Kateelliset ihmiset ovat ahdistavaa seuraa

Anonyymi

Minä olen siis ihminen jolla on kaikin tavoin terveitsetunto ja olen yhden hyvän fitnesmoton mukaan paras versio itsestäni päivittäin enkä pelkää tavoitella minun unelmia jokapäivä oli ne sitten pieniä tai suuria uskon, että ihminen voi olla melkein mitä vain se vain päättää ja haluaa.

Minua ahdistaa minun lähipiirissä olevat kateelliset ihmiset ja heidän kommentit siitä miten he ovat kateellisia minulle. Miten sellaisten ihmisten kanssa pitäisi olla?

Herkkänä ja kilttinä ihmisenä koen sen asian niin että tässä pitäisi jotenkin alkaa omaa itseä maahan lyömään jotta olisin heidän alapuolellaan ja he kokisivat olevansa parempia kuin minä. Huoh. Eivätkö ihmiset ymmärrä, että kateus on ahdistavaa ja sellaisten kateellisten kanssa ei tee mieli olla tekemisissä, kun on sellainen olotila että tekee jotain väärää kun on oma itsensä ja onnellinen. Onko onnellisuudessa jotain väärää?

11

2093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voithan sä aina kertoo vastoinkäymisistä, tai kiireestä, kovasta työstä yms. ettei mikään tuu ilmaiseksi. Eikai kuitenkaan kaikki suju leikiten kellään.

      • Anonyymi

        Olen kertonut, ei tunnu auttavan. 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Puhut piirteestä, mikä on ollut kansantauti ties kuinka monta sukupolvea. Milloin kateellinen olisi tyytyväinen toisen puolesta? Ei milloinkaan ja siinä menet ojaan, jos lähdet sellaiselta kerjäämään hyväksyntää onnellisuuteesi, eli, jos tuollaisia alkaa ilmenemään lähelläsi sinun oman hyvän olon tunteesi takia, niin olisiko silloin viisainta erkaantua sellaisesta "lähipiiristä"? Kateellinen ei tuo elämääsi mitään positiivista, joten...? Ts. jos lähdet hakemaan jatkuvaa hyväksyntää, niin lyöt päätäsi seinään lopun ikääsi. Kannattaako? onnellisuus ja sen tavoittelu on perusoikeus eikä etuoikeus, mikä olisi joltakin (kateelliselta) vastaavasti pois mutta nuohan ei sitä ymmärrä ja vittujako sitä myöten noille mitään selitteleekään. - cu-

      • Anonyymi

        Tämä kuulostaa hyvältä idealta. En jaksa potea syyllisyyttä siitä, että olen painanut koko elämäni niska limassa hommia ja nyt menestyn. 🤦‍♀️ Lopetan ajan viettämisen negatiivisten ihmisten kanssa ja keskityn positiivisiin asioihin elämässä.


    • Anonyymi

      Viestisi kuulostaa joltain amerikkalaiselta itsetunnon kohotusoppaalta. Ota rennosti, anna kaikkien kukkien kukkia ja anna itsellesi ja läheisillesi mahdollisuus tehdä virheitä, olla ihmisiä. Siitä se aito inhimillisyys lähtee eikä mistään jenkkioppaista ja fitnessmotoista.

      • Anonyymi

        Minusta kuulostaa minä minä mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kuulostaa minä minä mieheltä.

        Olen minä nainen, mutta kiitos kuitenkin kohtaliaisuudesta. 👍


      • Anonyymi

        Jokainen määrittelee itse, että minkä moton mukaan elää ja se että se nyt vain sattuu olemaan fitnesmotto ei tee siitä itse asiasta jotenkin vähemmän positiivista eikä vähemmän inhimillistä.

        Sanot omassa kommentissasi, että antaa kaikkien kukkien kukkia ja läheisille pitäisi sallia negatiivisuus ja kateus koska se on inhimillinen virhe mutta koetat samaan aikaan ampua minun suosikki moton koska se on sinun mielestäsi jotenkin vähemmän inhimillinen. Pientä kaksinaismoralismia havaittavissa kenties? 🤔 Ja taidat kuulua niiden negatiivisten ihmisten joukkoon jotka on negatiivisia ja kateellisia ja oikeuttaa kaiken sanomalla että se on "inhimillistä" no ei ole. Se on tietoinen valinta olla inhottava toisia ihmisiä kohtaan, koska sinulla on omasta mielestäsi jonkunlainen oikeutus siihen vaikka ei ole. 🤦‍♀️

        Juuri sinunlaisista ihmisistä haluan pysyä mahdollisimman kaukana, et voi tietää mitä kaikkea kipua toiset kantaa niiden sydämmessä mutta ne päättää silti valita sen positiivisen elämänasenteen. Aina voi valita jokapäivä minkälainen ihminen haluaa olla ja minä valitsen sen, että olen paras versio itsestäni koska en voi enkä halua olla kukaan toinen kuin minä. Mikä sinä haluat olla? Kaksinaismoralismia harjoittava ihminen suomi24:n palstalla? Jotkut tunteet, etenkin kun ne on negatiivisia niin voi pitää ihan omanakin tietona, kiitos vaan. 👍 Tule sitten takaisin, jos on jotain hyvää sanottavaa. Minun onnellisuus ei ole sinulta pois mitenkään.

        Jos sinulla on vaikeaa elämässä hae apua siihen äläkä pura omaa pahaaoloa toisiin niin minäkin tein aikoinaan. Elämä on täynnä tietoisia valintoja!


    • Anonyymi

      hyvä kommentti tekopyhältä ihmiseltä, minua kunnollisempaa ihmistä saa etsiä tästä sontaläjästä jota kaupungiksi myös kutsutaan.

      minä häivyn pikku hiljaa kokonaan täältä, enkä jää kaipaamaan teitä vaan aitoja ja fiksuja ihmisiä kuten omaisia, esim.

      heitä minä kaipaan ja arvostan, en teitä enkä tule teitä arvostamaan koskaan.

      jokainen elää tietyn elämän, osa sairastellen, osa köyhyydessä, osa varattomuudessa, minä en välitä mistään muusta kuin siitä että jokaisella on loppu niin pahoilla kuin hyvillä, ketään EI onneksi ole ikuinen.

      • Anonyymi

        Dodih!


      • Anonyymi

        Millä perusteella sanot minua tekopyhäksi? Sinun kommentti oli niin negatiivinen että et jättänyt muuta mahdollisuutta kuin sanallisen puolustautumisen mikä on ihan luonnollinen reaktio ihmiseltä kun hänen uskomuksiaan pilkataan eikä se tee kenestäkään tekopyhää ihmistä.

        Kuka sitä paitsi antoi sinulle oikeuden alkaa haukkumaan toisia ihmisiä ilman että tiedät heistä yhtikäs mitään?

        Näytä minulle se mittari jolla voit sanoa olevasi parempi kuin toiset ihmiset. Vähän veikkaan, ettei sellaista olekkaan ja se mielikuva näennäisestä paremmuudesta on sinun ihan omassa päässä vaan.
        🤦‍♀️

        Mjaa. Mitä tuohon pitäisi sanoa? Se on hyvin valitettavaa, jos olet valinnut sellaisen asuinpaikan itsellesi ja koet itsesi onnettomaksi sen takia, mutta edelleenkään suomi24 ei ole oikea osoite pahanolon purkuun, jos tuo sinun setti menee oikein törkeäksi voidaan sinun ip osoite jäljittää ja joudut rikosoikeudelliseen vastuuseen sinun internet kirjoituksista niin suosittelen vetämään syvään henkeä ja miettimään useamman kerran mitä kirjoitat ennenkuin painat sitä lähetä nappia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe