Taas kuoli nuori nainen TÄYSIN TURHAAN

Anonyymi

vatipää mies ei ilmeisesti halunnut lisää lapsia ja tappoi RASKAANA olleen vaimonsa.
Eikö asioista voinut keskustella,tästä(kin)tapauksesta KADONNUT SINI RUOHONEN saavat sovinistit vettä myllyynsä,kun nainen(muka)"hankkiutuu väkisin"raskaaksi jättämällä pillerit pois. Jos nainen haluaa suurperheen ja lasten isä ei,niin kai asioista voi keskustella?
Onkohan raskaana olleen vaimonsa tappaneen paikka liskolla vai taputteleeko muut vangit selkään,kun äijä pääsi akastaan eroon?
Entäs jos mies tappaa vaikka naapurin raskaana olleen muijan,silloin ainakin muut vangit suuttuvat;oman saa tappaa,muttei vieraan.

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilta-lehdessä oli että oma mies epäiltynä Sinin surmassa.
      Entäs tapaus Anni Törni? Vätys kosti Annin antaman läpsyn tuhat kertaisesti.
      Sovinistien mielestä tietysti oikein.

    • Anonyymi

      Alibi lehti jutun tästä tapauksesta,kannessa tän surmatun naisen,Sinin kuva.
      Perheellä oli velkaa ja ilmeisesti rahasta eskaloitunut riita tapoksi,eli Alibilehden toimittaja haluaa vierittää syyn tämän henkirikoksen UHRIN eli NAISEN syyksi,koska
      mies oli ainoo elättäjä,mikä ei ole lainkaa välttämättä faktaa ja se 3 lapsi olis ollu liikaa,kun 1 lapsi on sairas. Ei ole ensimmäinen kerta kun Alibi lehti on rikollisen puolella uhria vastaan ja uhrista tehdään syyllinen.

      • Anonyymi

        ALIBI lehden päätoimittaja kutsui Mika Murasen uhreja vihollisiksi. siis mitä ihmettä!


    • Anonyymi

      Passiivis-agressiiviset miehet surmaavat lopulta,kun pinna katkeaa.
      Monessa tapauksessa nainen on ollut raskaana ja yhteisenä tekijänä some,vblogi ja siitä saatavat tulot kuten Shanan Watts sai,mies ei kestänyt Shananin vblogia ja sitä että kolmas lapsi oli tulossa,myös perheen lapset mies raivasi pois tieltä(koska he olivat tyttöjä?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe