Kyllä tämä on hölmö maa!

Anonyymi

Omia sikojaankaan ei saa nimetä miten itse tahtoo! 🤐

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketään ei voisi vähempää kiinnostaa, jos joku Somaliassa nimeää kamelinsa ja aasinsa Sauliksi ja Sannaksi!
      Täällä vastaavasta tulee älytön haloo! Mielisairas islamilaisia nuoleskeleva maa!

• Anonyymi

Voi ny kaltattu sika! Sellainen rekattu nikkikin täällä oli joskus............:)

• Anonyymi

Juu, sioille ei saa antaa kuin suomalaisia nimiä kuten Timo, Mika, Viljami tai Roope.

• Anonyymi

Karjulle ei saa antaa muuta nimeä kuin Jorma.

• Anonyymi

Ei voi kuin nauraa...

• Anonyymi
      • Anonyymi

'Pässit Late Lammas, Lasse Pöysti ja Lauri Viita.' -näitäkö ei saa teurastaa?
        Muitakin listalla olevia nimiä voisi pitää tiettyjen ihmisten pilkkana.

• Anonyymi

Tarkoituksellista provosointia ja rasismia. Ei se selittelemällä parane eikä sillä, että se yritetään naamioida huumoriksi.

Niinisalon tutka-asemalla oli -80 luvun lopulla kesy varis. Asemapäällikkö nimesi sen Karjalaksi ja ihan vaan siksi, että voisi virkapuku päällä huudella Karjala takaisin, Karjala takaisin. Sitä pitäisin huumorina.

Jokelle terkkuja, jos satut lukemaan.

• Anonyymi

Minun koiranpentu rekisterissä lukee Kafferikiiräjä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun koiranpentu rekisterissä lukee Kafferikiiräjä .

siis kiitäjä

• Anonyymi

Ainahan sitä voi muuttaa takaisin kotimaahansa (jälleenrakentamaan), jos kantaväestön sikojen nimet niin ahdistaa!

Miksi eivät ole jo menossa?

• Anonyymi

Jos mulla olisi sika, niin se olisi varmaan nimeltään profeetta Muhammed! 😁
      Hyvää huumoria näet! Jos sian nimi ei jollekin kelpaa, niin muuttakoot pois maasta!

• Anonyymi

Allaahi on mun nimivalinta sialleni. Helppomuistaa ja naseva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allaahi on mun nimivalinta sialleni. Helppomuistaa ja naseva.

Jeesus on myös helppo muistaa ja sopii hyvin possulle joulupöytään, siinä on hyvä muistella ja samalla tulee käytyä ehtoollisella (jeesuksen liha ja veri).

• Ymmärtämättömän leikkiminen ei tätä asiaa paranna. Eläimensä voi nimetä ihan miten tahtoo, mutta jos ne nimeää henkilöiden mukaan, sen jälkeen ei parane typerehtiä ja julkaista huonosti peiteltyjä uhkauksia ja törkeyksiä sillä varjolla, että puhuu muka ihan vain viattomasti näistä eläimistään.

Vähäkainu koki tarpeelliseksi laittaa twiittiä toisensa jälkeen Suldaanista ja Hususta, muun muassa siitä, että hän on myöntänyt oleskeluluvan jouluun saakka, mutta pojat tietävät, että uuniin mennään yhdessä eikä erikseen. Ei tuossa ole edes aitoa yritystä naamioida uhkauksia ja asiattomuuksia. Joka ikinen ymmärtää, mistä on kyse.

• Anonyymi

Voi, voi sentään. Ei edes sikoja saa nimetä mielensä mukaan. Kuinka monta sikaa sinulla olisi nimettäväksi?

• Anonyymi

Espanjalaiset saavat rienata jeesusta vapaas, Jesus Maria voi olla siellä pojan nimi, Espanjassa on paljon Jeesuksia. Monia jeesus-lapsia.

• Anonyymi

Irakissa on tuhansittain Saddam Husseineita.

• Anonyymi

Saddam olisikin hyvä karjusian nimi. Röh röh.

• Anonyymi

Ja Namibiassa Martti Ahtisaareja

• Anonyymi

Maa on sairas.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      26
      2588
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      143
      1971
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1907
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1483
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      58
      1453
    6. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      62
      1357
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1279
    8. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1194
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1142
    10. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1137
    Aihe