2 viimeisen viikon aikana Uudenkartanon seudulla ollut yö hiippareita. On nähty kun hiippari kännykällään kuvaa varasto ikkunoista ja raoista kartoittaen olisiko jotain vietävää. Asunto vaunuihun ja autoihin on kohdistunut ovien availua sorkkaraudaudalla on hajouttannut monen vaunun karmit. Mitä tyypit etsivät? Keitä ovat? Ajan jakso milloin nämä yötyöläiset toimivat on 23.00~03.00 välinen aika. Vuime yönä yksi yötuurilainen oli jäädä kiinni, mutta annoin mennä. Miksi ? Kun olin sillä päällä että jos olisin ryhtynyt niin siitä tyypistä ei olisi jäänyt paljoa jäljelle, piti vain kasvattaa omaa itsehillintää ja purra hammasta. Kun seurasin tyyppiä 6 metrin päästä niin olisihan se ollut mukava huitaista hieman... oli rautakanki mulla kaverina! Pitää katsoa jokin keino millä saisi tyypit kiinni ilman niiden vahingoittamista. Heillä oli Jammeri mukana ja kamera ilmaisin. Kyllä oli vaikea pitää kankikaverin kanssa sormet heistä erossa. Repi tallin ovea niin että sai raosta kamerapuhelimensa väliin ja kuvasi tallin sisälle. Soitaa poliisille? No ei helskutaa saa niitä päästää pilaan tällasta herkkua.
Tiedoksi kuntalaisille, narkkareilta on rahat loppu niin kannattaa pitää huolta omista tavaroista. Tyhjätkää itse autonne arvoesineistä ja vahvistakaa lukot, laittakaa kamera valvontaa. Ter. Pentti
Murtoja/ varkauksia ja yö hiippareita.
Anonyymi
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Vau... kiitos.
- Anonyymi
Näikkö oliko suomalaisii, romaaneit? Tsi ulkolaissii?
- Anonyymi
Kiitos!
- Anonyymi
Minulla murtauduttiin puuliiteriin ja vietiin kaikki käsityökalut. Kirves saha ym. Vanhoja olivat mutta joudun hankkiin uudet ja salvan.
Säkylän rajalla- Anonyymi
Oliko ovi lukossa ja lukko rikottu!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ovi lukossa ja lukko rikottu!?
Oli liiverin ovi oli lukossa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984