18,9,20 jonotettiin 550km päässä etelästä Nordea-pankkiin infoa hakemaan.Oli mies espoosta ,meitä 2länsiuudeltamaalta.Neljännen kotipaikka ei tiiossa ,hänkin kävi kääntyy.Netissä tieto pankki aukeaa klo10-16,30.Ovenpielessä lappu ,pientä pränttiä 14,9,20 muutos aukioloon.Piti lukea laput kun klo yli 10,ketään näy.Me jotka tulimme ,mökeiltä 20-30km päästä...muut nordea-pankit suljettu lopullisesti lähipaikkakunnilta ,miettikää mikä ketutus??!
Pitkä matka pankkitiskille,Nordea
Anonyymi
5
776
Vastaukset
- Anonyymi
Tä?
Mene nukkumaan ja koita selvänä uudestaan.- Anonyymi
Taitaa olli lukihäiriö sinulla töh??? Täh...vesiselvä tässä ollaan.Turha pankki matka.Nordea suljettu..
- Anonyymi
Etsi lähin
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/konttorit-ja-automaatit.html - Anonyymi
Jotain Sinusta kertoo, että kirjoitit tämä
"Pörssi ja osakkeet
Pörssiyhtiöt
Nordea" -palstalle!- Anonyymi
Kertoo onko miljoona osakkeeni tallessa???vai suliko ne taivaantuuliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733971- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362678- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038