VR lipun muutos

Anonyymi

Hei! Mun pitäis muuttaa junalipun lähtöaikaa aikaisemmaksi. Tuleva lippu on kalliimpi kuin aiemmin maksamani lippu, joten mun on maksettava tuo erotus lippua vaihtaessa. Mutta koska lippu pitää maksaa soittamalla VR:n asiakaspalveluun, niin kuinka tuon erotuksen maksaminen siis onnistuu tällöin?

2

1593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän ne siellä puhelinpalvelussa kerro miten maksat erotuksen ja lisäksi palvelumaksun ellet ostanut vaihtokelpoista lippua.

• Anonyymi

NO NIIN TÄÄ RAUTAPYÖRÄ LIIKENNÖINTI ERITTÄIN EPÄVARMAA ERITTÄIN EPÄLUOTETTAVA JULKISINVAROIN YLLÄPIDETTÄVÄ KYYTIMUOTO. ELLEI JUNAT AJASSA NE PASILAN PAJASSA MUTTA HELVETIN SUURIIN OSINKOIHIN VR : varaa. MINÄ EN KÄYTÄ VR KYYTIÄ KOSKAAN EN KOSKAAN ULKOMAAN MATKOILLA EN KÄYTÄ FINNAIRIN LENTOJA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe