehkä päästäänkin vialla...

        Voi, voi...eihän kukaan halua olla tällä hetkellä Sofia!!! Saati kateellinen, miksi ja mistä hyvästä??? Eihän tuolla ihmisellä ole yhtään mitään missään!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi...eihän kukaan halua olla tällä hetkellä Sofia!!! Saati kateellinen, miksi ja mistä hyvästä??? Eihän tuolla ihmisellä ole yhtään mitään missään!!!

        Tämä on sinun mielipide,älä yleistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sinun mielipide,älä yleistä

        Ei ole sohvassa mitään kadehdittavaa!!!
        Mis lienee tälläkin hetkellä majailemassa ja lokkeilemassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huume oikeuden käynti lisäsi Sofin maineen likaamista.Sofin olis heti jo Espanjassa pitänyt ilmoittaa Nikosta poliissille ja itse muuttaa Suomeen takaisin. Tää on ikuinen tahra hänen elämässään ja pysyy.

        Sä et ymmärrä noita kuvioita. Jos noissa piireissä liikkuessaan Sofia olisi mennyt poliisin puheille, niin silloin Sofiaa ei enää olisi.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Sä et ymmärrä noita kuvioita. Jos noissa piireissä liikkuessaan Sofia olisi mennyt poliisin puheille, niin silloin Sofiaa ei enää olisi.

        Mielikuvitus lentää taas. Voisit siirtyy lukemaan satukirjaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvitus lentää taas. Voisit siirtyy lukemaan satukirjaa.

        Ihan oikeesti. Noissa piireissä ei mennä juoruamaan yhtään mitään poliisille. Tuolla liikkuu iso raha ja sitä rahaa ei kukaan halua hävittää.


    • Anonyymi

      Kierrän kaukaa Soffaaa ponssaavat firmat!!!!!

      • Anonyymi

        Tuskin muutenkaan niitä tuotteita käyttäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin muutenkaan niitä tuotteita käyttäisit.

        Huumeparonin tyttöystävä näyttää hyvältä cv::ssä. Leikelty ja laskelmoiva akka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin muutenkaan niitä tuotteita käyttäisit.

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeparonin tyttöystävä näyttää hyvältä cv::ssä. Leikelty ja laskelmoiva akka.

        No ei ole salarakas tyrkky
        Ei floppi laulaja
        Ei sinnepäin jotain valmentaja🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumeparonin tyttöystävä näyttää hyvältä cv::ssä. Leikelty ja laskelmoiva akka.

        Hiuslisäkkeitä päähän metritolkulla ja 5c- ripset silmiin,jokainen hoikka nainen näyttää samanlaiselta. Kantsii kokeilla itsekkin, laita vaikka kotona kännyyn ja ihaile kauneuttas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole salarakas tyrkky
        Ei floppi laulaja
        Ei sinnepäin jotain valmentaja🥳🥳

        Salarakas tyrkky on.


      • Anonyymi

        Senkun kierrät. Ei sinulla kuitenkaan olisi edes varaa niihin tuotteisiin 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole salarakas tyrkky
        Ei floppi laulaja
        Ei sinnepäin jotain valmentaja🥳🥳

        Eikös huumeparonin tyttöystävä ole nykyään Rosanna Kulju?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun kierrät. Ei sinulla kuitenkaan olisi edes varaa niihin tuotteisiin 😁.

        Oi Sofia, soo, soo, älä aliarvioi ihmisiä täällä. No, he eivät sinun markkinoivia tuotteita kelpuuta!


      • Anonyymi

        Kukaan ei kaipaa,kierrä rauhassa


    • Anonyymi

      Kuulostaa että aloittajalla on jotain henkilökohtaista Sofiaa vastaan.

      • Anonyymi

        Onko sinulla sitten joku henk.koht syy puolustella häntä? Fani?


      • Anonyymi

        En ole aloittaja ja silti pidän soffaa vastenmielisenä. Herää sinä pilvilinnoistas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitten joku henk.koht syy puolustella häntä? Fani?

        Missä tuossa kommentissa oli puolustelua? Katkeruus kaunista Sofiaa sellaisella tasolla että näet harhoja?


      • Anonyymi

        Aloittajalla nimenomaan on henkilökohtaista kaunaa Sofiaa kohtaan. Minä ainakin epäilen erästä jätettyä ja poispotkittua ahnelaukkua 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla nimenomaan on henkilökohtaista kaunaa Sofiaa kohtaan. Minä ainakin epäilen erästä jätettyä ja poispotkittua ahnelaukkua 🤔.

        Öhöm tarkoitat siis kuuluisaa, kaunista mediapersoonaa joka tapailee tällä hetkellä komeaa ruotsalaista miljonääriä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla sitten joku henk.koht syy puolustella häntä? Fani?

        Oman, ja puolustan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öhöm tarkoitat siis kuuluisaa, kaunista mediapersoonaa joka tapailee tällä hetkellä komeaa ruotsalaista miljonääriä 😊

        Media persoona🥳🥳🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Media persoona🥳🥳🥳

        Jep, jep. Aika haluttu mimmi ollut reilu viimeisen vuoden median parissa 👍😊


    • Anonyymi

      Mua kiinnostais käydä fyllassa, annokset on tosi herkullisen näköisiä. En kuitenkaan jaksaisi Espooseen asti....

      Tietääkö joku mikä on se kahvila jossa Sofia aina syö sen saman salaatin? Kiinnostais.

      Sori ap, nää kaks paikkaa on saamassa musta uuden asiakkaan Sofian ansiosta. En tietäisi näiden olemassaolosta ilman Sofiaa.

      • Anonyymi

        Tapiola on täysin kuollut mesta. Vain mummoja pyörii kaduilla. En itse perustaisi sinne ikinä raflaa. Porukka käy Sellossa ja omenassa. Tyhjiä liikehuoneistoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapiola on täysin kuollut mesta. Vain mummoja pyörii kaduilla. En itse perustaisi sinne ikinä raflaa. Porukka käy Sellossa ja omenassa. Tyhjiä liikehuoneistoja.

        Näin ulkosuomalaisena muistelen lukeneeni että Tapiolan keskusta uusittiin täysin ja siitä alkoi uusi nousu. Eikö käynytkään näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapiola on täysin kuollut mesta. Vain mummoja pyörii kaduilla. En itse perustaisi sinne ikinä raflaa. Porukka käy Sellossa ja omenassa. Tyhjiä liikehuoneistoja.

        Kyllä tuo aloittaja asiaa puhuu. Huonoa mainosta tuo huumepiireissä pyöriminen. olen itsekin yrittäjä ja en häntä kyllä tahtoisi edes ravintoloihini asioimaan. Kyllä huono maine on tahra joka pysyy. Ikävä kyllä. Negatiivinen maine, on häneen tarttunut ja pysyy. Ei näin isoja negatiivisia kärjäoikeudessa käsiteltyjä asioita voi lakaista maton alle. Kyllä se, että pyörii huumepiireissä on aina huono asia. Olen samaa mieltä että aloittaja ilmaisi asian juuri kuin se ikävä kyllä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ulkosuomalaisena muistelen lukeneeni että Tapiolan keskusta uusittiin täysin ja siitä alkoi uusi nousu. Eikö käynytkään näin?

        Hiljasta siellä on, käyn joskus siellä kuin haluan käydä kaupassa yksin ....sello ja omena on ne paikat Espoossa


      • Anonyymi

        Menen myös Fyllaan seuraavalla pääkaupunkireissulla. Herkullisen näköisiä annoksia. T. Lande


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo aloittaja asiaa puhuu. Huonoa mainosta tuo huumepiireissä pyöriminen. olen itsekin yrittäjä ja en häntä kyllä tahtoisi edes ravintoloihini asioimaan. Kyllä huono maine on tahra joka pysyy. Ikävä kyllä. Negatiivinen maine, on häneen tarttunut ja pysyy. Ei näin isoja negatiivisia kärjäoikeudessa käsiteltyjä asioita voi lakaista maton alle. Kyllä se, että pyörii huumepiireissä on aina huono asia. Olen samaa mieltä että aloittaja ilmaisi asian juuri kuin se ikävä kyllä on.

        No,onneksi on paikkoja, jonne Sofia on tervetullut. Vievät rahat sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo aloittaja asiaa puhuu. Huonoa mainosta tuo huumepiireissä pyöriminen. olen itsekin yrittäjä ja en häntä kyllä tahtoisi edes ravintoloihini asioimaan. Kyllä huono maine on tahra joka pysyy. Ikävä kyllä. Negatiivinen maine, on häneen tarttunut ja pysyy. Ei näin isoja negatiivisia kärjäoikeudessa käsiteltyjä asioita voi lakaista maton alle. Kyllä se, että pyörii huumepiireissä on aina huono asia. Olen samaa mieltä että aloittaja ilmaisi asian juuri kuin se ikävä kyllä on.

        Sehän on menneisyydessä, ajat ja ihmiset muuttuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menen myös Fyllaan seuraavalla pääkaupunkireissulla. Herkullisen näköisiä annoksia. T. Lande

        Samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin

        Samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No,onneksi on paikkoja, jonne Sofia on tervetullut. Vievät rahat sinne

        Eikös se ole Stefun siskon ravintola?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo aloittaja asiaa puhuu. Huonoa mainosta tuo huumepiireissä pyöriminen. olen itsekin yrittäjä ja en häntä kyllä tahtoisi edes ravintoloihini asioimaan. Kyllä huono maine on tahra joka pysyy. Ikävä kyllä. Negatiivinen maine, on häneen tarttunut ja pysyy. Ei näin isoja negatiivisia kärjäoikeudessa käsiteltyjä asioita voi lakaista maton alle. Kyllä se, että pyörii huumepiireissä on aina huono asia. Olen samaa mieltä että aloittaja ilmaisi asian juuri kuin se ikävä kyllä on.

        Ja höpö sun yrityksesi ja asiakkaiden kanssa. Et tosiasiassa edes huomaa, jos joku vetänyt viivat edellisenä iltana. Laita oveen lappu: ei alkoholisteille, ei huumeiden käyttäjille, ei mt-ongelmaisille, ei maahanmuuttajille, ei rattijuopoille, ei romaneille, ei tummaihoisille. Saat olla rauhassa yrityksesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ulkosuomalaisena muistelen lukeneeni että Tapiolan keskusta uusittiin täysin ja siitä alkoi uusi nousu. Eikö käynytkään näin?

        Ei. Metro ei tuonut tarpeeksi elinvoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ulkosuomalaisena muistelen lukeneeni että Tapiolan keskusta uusittiin täysin ja siitä alkoi uusi nousu. Eikö käynytkään näin?

        Tapiola on ollut nousussa jo pitkän aikaa. Eräs tuttuni teki 100.000 €:n voiton kun myi pienen kolmiossa viime vuonna. Asunnot menevät kuin kuumille kiville 👍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo aloittaja asiaa puhuu. Huonoa mainosta tuo huumepiireissä pyöriminen. olen itsekin yrittäjä ja en häntä kyllä tahtoisi edes ravintoloihini asioimaan. Kyllä huono maine on tahra joka pysyy. Ikävä kyllä. Negatiivinen maine, on häneen tarttunut ja pysyy. Ei näin isoja negatiivisia kärjäoikeudessa käsiteltyjä asioita voi lakaista maton alle. Kyllä se, että pyörii huumepiireissä on aina huono asia. Olen samaa mieltä että aloittaja ilmaisi asian juuri kuin se ikävä kyllä on.

        Poliittinen muistikin on lyhyt eli kohta ei kuksan välitä yhtään mitään. Lopettakaa näiden instatilien kyttääminen. Parempi elämä, parempi mieli. Miksi Nikoa tsempataan ja toivotellaan uutta alkua, mutta yksi nainen saa kaiken paskan niskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö sun yrityksesi ja asiakkaiden kanssa. Et tosiasiassa edes huomaa, jos joku vetänyt viivat edellisenä iltana. Laita oveen lappu: ei alkoholisteille, ei huumeiden käyttäjille, ei mt-ongelmaisille, ei maahanmuuttajille, ei rattijuopoille, ei romaneille, ei tummaihoisille. Saat olla rauhassa yrityksesi kanssa.

        Ao on pudonnut kärryiltä ajat sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö sun yrityksesi ja asiakkaiden kanssa. Et tosiasiassa edes huomaa, jos joku vetänyt viivat edellisenä iltana. Laita oveen lappu: ei alkoholisteille, ei huumeiden käyttäjille, ei mt-ongelmaisille, ei maahanmuuttajille, ei rattijuopoille, ei romaneille, ei tummaihoisille. Saat olla rauhassa yrityksesi kanssa.

        Ap lapselliset mielipiteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliittinen muistikin on lyhyt eli kohta ei kuksan välitä yhtään mitään. Lopettakaa näiden instatilien kyttääminen. Parempi elämä, parempi mieli. Miksi Nikoa tsempataan ja toivotellaan uutta alkua, mutta yksi nainen saa kaiken paskan niskaansa.

        Niin kandee miettiä miksi Niko suosiossa ja nosteessa???
        Sohva, kuten Nikon ystävät ym joukko todennut; todellinen kullankaivaja muikkeli, ja noinhan se on. Ihmetteletkö vielä miksi rapaa roiskuu kintereille??? Luultavasti toi titteli on ja pysyy hamaan hautaan saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kandee miettiä miksi Niko suosiossa ja nosteessa???
        Sohva, kuten Nikon ystävät ym joukko todennut; todellinen kullankaivaja muikkeli, ja noinhan se on. Ihmetteletkö vielä miksi rapaa roiskuu kintereille??? Luultavasti toi titteli on ja pysyy hamaan hautaan saakka.

        Melkoista hurskastelua. Niko johti isoa huumeoperaatiota joka on tuhosi ihmishenkiä ja te ootte huolissanne siitä että joku maksaa Sofian elinkustannuksia??? Vähän taitaa olla prioriteetit hukassa.

        Ikävä lisäksi pilata hyvä tarina mut pakko huomauttaa että Sofia tekee taas töitä ja tienaa omat rahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista hurskastelua. Niko johti isoa huumeoperaatiota joka on tuhosi ihmishenkiä ja te ootte huolissanne siitä että joku maksaa Sofian elinkustannuksia??? Vähän taitaa olla prioriteetit hukassa.

        Ikävä lisäksi pilata hyvä tarina mut pakko huomauttaa että Sofia tekee taas töitä ja tienaa omat rahansa.

        Kullankaivaja Sohva on henkeen ja vereen!!!
        Sohva painaa joo todellakin duunia! Aivan epätoivoisia yrityksiä, joista joka toinen vko tippuu yksi sun toinen pois tiehensä.
        Muutaman sentin saa/tuote itselleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullankaivaja Sohva on henkeen ja vereen!!!
        Sohva painaa joo todellakin duunia! Aivan epätoivoisia yrityksiä, joista joka toinen vko tippuu yksi sun toinen pois tiehensä.
        Muutaman sentin saa/tuote itselleen!

        Miksi Sofian ”kullankaivuu” on sulle isompi ongelma kuin Nikon Suomeen tuomat huumeet?


        Eikä Instagram noin toimi, sekoitat markkinoinnin eri muodot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Sofian ”kullankaivuu” on sulle isompi ongelma kuin Nikon Suomeen tuomat huumeet?


        Eikä Instagram noin toimi, sekoitat markkinoinnin eri muodot.

        Sohva on kuokkinut kullankaivuussa Nousiaisen siivellä, kuten myös Ranta-ahon ja viimeisimpänä Steppulin, varmasti on muitakin.
        Noi olemattomat "sometyöt" on pieniä kotipuhdetöitä, joista kilahtaa se muutama lantti takin taskuun pohjalle!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista hurskastelua. Niko johti isoa huumeoperaatiota joka on tuhosi ihmishenkiä ja te ootte huolissanne siitä että joku maksaa Sofian elinkustannuksia??? Vähän taitaa olla prioriteetit hukassa.

        Ikävä lisäksi pilata hyvä tarina mut pakko huomauttaa että Sofia tekee taas töitä ja tienaa omat rahansa.

        Kun kateus ja pahantahtoisuus on takana, prioriteetit on mitä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohva on kuokkinut kullankaivuussa Nousiaisen siivellä, kuten myös Ranta-ahon ja viimeisimpänä Steppulin, varmasti on muitakin.
        Noi olemattomat "sometyöt" on pieniä kotipuhdetöitä, joista kilahtaa se muutama lantti takin taskuun pohjalle!!!

        Jos miehet haluaa vapaaehtoisesti olla Sofian kanssa, s.o. what. Ei ole rikos
        Ikävää ettei sinua kukaan huoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kateus ja pahantahtoisuus on takana, prioriteetit on mitä on

        Tuolla jo edempänä totesivat tuon kateus/ katkeruus kortin, joten mistä ja minkä vuoksi? Ei edelleenkään mitään aihetta em 😊!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehet haluaa vapaaehtoisesti olla Sofian kanssa, s.o. what. Ei ole rikos
        Ikävää ettei sinua kukaan huoli

        Nautinnollista työpäivää sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sohva on kuokkinut kullankaivuussa Nousiaisen siivellä, kuten myös Ranta-ahon ja viimeisimpänä Steppulin, varmasti on muitakin.
        Noi olemattomat "sometyöt" on pieniä kotipuhdetöitä, joista kilahtaa se muutama lantti takin taskuun pohjalle!!!

        Se on juuri näin. Vain puhdetöitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoista hurskastelua. Niko johti isoa huumeoperaatiota joka on tuhosi ihmishenkiä ja te ootte huolissanne siitä että joku maksaa Sofian elinkustannuksia??? Vähän taitaa olla prioriteetit hukassa.

        Ikävä lisäksi pilata hyvä tarina mut pakko huomauttaa että Sofia tekee taas töitä ja tienaa omat rahansa.

        toivottavasti maksaa verotkin tuloistaan...siis Sofia.


    • Anonyymi

      Onko Helsingissäkin fylla vai pitääkö lähteä Espooseen?

    • Anonyymi

      Mitäs näistä, sanoi huono maineiset naiset häistä...💃👠💄👛👙

    • Anonyymi

      Siis mitä töitä Sohvilla ?Ei ainakaan tee hyvää mainosta ,olipa sitte mitä tahansa.

    • Anonyymi

      Jees, ens viikolla Suomeen ja meen heti fyllaan syömään. Googletin että löytyy Helsingistäkin. Älkää huolestuko, tulen vihreästä maasta ja lupaan olla varovainen.

      Kiitos Sofia ja Stefu vinkistä! Raportoin sitten tänne oliko hyvää.

    • Anonyymi

      Oma luonne kuvaus vissiin

    • Anonyymi

      Juu ei kyllä mitenkään edustava ei siis missään asiassa. Huumeet ym joten kaukana pysyisin .

    • Anonyymi

      Ehkä kaivosala sopisi hänelle....työkokemusta on jo runsaasti.

      • Anonyymi

        Lemmenjoelle vaan kultaa kaivamaan,ei tartte mennä kuntosalille sen jälkeen ja saa olla luonnossa,raittiissa ilmassa...


    • Anonyymi

      Mitähän tämä nainen teki työkseen Lontoossa ?

      • Anonyymi

        Sehän on luettavissa lehdistä ja netistä! Arvannette varmasti!


    • Anonyymi

      Maksullinen nainen, kuten just tulleessa dokumentissa . Kyl rahasta seuraansa ukoille joilla oli varaa siihen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe