Tässä huijataan lähinnä näköaistiamme jolla on tietysti vaikutuksia aivan ties mihin.
Vanha kansa sanoi että en mie uso ennenku ite näen ei pidä enää paikkaansa:
https://www.youtube.com/watch?v=6u1YjOC5fBI
Samoin on laita muiden aistiemme kanssa.
Luulette että olette rauhallisia mutta kun luette höpinöitäni niin jo vain verenpaineenne nousee......
Viisi aistiamme joita voidaan huijata aivan mielin määrin!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Salaliittoteoreetikko sanoo, että uskon vasta kun näen sen amerikkalaisella Youtube-videolla.
Myös kotimaisia kanavia alkaa olla jo hyvin runsaasti
Uusimpia on kiinnostava litteästä Maasta kertova kanava.
Ladatkaa se ja tutustukaa, varsinkin te palloteoreetikot:
https://www.youtube.com/channel/UCk5Pd0GbUf-KLuXtzIdTfFg/videos
Palstan palloteoreetikkojen aivan älyttömiä ja ilman mieltä vailla olevia sutkauksia on raskasta lukea. Yleensä he heittävät vain lokaa ilman perusteluja; hankkikaa tietoa kaiken perustelujenne pohjaksi.....- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Myös kotimaisia kanavia alkaa olla jo hyvin runsaasti
Uusimpia on kiinnostava litteästä Maasta kertova kanava.
Ladatkaa se ja tutustukaa, varsinkin te palloteoreetikot:
https://www.youtube.com/channel/UCk5Pd0GbUf-KLuXtzIdTfFg/videos
Palstan palloteoreetikkojen aivan älyttömiä ja ilman mieltä vailla olevia sutkauksia on raskasta lukea. Yleensä he heittävät vain lokaa ilman perusteluja; hankkikaa tietoa kaiken perustelujenne pohjaksi.....Mistäs niitä perusteluja niinkuin voisi hakea? LIttu-uskovaisten kovaan päähän ei mikään todiste uppoa, kirjastot ympäri maailman ovat täynnä oikeaa tietoa, ja noitten littu-uskovaisten typeriä ja valheellisia linkkejä nyt ei kukaan jaksa lukea.
Esim. tuo valhepis.... anteeksi, tietopiste on noita täysin typeriä ja valheellisia todisteita täynnä, miten voi hankkia teidän mielestänne oikeita tietoja jos te niitä tietojanne panttaatte, ettekä julkaise? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs niitä perusteluja niinkuin voisi hakea? LIttu-uskovaisten kovaan päähän ei mikään todiste uppoa, kirjastot ympäri maailman ovat täynnä oikeaa tietoa, ja noitten littu-uskovaisten typeriä ja valheellisia linkkejä nyt ei kukaan jaksa lukea.
Esim. tuo valhepis.... anteeksi, tietopiste on noita täysin typeriä ja valheellisia todisteita täynnä, miten voi hankkia teidän mielestänne oikeita tietoja jos te niitä tietojanne panttaatte, ettekä julkaise?Littumaasta on kaikki tieto saatavilla. Pallomaastakin on paljon satuja mutta mikään ei ole totta. Pallomaa on emävale!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Littumaasta on kaikki tieto saatavilla. Pallomaastakin on paljon satuja mutta mikään ei ole totta. Pallomaa on emävale!
Perustele, miksi pallomaa on satua? Miten voi olla noin laaja salaliitto?
Miksei siitä littumaasta ole yhtään todistettua tietoa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele, miksi pallomaa on satua? Miten voi olla noin laaja salaliitto?
Miksei siitä littumaasta ole yhtään todistettua tietoa?Miten niin laaja? Se että massat on aivopesty uskomaan pallomaahan ei tarkoita että salaliitto on laaja. Et sinäkään ko salaliittoon kuulu mutta silti uskot maan olevan pallo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin laaja? Se että massat on aivopesty uskomaan pallomaahan ei tarkoita että salaliitto on laaja. Et sinäkään ko salaliittoon kuulu mutta silti uskot maan olevan pallo.
Mikä on laaja salaliitto? Minusta sen laajempaa ei olekaan, että koko maailma aivopestäisiin ja kuten jokainen täysijärkinen ymmärtää, ei se enää millään salaliitolla onnistu.
Kun kerran todisteita on enemmän kuin vastatodisteita, ja nuo todisteet voi kuka tahansa testata, enemmistön kanta täytyy olla totuus.Siinä on muutaman littu-uskovaisen perustelemattomat uskonkappaleet kevyttä kamaa.
En vieläkään ymmärrä tuota noitten höperöitten aivopesuväitteitä, kuka muka hyötyy jos kaikki saataisiin uskomaan jotain, joka ei olisi totta,
Vielä vanha totuus: Kaikki voi huijata kerran ja muutamia kokoajan, mutta ei kaikkia kokoajan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin laaja? Se että massat on aivopesty uskomaan pallomaahan ei tarkoita että salaliitto on laaja. Et sinäkään ko salaliittoon kuulu mutta silti uskot maan olevan pallo.
Ei se ole aivopesua jos sitä tukevia havaintoja pystyy itsekin tekemään. Lättäpäät katsovat vain nettivideoita ja uskovat jos joku väittää mitä tahansa älytöntä. Ei tarvita kuin taikasana NASA.
- Anonyymi
Huijataanko tässäkin aisteja?
https://www.youtube.com/watch?v=PU6uaMa1bycKiitos kauniista auringonlaskuvideosta; samanlaisia olen usein ihastellut rantalomillani.
Pallopäiden harmiksi tuossa ei ole käytetty laajakulmalinssiä joita he itse käyttävät aivan kaikkeen kuvaukseen mikä esittää horisonttia.
Linkkaan tähän pallopäiden raivon kohteeksi oikein hauskan kanavan:
https://www.youtube.com/c/DITRH/videos- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiitos kauniista auringonlaskuvideosta; samanlaisia olen usein ihastellut rantalomillani.
Pallopäiden harmiksi tuossa ei ole käytetty laajakulmalinssiä joita he itse käyttävät aivan kaikkeen kuvaukseen mikä esittää horisonttia.
https://www.youtube.com/c/DITRH/videosTyperä ja valheellinen yleistys ".....ei ole käytetty laajakulmalinssiä joita he itse käyttävät aivan kaikkeen....jne". Mistäs lättäpää on moisen valheen tempaissut.
Me oikeat Maasta tietoiset emme tietenkään raivostu siitä, että levittelet valheitasi palstat täyteen, korkeintaan tunnemme sääliä typeryksiä kohtaan. - Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiitos kauniista auringonlaskuvideosta; samanlaisia olen usein ihastellut rantalomillani.
https://www.youtube.com/c/DITRH/videosMerkittävää tuossa videossa on, selvästi missasit sen, että Aurinko laskee suoraan länteen.
Mutta kuvaupaikka on kääntöpiiristä etelään; paikassa missä Auringon ei pitäisi Litteällä Maalla koskaan olla lännessä.
Wolfie lupasi lisää videoita pitkin kesää missä Aurinko on vielä enemmän etelässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511