VUOKRATAAN HEPPA.

heppaheppaheppa..

Olisin vuokraamassa hevosta kesänlopulla. Ikäni on 15 vuotta, ja asun tuusulassa.
Hepan pitäisi olla kiltti ja tottelevainen. Iällä ei ole niin väliä.
Olisi ihanaa jos voisitte antaa minulle mahdollisuuden tällä vuokraus jutulla. En ehkä kaikkea täydellisesti osaa, mutta voin oppia.

7

544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 000

      Sä oot ihQ

      • oot!

        Pissis!


    • jennir

      Lv-ruuna 9 vuotias, ex-ravuri. Ollut ratsuna 4 vuotta, koulutustaso re 90cm ja ko HeC-HeB, maastovarma, oppii kokoajan lisää. Vuokraan ulkomaan matkan vuoksi hieman reiluksi vuodeksi elokuusta 2005 lähtien.
      Ei aloittelijalle, melko herkkä ratsastaa. Kysy lisää!

      • jenna

        missäs päin heppa on? kuinka paljon vuokra olisi?
        Totteleeko se hyvin ratsastaessa? olen sitten alaikäinen(15wee) ja en tiedä voiko alaikänen vuokrata heppaa, mutta kai voi jos on huoltajan lupa.elokuun loppu olisi ihan hyvä, koska sillon minulla on kesätöistä saadut palkat :)
        Olen edelleen kiinnostunut!


      • jennir
        jenna kirjoitti:

        missäs päin heppa on? kuinka paljon vuokra olisi?
        Totteleeko se hyvin ratsastaessa? olen sitten alaikäinen(15wee) ja en tiedä voiko alaikänen vuokrata heppaa, mutta kai voi jos on huoltajan lupa.elokuun loppu olisi ihan hyvä, koska sillon minulla on kesätöistä saadut palkat :)
        Olen edelleen kiinnostunut!

        Heppa asustaa Naarajärvellä lähellä Pieksämäkeä. Alaikäinen voi vuokrata hevosen, jos vuokrasopimukseen tulee myös huoltajan allerkirjoitus. Lassi on kahdesti aiemmin vuokralla alaikäisellä. Vuokra määräytyy sen mukaan, missä Lassia pitäisit. Vuokraan sen ylläpitoa vastaan eli maksettavaksesi tulisivat kaikki normaalit kulut, kuten tallivuokra, kengitykset, ruuat ym. Tällä hetkellä tallivuokra on 210e/kk, kengitys n.40e/kerta. Lassi on melko herkkä ratsastaa, ei kuitenkaan mikään prinsessa, istunnalla saa paljon aikaan. tottelee hyvin myös maastossa, vaikka eihän mistään hepasta koskaan voi olla täysin varma. Luultavasti testaa, että haluatko sen tosiaan liikkuvan reippaasti vai riittääkö vain laahustelu.


      • jennir
        jenna kirjoitti:

        missäs päin heppa on? kuinka paljon vuokra olisi?
        Totteleeko se hyvin ratsastaessa? olen sitten alaikäinen(15wee) ja en tiedä voiko alaikänen vuokrata heppaa, mutta kai voi jos on huoltajan lupa.elokuun loppu olisi ihan hyvä, koska sillon minulla on kesätöistä saadut palkat :)
        Olen edelleen kiinnostunut!

        Voit laittaa mulle mailiakin
        [email protected] tai soittaa 050-3228958


      • jenna
        jennir kirjoitti:

        Voit laittaa mulle mailiakin
        [email protected] tai soittaa 050-3228958

        meidän varat ei ikävä kyllä riitä ylläpitämään vuoden hevosta, ja meillä ei ole sille edes paikkaa. ei tälläkertaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe