Taas jokunen haksahtanu maran pellejumppaa

Anonyymi

Stories esittää pömppistä ja netistä kopioinu jonku kuntopiirin hah kyl ihmiset on tyhmiä jos tollasesta pellejumpasta jotain vielä tänä päivänä maksaa

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyllä pömppistä nähnytkään.

      • Anonyymi

        Kyllä on kova meno ja treeniä Marttian vedoissa.Itse 5kk sitten kuukaudessa tiputin 6kg ja nyt olen normi painos 62kg.Suosittelen henkilöile joilla on intoa ja tahtoa kovaan jumppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kova meno ja treeniä Marttian vedoissa.Itse 5kk sitten kuukaudessa tiputin 6kg ja nyt olen normi painos 62kg.Suosittelen henkilöile joilla on intoa ja tahtoa kovaan jumppaan.

        Hahaa 6kg kuukausi no nesteet läks ja varmaa tuplana takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kova meno ja treeniä Marttian vedoissa.Itse 5kk sitten kuukaudessa tiputin 6kg ja nyt olen normi painos 62kg.Suosittelen henkilöile joilla on intoa ja tahtoa kovaan jumppaan.

        Suosittelen myös koska on tehokasta ja ei silti yksipuolista treeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa 6kg kuukausi no nesteet läks ja varmaa tuplana takas

        Ei ole tullut takas, toivotaan et pystyn normi liikunnalla itse pitää kilot kurissa.


    • Anonyymi

      Eikö ne ole alessa koko ajan 19,90 e,
      ovh 59,90?

      • Anonyymi

        Eiks mara täällä mainostaminen KIELLETTY


      • Anonyymi

        Törkee hinta kopioidusta kuntooiiristä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks mara täällä mainostaminen KIELLETTY

        Kommentoida saa oletko käynyt instas katselee mieliiteitä ja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkee hinta kopioidusta kuntooiiristä

        Jokainen valitsee hinta luokan, ja myös valmentajan itse.Ketään ei pakoteta ostaa väkisin mitään.


      • Anonyymi

        Koko ajan hirveet alet.. Luulis että jos on kysyntää niin pystyy pitää hinnat normaalina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoida saa oletko käynyt instas katselee mieliiteitä ja kokemuksia.

        Ai mitä jotkut kaverit kirjottaa ja kehuu, no en ole onhan totta että alottelia treenaajalla tuntuu ja nesteet lähtee, vaikka kävelee 5 km 2 vik mutta oikea treenari jolla kokemusta tuntee myötähäpeää noista kopsatuista lasten treeneistä


    • Anonyymi

      Joillakin on liikaa rahaa, kun haluavat rahoittaa Martinan luksuselämän jälkimaininkeja. Seiskakin ottaa viimeiset irti, kuten tekivät Merilä/Nykänen -setillä.

    • Anonyymi

      En tarvitse pellejumppia laihdutukseen...kaikki tietää miten se tapahtuu..syö vähemmän kuin kulutat.

      • Anonyymi

        Meillä kaikilla on erilaiset systeemit, millä pidämme kuntoa yllä.Toiset tarvii vähän liikuntaa vaan ja silti voivat aivan hyvin.Onhan se hyväkin asia, jos käyttää valmennusta joku henkilö saa siitä toimeentulonsa.


    • Anonyymi

      Valmentajan oma vartalo on vähän muokkautunut....katsoo insta kuvia ja miettikään mihin suuntaan.
      Sellaista se sitten on kun pääsee luxus lomalle syömään hyvin..vai johtuuko se makoronista ja jauhelihasta kun ei enää oo luxus ruokaa tarjolla joka päivä.

      • Anonyymi

        On sullakin murhetta viikonloppuun. Toivottavasti tokenet järkytyksestä maanantaiks, että pääset itse oikeisiin töihin.


      • Anonyymi

        Mihin hävisivät raakakakut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisivät raakakakut ?

        Martinakielellä "raakakku" :)


      • Anonyymi

        Kuvittelenko vaan, vai ovatko silarit pienentyneet reissun jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisivät raakakakut ?

        Tuorepuurot ja muut vihermössöt myös kadonneet. Kuten dinnerit 🤭


      • Anonyymi

        Makarooni ja jauheliha ne tiellä pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin hävisivät raakakakut ?

        Onko niitä joskus ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinakielellä "raakakku" :)

        Joo Martinan kielellä , nyt oikein instaan postanut " Isbe åtta år ", olisiko tytär itse kirjoittanut, ei tämä ruotsi oikein suju Martinalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Martinan kielellä , nyt oikein instaan postanut " Isbe åtta år ", olisiko tytär itse kirjoittanut, ei tämä ruotsi oikein suju Martinalta.

        😂😂😂 Tyttö varma itse sanonut kirjaimet Martinalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Martinan kielellä , nyt oikein instaan postanut " Isbe åtta år ", olisiko tytär itse kirjoittanut, ei tämä ruotsi oikein suju Martinalta.

        Täytyyhän nyt todistaa, että ne lomaviikon "hyvät keskustelut" Ruotsalaisen miljonäärin kanssa on käyty ruotsin kielellä. Ilman muuta näin, kun sitä kielitaitoa on täällä epäilty.


      • Anonyymi

        Vai pellejumpasta...?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe