18,9,20 jonotettiin 550km päässä etelästä Nordea-pankkiin infoa hakemaan.Oli mies espoosta ,meitä 2länsiuudeltamaalta.Neljännen kotipaikka ei tiiossa ,hänkin kävi kääntyy.Netissä tieto pankki aukeaa klo10-16,30.Ovenpielessä lappu ,pientä pränttiä 14,9,20 muutos aukioloon.Piti lukea laput kun klo yli 10,ketään näy.Me jotka tulimme ,mökeiltä 20-30km päästä...muut nordea-pankit suljettu lopullisesti lähipaikkakunnilta ,miettikää mikä ketutus??!
Vastaukset 5
- Anonyymi
Tä?
Mene nukkumaan ja koita selvänä uudestaan.- Anonyymi
Taitaa olli lukihäiriö sinulla töh??? Täh...vesiselvä tässä ollaan.Turha pankki matka.Nordea suljettu..
- Anonyymi
Etsi lähin
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/tuki/konttorit-ja-automaatit.html - Anonyymi
Jotain Sinusta kertoo, että kirjoitit tämä
"Pörssi ja osakkeet
Pörssiyhtiöt
Nordea" -palstalle!- Anonyymi
Kertoo onko miljoona osakkeeni tallessa???vai suliko ne taivaantuuliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520