Sanna Marin on kadonnut julkisuudesta mitä tulee Eduskuntatalon ulkoupuolelle. Mitä Sanna pakoilee? Tai ketä?
Sanna Marin kadonnut julkisuudesta
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tajuaa varmaan vihdoin että mitä tuli tehtyä. Suomalaiset ei tykkää pettureista eikä tyhmistä.
- Anonyymi
Sanna on ynisevä nauta T:hiihtäjä 47 härmästä
- Anonyymi
Kassanoita pakenee vastuuta.
- Anonyymi
Nyt meni hermot
- Anonyymi
Ruotsin tuhatvuotisessa kuningaskunnassa demarit osaavat hallita valtiota koko kansakunnan pitkäaikaista etua ajatellen. Herrajumala että ottaa päähän että olen tullut takaisin tänne sarvikuonojen maahan ..... äkkiä veke jos vielä jaksaa ...
- Anonyymi
Lähden itsekin mutta pakko vielä kestää 2 vuotta jotenkin.
- Anonyymi
Pääministeri Juha Sipilällä oli parina viime vuotena jatkuvasti 4...5 turvamiestä matkassa ja ympärillään, aina. Ei tullut koskaan turpaan julkisuudessa, kun oli sen verran lihasta suojana.
Mikä mahtaa olla Sanna Marinin turvamiesten lukumäärä tällä hetkellä? - Anonyymi
Sanna pakoilee Jussia
- Anonyymi
Pakoilee kansaa...
- Anonyymi
Vastuun pakoileminen on rikkautta.
- Anonyymi
Lähtölaskenta alkanut, vihdoinkin.
- Anonyymi
Kannatus pysyy korkealla kun pakoilee suoria kysymyksiä. Mutta aina ihmettelen miten tämä on niin samannäköinen habitukseltaan kuin se facebookin toinen autisti zuckerberg. Samanvärinen iho ja tuo outo toljottava katse.
- Anonyymi
Hävettäisi minuakin. Monta syötyä vaalilupausta ja suurimpana aktiivimalli kakkonen. Sitä SDP vastusti eniten.
- Anonyymi
Onko tullut aloittajalle puolen yön aikaan ollenkaan mieleen, että pääministerillä on pirusti hommia aamusta iltaan, lisäksi kotona perhe, jolle myös pitäisi riittää aikaa.
- Anonyymi
Alkaako pääministerin rooli käydä liian raskaaksi?
- Anonyymi
Eräs Petteri tulisi mielellään tilallesi.
Aina kun puotipuksu avaa suunsa niin on skandaali valmis. Ei sitä kannata päästää näytille.
Mitä mieltä? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690