Opetelkaa äänestämään

Anonyymi

niin tämäkin palsta käy tarpeettomaksi. PERUSSUOMALAISET yhdessä kokoomuksen ja kristillisten kanssa tekee Suomesta elinkelpoisen valtion normaalille ihmiselle.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hehehh. Koomikko.

    • Anonyymi

      Kok - Pers - Kd nykykannatuslukemilla yhteensä hätnäppää 40 %. Lisäksi Kokoomus ja Persut ovat mm. maahanmuutto- EU- ja Natokysymyksissä täysin vastakkaisilla kannoilla. Ja vähemmistöhallitus kaatuu ensimmäiseen välikysymykseen.

      Mietipä uusiksi.

    • Anonyymi

      "Suomi takaisin" on Putinin ja Zirinovskin ostama tunnuslause.

    • Anonyymi

      Jos joku ei äänestä öyhöttäjiä niin aiotko tunkeutua aamuyön tunteina vasara kädessä ja kavereiden kanssa vierailulle?

    • Anonyymi

      Persut on jo tälläkin hetkellä yhtä valle suurin puolue. Siihen kokoomus ja kristilliset mukaan niin eiköhän tuolla eduskuntaenemmistö heltiä. Ei kaadu välikysymykseen.

      • Anonyymi

        Kyse on ihan puhtaasti matemaattinen, ei tuo haaveilu sitä muuksi muuta.


      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu ettet sinä edes tiedä mikä on välikysymys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu ettet sinä edes tiedä mikä on välikysymys...

        Välikysymyksellä tarkoitetaan parlamentaarisessa hallitusjärjestelmässä käytettyä menettelyä, jonka avulla selvitetään nauttiiko hallitus parlamentin luottamusta. Ja jos ei nauti niin hallitus hajoaa. Nyt tiedät sinäkin.


    • Anonyymi

      Kukaan normaali ei äänestä Vasarapuoluetta.

      • Anonyymi

        Eikä ainakaan sirppipuoluetta.


    • Anonyymi

      Mitä ajattelitte laittaa siihen persulandian lippuun jo esille tulleen vasaran lisäksi?

      • Anonyymi

        Tony Halmeen muistoksi pilleripurkki ja käsiase?


      • Anonyymi

        Nyrkki ja puoliksi juotu kossupullo sopii vasaran kanssa hyvin.


      • Anonyymi

        Etkö tuota vielä tiedä? Nyrkki ja vasara (vrt sirppi ja vasara)


      • Anonyymi

        Sateenkaarilippu, jonka yli on vedetty henkselit ristiin. Ja homopropagandan levittämisestä tulisi tehdä rangaistavaa.


    • Mikäli väittämäsi "elinkelpoisen valtion normaalille ihmiselle" tekemisestä olisi noiden puolueiden yleinen linjaus, se olisi vahva argumentti niiden äänestämättä jättämisen puolesta. Tämä siksi, että normaaliuden määrittely on subjektiivista, ja jos puolue(et) eivät edes pyri tekemään valtiosta elinkelpoista muille kuin määrittelemilleen normaaleille, se ei silloin edes yritä toimia koko kansan eduksi. Sellaiseen ajatteluun perustuva hallitus ei todennäköisesti saisi aikaan mitään kovin hyvää niille 'normaaleiksi' määrittelemilleenkään.

      Onneksi se kuitenkaan ei ole noiden puolueiden slogan, eikä tämän aloituksen siten tarvitse vaikuttaa negatiivisesti niiden kannatukseen.

    • Anonyymi

      Perusongelma on se että kun kansalaisten äänestyksen lopputulos ei vaikuta mihinkään, turha on siis äänestää kun oligarkia ja korruptio on vallannut yhteiskunnan.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitat että kaikki äänestystulokset ovat väärin, jos persut eivät ole ykkösiä :)


    • Anonyymi

      Persuja äänestäessä suurin ongelma on että siinä voi vahingossa saada persut ajamaan asioitaan.

      Jos haluaa sirkustivoliin niin sellaisia löytyy ihan kaupallisiakin joihin voi ostaa halvan tiketin. Niissä on se hyvä puoli että sieltä voi aina kävellä ulos kun se pellejen pelleily karkaa käsistä.

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. Turvallisempaa ja tulee paljon halvemmaksi käydä sirkuksessa.


      • Anonyymi

        Punaperseapinoitakin voi ostaa, mutta silti ihmiset äänestää punaperseitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä neuvo. Turvallisempaa ja tulee paljon halvemmaksi käydä sirkuksessa.

        Punikkihallitus se varsinainen sirkus on. Heidän jäljiltään Suomeen jää vain savuavat rauniot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikkihallitus se varsinainen sirkus on. Heidän jäljiltään Suomeen jää vain savuavat rauniot.

        vähäkainutko auttaisivat? HEHHHEHHHHHH, taidat olla vähäkainu, etkä ihan vähänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähäkainutko auttaisivat? HEHHHEHHHHHH, taidat olla vähäkainu, etkä ihan vähänkään.

        Äänestäkää persuja eikä tällaisia räkänokkia ja tyhjän naurajia.


    • Anonyymi

      Avaaja kehoittaa äänestämään AkuAnkkaa tai Kekkosta.

      • Anonyymi

        siis: On salaliittoteoria, eikä ole faktaksi osoitettu että Kekkonen on kuollut.
        Se oli mauno jonka uutisoitiin ja näin sen


    • Anonyymi

      Kun Perussuomalaiset ja kokoomus pääsevät hallitsemaan niin niillä on valtava työ korjata vihervasemiston aiheuttamia vääriä päätöksiä. Vihervasemmisto on on Suomen syöpä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe