iltalehti peittää koulukiusaamisen

Anonyymi

kirjoittaa yliampuvan lööpin jostain ihan muusta. Narsistin käytöstä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      punaista anarkiaa

      • Anonyymi

        Totuutta ei kerrota missään, päivitellään vaan. Nyt viimeistään pitäisi suurimman suvakinkin silmät aueta, missä mennään.


    • Myös Iltalehdessä on edelleen juttua toisensa jälkeen tästä yhdestä kouluväkivaltatapauksesta. Hyvä niin; kouluväkivallasta ei toki ole vaiettu ennenkään ja törkeimpiä tapauksia on päätynyt lehtiinkin, mutta ongelma on laaja edelleen. Vaikka siihen on puututtu monin tavoin, toimet ovat silti edelleen riittämättömät. On tärkeää muistaa, että niitä eri tavoin kiusattuja on ympäri maatamme, eikä asia katoa toisaalta hyssyttelemällä, eikä toisaalta sillä, että vain yhdestä tai muutamasta tapauksesta puhutaan ja jätetään muut huomiotta.

      • Anonyymi

        Ei Persut välitä Pas....kaan koulukiusaamisesta, kunhan pääsevät öyhöttämään mamu, mamu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Persut välitä Pas....kaan koulukiusaamisesta, kunhan pääsevät öyhöttämään mamu, mamu...

        Mikä sun motiivi oli tähän kommenttiin?


      • Anonyymi

        Lähi-itätaustaisten harjoittama kiusaaminen on aiempaa julmempaa. Kuristaminen tajuttomaksi, hukuttamisyritys, elävältä hautaaminen. Tosi raakaa! Sitten vielä kuvaavat someen tekonsa. Todisteet on, mutta kukaan ei puutu. Miksi? Siksi kun on kyse ulkomaalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Persut välitä Pas....kaan koulukiusaamisesta, kunhan pääsevät öyhöttämään mamu, mamu...

        Älä Touho selitä! Kirjoita joskus jotakin oikeaa asiaa eikä feikkiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun motiivi oli tähän kommenttiin?

        Sillä on ilmeisesti jokin aivovamma. Säälittävä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on ilmeisesti jokin aivovamma. Säälittävä tapaus.

        Eiköhän se vamma ole ihan omassa päässäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähi-itätaustaisten harjoittama kiusaaminen on aiempaa julmempaa. Kuristaminen tajuttomaksi, hukuttamisyritys, elävältä hautaaminen. Tosi raakaa! Sitten vielä kuvaavat someen tekonsa. Todisteet on, mutta kukaan ei puutu. Miksi? Siksi kun on kyse ulkomaalaisista.

        Näyttää siltä, että sinä et vain ole ollut kiinnostunut asiasta aiemmin ja muodostat käsityksen oman tietämättömyytesi pohjalta. Hyvä, jos silmät nyt avautuivat. Siellä kouluissa tapahtuu julmaa kiusaamista, ja raakaa väkivaltaakin. Someen kuvaaminen on ollut ilmiö jo pitkään. Kyllä näihin puututaan, aniharva vain päätyy julkisuuteen, kuten tämä viimeaikainen tapaus. Tässä kuitenkin nyt esimerkki.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/507bd86d-b325-4709-a7cb-46d64cba5571


    • Anonyymi

      Sitä että kouluihin on kehittymässä varsin ISIS:läinen väkivallan ja kidutuksen kulttuuri, on peiteltävä kaikin keinoin.

      Totuuden paljastaminen saattaisi aiheuttaa vihastuneita tuntemuksia tekijöitä kohtaan. Ja tämä, kuten hyvin tiedetään, on rasistista.

    • Anonyymi

      Miksi rehtori saa olla virassaan tällaisen tapauksen jälkeen?

    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että maahanamuuttajilla ei ole osuutta tähän koulukiusaamiseen.
      Tunnen tapauksen taustat.

      • Anonyymi

        Et tunne etkä tiedä mitään, satuja sepittelet.


      • Anonyymi

        Valehtelet niin että korvat heiluu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe