kirjoittaa yliampuvan lööpin jostain ihan muusta. Narsistin käytöstä.
iltalehti peittää koulukiusaamisen
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
punaista anarkiaa
- Anonyymi
Totuutta ei kerrota missään, päivitellään vaan. Nyt viimeistään pitäisi suurimman suvakinkin silmät aueta, missä mennään.
Myös Iltalehdessä on edelleen juttua toisensa jälkeen tästä yhdestä kouluväkivaltatapauksesta. Hyvä niin; kouluväkivallasta ei toki ole vaiettu ennenkään ja törkeimpiä tapauksia on päätynyt lehtiinkin, mutta ongelma on laaja edelleen. Vaikka siihen on puututtu monin tavoin, toimet ovat silti edelleen riittämättömät. On tärkeää muistaa, että niitä eri tavoin kiusattuja on ympäri maatamme, eikä asia katoa toisaalta hyssyttelemällä, eikä toisaalta sillä, että vain yhdestä tai muutamasta tapauksesta puhutaan ja jätetään muut huomiotta.
- Anonyymi
Ei Persut välitä Pas....kaan koulukiusaamisesta, kunhan pääsevät öyhöttämään mamu, mamu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Persut välitä Pas....kaan koulukiusaamisesta, kunhan pääsevät öyhöttämään mamu, mamu...
Mikä sun motiivi oli tähän kommenttiin?
- Anonyymi
Lähi-itätaustaisten harjoittama kiusaaminen on aiempaa julmempaa. Kuristaminen tajuttomaksi, hukuttamisyritys, elävältä hautaaminen. Tosi raakaa! Sitten vielä kuvaavat someen tekonsa. Todisteet on, mutta kukaan ei puutu. Miksi? Siksi kun on kyse ulkomaalaisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Persut välitä Pas....kaan koulukiusaamisesta, kunhan pääsevät öyhöttämään mamu, mamu...
Älä Touho selitä! Kirjoita joskus jotakin oikeaa asiaa eikä feikkiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun motiivi oli tähän kommenttiin?
Sillä on ilmeisesti jokin aivovamma. Säälittävä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on ilmeisesti jokin aivovamma. Säälittävä tapaus.
Eiköhän se vamma ole ihan omassa päässäsi?
Anonyymi kirjoitti:
Lähi-itätaustaisten harjoittama kiusaaminen on aiempaa julmempaa. Kuristaminen tajuttomaksi, hukuttamisyritys, elävältä hautaaminen. Tosi raakaa! Sitten vielä kuvaavat someen tekonsa. Todisteet on, mutta kukaan ei puutu. Miksi? Siksi kun on kyse ulkomaalaisista.
Näyttää siltä, että sinä et vain ole ollut kiinnostunut asiasta aiemmin ja muodostat käsityksen oman tietämättömyytesi pohjalta. Hyvä, jos silmät nyt avautuivat. Siellä kouluissa tapahtuu julmaa kiusaamista, ja raakaa väkivaltaakin. Someen kuvaaminen on ollut ilmiö jo pitkään. Kyllä näihin puututaan, aniharva vain päätyy julkisuuteen, kuten tämä viimeaikainen tapaus. Tässä kuitenkin nyt esimerkki.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/507bd86d-b325-4709-a7cb-46d64cba5571
- Anonyymi
Sitä että kouluihin on kehittymässä varsin ISIS:läinen väkivallan ja kidutuksen kulttuuri, on peiteltävä kaikin keinoin.
Totuuden paljastaminen saattaisi aiheuttaa vihastuneita tuntemuksia tekijöitä kohtaan. Ja tämä, kuten hyvin tiedetään, on rasistista. - Anonyymi
Miksi rehtori saa olla virassaan tällaisen tapauksen jälkeen?
- Anonyymi
Kannattaa muistaa, että maahanamuuttajilla ei ole osuutta tähän koulukiusaamiseen.
Tunnen tapauksen taustat.- Anonyymi
Et tunne etkä tiedä mitään, satuja sepittelet.
- Anonyymi
Valehtelet niin että korvat heiluu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437