Helsingin Myllypuron leipäjono karmean pitkä!!!

Anonyymi

Mitään ei vasemmistohallitus tule tekemään leipäjonojen poistamiseksi, sen sijaan isis-terroristeja kyllä lennätetään tänne täysihoitoon, ja vähän muitakin.

Kyllä on suomalaisvastainen hallitus.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Sipilän hallituksen ajoilta.

• Anonyymi

Mutta maailmanparantaja Ohisalo asustelee ökyasunnossa.

• Anonyymi

Ohisalo on ihmishirviö, vinksahtanut

• Anonyymi

Marin ei käy sitä katsomassa.

• Anonyymi

No onneksi sentään Kokoomus ja Persut ovat oppositiossa niin matujen raahaaminen tänne on pudonnut murto-osaan. Toivottavasti meitä ei enään ikinä rankaista porvarihallituksella.

• Anonyymi

Lapsellinen kommentti.

• Anonyymi

Hys, hys, vieraat ensin!

• Anonyymi

Miten on mahdollista??? Vasemmistohallituksen piti poistaa köyhyys Suomesta.

• Anonyymi

Älä nyt naurata.

• Anonyymi

On se surkeaa että tuollaisia pitää olla.

• Anonyymi

Myllypuron leipäjono on pitkä🤔! Sinne vaan hallitus kattelee ketä on leipäjonossa!

• Anonyymi

Hallitus siellä mitään tee Sosiaalitantta sinne pitäs kyttäämään laittaa jos asiakas saa satasen edestä ruokaa niin se vähennettäs seuraavan kuun toimeentulotuesta
        uskoakseni jonot lyhenisi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus siellä mitään tee Sosiaalitantta sinne pitäs kyttäämään laittaa jos asiakas saa satasen edestä ruokaa niin se vähennettäs seuraavan kuun toimeentulotuesta
        uskoakseni jonot lyhenisi...

Niin kyllä sinne pitäis laittaa tarkastajat! Olen kuullut tarinoita käy siel ahneet kun on ilmasta voi säästää vaikka etelämatkan ynnämuita!!! .

• Anonyymi

Marin kun on aloittanut nämä "lohdutuskäynnit" lakkautettavien duunien paikkakunnille niin ei olisi ollenkaan pitkä matka käydä tutustuassa vaikkapa stadin leipäjonoihin,Ohisalo voisi vetää letkaa koska avustajathan tietenkin tulisi mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin kun on aloittanut nämä "lohdutuskäynnit" lakkautettavien duunien paikkakunnille niin ei olisi ollenkaan pitkä matka käydä tutustuassa vaikkapa stadin leipäjonoihin,Ohisalo voisi vetää letkaa koska avustajathan tietenkin tulisi mukaan.

👍👏kyllä näin juuri😉!

• Anonyymi

Ei he ehdi. Pitää poseerata ilman rintsikoita mainoskuvaa varten. Aa hyvin taskurahaakin niin ei tarvii leipäjonoista juosta. Sosdem, köyhän ja kipeän ystävä muka. Hah

• Tänään onkin eduskunnan käsittelyssä lakialoite väliaikaisesta epidemiakorvauksesta kaikkein pienituloisimmille. Vastustustahan se on herättänyt, mutta toivottavasti menee läpi.

• Anonyymi

Leipäjonot sais loppua, minuakin hävettää vaikka olen köyhä, joku muu systeemi. Ja tarkistus, onko joku ongelma kun rahat aina loppu.

• Anonyymi kirjoitti:

Leipäjonot sais loppua, minuakin hävettää vaikka olen köyhä, joku muu systeemi. Ja tarkistus, onko joku ongelma kun rahat aina loppu.

Olen samaa mieltä. On tietysti hyvä, että EU:n ruokakasseja sun muuta jaetaan niille, joilla tarvetta on. En missään nimessä vastusta mitään avustusmuotoa. Mutta käytäntö jakelulle saisi kyllä todella olla jokin muu kuin julkinen jonottaminen. Avun tarvitsemisessa ei ole mitään hävettävää, mutta tiedän, että se silti tuntuu nöyryyttävältä monen mielestä ja osa jää siksi pois jonottamasta.

Kovasti voimia. Köyhyys ei ole helppo asia kohdattavaksi.

• Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

Olen samaa mieltä. On tietysti hyvä, että EU:n ruokakasseja sun muuta jaetaan niille, joilla tarvetta on. En missään nimessä vastusta mitään avustusmuotoa. Mutta käytäntö jakelulle saisi kyllä todella olla jokin muu kuin julkinen jonottaminen. Avun tarvitsemisessa ei ole mitään hävettävää, mutta tiedän, että se silti tuntuu nöyryyttävältä monen mielestä ja osa jää siksi pois jonottamasta.

Kovasti voimia. Köyhyys ei ole helppo asia kohdattavaksi.

Pitääkö köyhän siis saada rahaa ruokaan sossusta? ja sen lisäksi viellä ruoka ilmaiseksi vai mistä tässä kyse?

• Anonyymi

Leipäjonot on kokoomuksen bisnestä. Vasemmistohallitus toimittaa sosiaaliavustukset suoraan pankkitileille. Ihmiset voivat käydä ostamassa leipänsä normaalisti kaupasta.

• Anonyymi

Hieman epäilyttää tehoviisikon matematiikan oppimäärä ,,,,, saadaaan 3 mijlard,, maksetaan siitä 10-20 miljard,, . Vakavalla naamalla esittävät et saadaan olla mukana kehityksessä ja kaupankäynnissä ! Jos ei lähtis siihen mukaan niin voittais heti sen 10-20 mljd ,,, Vaikka samapa tuo eihän niitä velkoja kukaan ikinä maksa ! Muutama kokous ja taas tietokoneisiin pitkien neuvottelujen jälkeen 500 -1000 miljardia jakoon !! Se vaan että Mariini olis vetäny ees krokotiilin kyyneleet ja sanonu et Suomi on suossa ja tarvitaan 40 mild vähän niinku elvytys rahaa . Saahan ne italia ym vaikka kuinka paljon ,,,eikä huolta huomisesta . Eli leipäjonot on paska suomen tavara merkki . Voi perk,,,

• Anonyymi

Sisäministerinä on noita joka haluaa vaan huumeet vapaaksi jotta käyttäjät eivät näkisi Suomen romahtamista ja jotta saisi itse pitää hyväpalkkaisen suojatyöpaikan.

• Anonyymi

Niin kauan kun ruokaa on, ja köyhiä ei ole liikaa, vaan juuri sopiva määrä on löysässä hirressä, ettei kapina ala, niin hyvä on.
      Ja erityisen hyvä on sem että jos joku aikoo jotain, niin hän kertoo siitä "koko maailmalle" että varmasti osataan alkaa vastatoimiin.

• Anonyymi

Saapa nähdä tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Huom. Varoitus! aika ikävä sivuhuomio, leipäjonoa käy sähkömopolla videoimassa Youtubeen eräs nainen, kuvaa leipäjono asiakkaat (eestä ja takaa) siten että kaikki tunnistetaan . Aika ikävää toimintaa häneltä, tummia lapsia nimittelee apinoiksi .Eiköhän avustustyöntekijöiden pitäisi pistää tämä mamma kuriin ja järjestykseen. muutenkin on röyhkeä menee jonon ohi, siis etuilee. Tämä tästä aiheesta jos joku hoitaisi tämän asian koska eivät kaikki varmaan halua köyhän leimaa otsaansa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2287
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1166
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1056
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1055
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1009
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      967
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      15
      950
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      920
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      896
    Aihe