Kyllä tämä on hölmö maa!

Anonyymi

Omia sikojaankaan ei saa nimetä miten itse tahtoo! 🤐

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa, jos joku Somaliassa nimeää kamelinsa ja aasinsa Sauliksi ja Sannaksi!
      Täällä vastaavasta tulee älytön haloo! Mielisairas islamilaisia nuoleskeleva maa!

    • Anonyymi

      Voi ny kaltattu sika! Sellainen rekattu nikkikin täällä oli joskus............:)

    • Anonyymi

      Juu, sioille ei saa antaa kuin suomalaisia nimiä kuten Timo, Mika, Viljami tai Roope.

      • Anonyymi

        Karjulle ei saa antaa muuta nimeä kuin Jorma.


    • Anonyymi

      Ei voi kuin nauraa...

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        'Pässit Late Lammas, Lasse Pöysti ja Lauri Viita.' -näitäkö ei saa teurastaa?
        Muitakin listalla olevia nimiä voisi pitää tiettyjen ihmisten pilkkana.


    • Anonyymi

      Tarkoituksellista provosointia ja rasismia. Ei se selittelemällä parane eikä sillä, että se yritetään naamioida huumoriksi.

      Niinisalon tutka-asemalla oli -80 luvun lopulla kesy varis. Asemapäällikkö nimesi sen Karjalaksi ja ihan vaan siksi, että voisi virkapuku päällä huudella Karjala takaisin, Karjala takaisin. Sitä pitäisin huumorina.

      Jokelle terkkuja, jos satut lukemaan.

      • Anonyymi

        Minun koiranpentu rekisterissä lukee Kafferikiiräjä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun koiranpentu rekisterissä lukee Kafferikiiräjä .

        siis kiitäjä


      • Anonyymi

        Ainahan sitä voi muuttaa takaisin kotimaahansa (jälleenrakentamaan), jos kantaväestön sikojen nimet niin ahdistaa!

        Miksi eivät ole jo menossa?


    • Anonyymi

      Jos mulla olisi sika, niin se olisi varmaan nimeltään profeetta Muhammed! 😁
      Hyvää huumoria näet! Jos sian nimi ei jollekin kelpaa, niin muuttakoot pois maasta!

      • Anonyymi

        Allaahi on mun nimivalinta sialleni. Helppomuistaa ja naseva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allaahi on mun nimivalinta sialleni. Helppomuistaa ja naseva.

        Jeesus on myös helppo muistaa ja sopii hyvin possulle joulupöytään, siinä on hyvä muistella ja samalla tulee käytyä ehtoollisella (jeesuksen liha ja veri).


    • Ymmärtämättömän leikkiminen ei tätä asiaa paranna. Eläimensä voi nimetä ihan miten tahtoo, mutta jos ne nimeää henkilöiden mukaan, sen jälkeen ei parane typerehtiä ja julkaista huonosti peiteltyjä uhkauksia ja törkeyksiä sillä varjolla, että puhuu muka ihan vain viattomasti näistä eläimistään.

      Vähäkainu koki tarpeelliseksi laittaa twiittiä toisensa jälkeen Suldaanista ja Hususta, muun muassa siitä, että hän on myöntänyt oleskeluluvan jouluun saakka, mutta pojat tietävät, että uuniin mennään yhdessä eikä erikseen. Ei tuossa ole edes aitoa yritystä naamioida uhkauksia ja asiattomuuksia. Joka ikinen ymmärtää, mistä on kyse.

    • Anonyymi

      Voi, voi sentään. Ei edes sikoja saa nimetä mielensä mukaan. Kuinka monta sikaa sinulla olisi nimettäväksi?

    • Anonyymi

      Espanjalaiset saavat rienata jeesusta vapaas, Jesus Maria voi olla siellä pojan nimi, Espanjassa on paljon Jeesuksia. Monia jeesus-lapsia.

    • Anonyymi

      Irakissa on tuhansittain Saddam Husseineita.

      • Anonyymi

        Saddam olisikin hyvä karjusian nimi. Röh röh.


      • Anonyymi

        Ja Namibiassa Martti Ahtisaareja


    • Anonyymi

      Maa on sairas.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      629
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      52
      519
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe