Tämä ei voi olla totta - tieto valhemediasta

Anonyymi

Valtiokonttori on myöntänyt joukkomurhasta syytetyille irakilaisille kaksosille mittavat korvaukset aiheettomasta vapaudenmenetyksestä. Kaksosia syytettiin Irakin Tigritissä tapahtuneesta joukkomurhasta, mutta syytteet hylättiin sekä käräjä- että hovioikeudessa. Asiasta uutisoi YLE maanantaina.

Veljekset olivat kiinniotettuina ja vangittuina yhteensä 533 vuorokautta. Valtiokonttori katsoi kohtuulliseksi korvaukseksi vapaudenmenetyksestä 400 (!!!) euroa vuorokaudelta. Kumpikin mies saa siis noin 213 000 euroa. Keskimääräinen korvaus aiheettomasta vapaudenmenetyksestä on viime vuosina ollut 120 (???) euroa päivältä.

Veljekset tulivat Suomeen turvapaikanhakijoina syksyllä 2015. Toiset turvapaikanhakijat alkoivat epäillä heitä osallisiksi niin sanottuun Camp Speicherin joukkomurhaan, jossa ISIS-terroristit murhasivat 12. kesäkuuta 2014 jopa 2 000 vangittua sotilasta Irakin Tigritissä.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kuka vtun ääliö neuvoi niitä korvausvaateen tkemiseen?

• Anonyymi

Varmaan kirjoitustaitoinen?

• Anonyymi

Korvaus yli kolminkertainen normaaliin verrattuna.
      Miksi ihmeessä, onko sitä edes yritetty perustella?

• Anonyymi

No joku niiden kateellinen kaveri antaa ne ilmi ja tulee todistamaan uuteen oikeuden käyntiin.

• Mihin normaaliin? Puhe on keskimääräisestä, ja kuten tiedämme, keskmääräinen ei ole 'normaali' vaan se keskiarvo, mikä tulee mahdollisesti hyvinkin paljon vaihtelevista arvoista. Esimerkiksi Auer oli saanut 800 euroa päivää kohden, ja moni sitten taas saa huomattavasti vähemmän. Totta kai esimerkiksi melkein puoli toista vuotta turhaan istunut kärsii enemmän kuin muutaman päivän turhaan istunut, joten todennäköpisesti päiväkorvauskin on silloin suurempi.

• Anonyymi

Tekee vähän alle kolmemiljoonaa vanhoissa markoissa. Nyt pöyristyttää!

• Anonyymi

Tulispa vielä aika, jolloin kaikenmaailman konnat, saisi vetää vapaasti köydenjatkoksi nosturin nokkaan.

• Anonyymi

On kyllä sairasta että tuollaisesta rikoksesta epäillylle maksetaan tuollaisia summia. Kukaan sitä voi aukottomasti todistaa, millaisia rikoksia nämä ovat tehneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulispa vielä aika, jolloin kaikenmaailman konnat, saisi vetää vapaasti köydenjatkoksi nosturin nokkaan.

Samoin. Meidän kylällä tuollaisia ei kauvan katseltaisa. Saisi lähteä litomaan täältä muillemaille monikulttuurisemmille.

• Anonyymi

Hyvään tarkoitukseen menevät. Varmaan terroristeille?

• Anonyymi

taalta saada huva palkinto jouko telotittamis

• Anonyymi

Kolme miljoonaa viimeksi käytössä olleissa markoissa. Vanhat markat olivat käytössä ennen vuotta 1963, eli perään kaksi nollaa. Siis 300 miljoonaa!

• Anonyymi

Naisarmeijat vartioi valtiokonttoria ja armeija heitäkin.

• Anonyymi

SUOMI=HÖLMÖLÄ

• Anonyymi

Pientä verrattuna Auerin saamiin korvauksiin.

• Anonyymi

Onko hänkin ollut ISIS-Joukoissa?

• Anonyymi

Sillälailla. Ja paljonkohan maksetaan korvauksia niille Haaviston hakemille kaapuakoille Isiksen kööreissä kokemistaan kauheuksista, kun joutuivat näkemään, miten Jesidityttöjä rääkkäsivät.

Joka tapauksessa sairasta on meno.

• Anonyymi

Saivatko koksoset turvapaikan Suomesta? Voiko tuosta "palkintorahasta" periä takautuvasti kelan ja sosiaalihuollon maksamat elinkustannukset, mm. vuokra, ruoka ja vaatekulut?
      Kantasuomalaiselta kyllä peritään kaikki kelan ja sossun maksamat kulut, jos hän saa jostakin muualta vaikkapa perintonä tai voittona 2000€!

• Anonyymi

Kerran olen joutunut oikeuden eteen. Pienessä huppelissani auto ajoi päälleni suojatiellä ja minut todettiin syylliseksi muutaman juomani kaljapullon brosenttejen takia kun en ollut kuulemma huomioinut ympäröivää liikennettä päälleni ajaneen puolustusasianajajan mielestä . Näin silloin mitän paskaa meillä on oikeuden jako. Nykyisin juon vain olutta kotosalla.

• Anonyymi

Mun päälle suojatiellä vuonna,1983 ajoi auto ja olin myös pikkuhiprakassa. Vedettiin oikeuteen ja sain siinärahassa silloin jonkun kolmensadan sakon. Päälleajajalla oli varaa asianajajajaan mulla ei. Mitään tuomiota sille tullut. Mäkin sen jälkeen olen ihmetellyt tätä meidän oikeus systeemiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun päälle suojatiellä vuonna,1983 ajoi auto ja olin myös pikkuhiprakassa. Vedettiin oikeuteen ja sain siinärahassa silloin jonkun kolmensadan sakon. Päälleajajalla oli varaa asianajajajaan mulla ei. Mitään tuomiota sille tullut. Mäkin sen jälkeen olen ihmetellyt tätä meidän oikeus systeemiä.

Tollasta se justiin on näitten x-Otiloitten tai Aarnioitten kanssa jos sulla on varoja saat myös oikeutta.

• Anonyymi

No tää on sitä nuolemista , karvikset puhuu paskaa jne , millä niit todistaa mitään mitä tehneet , ihan sama koko oikeuskäsittely ihan peestä , heittäny koneeseen paluu ja sillä selvä . Moisia juttuja ees tutkia , kaikki siel valehtelee vääräuskoisille !!! Voiperk,,

• Anonyymi

Syyttäjän ei pidä sekoilla asioissa. Nyt sellainen tapahtui kahdessa eri oikeusasteessa.
      Kannattaa tutustua materiaaliin.

• Anonyymi

Muutto pois Suomesta enää ainoa keino säilyttää järkensä, on sen verran idioottia sakkia tässä maassa että huh huh....

• Anonyymi

Eivät olleet ensimmäiset syyttömät, jotka suomen oikeuslaitos on vanginnut. Monet raiskauksesta vangitut pakolaiset ja maahanmuuttajatkin ovat syyttömiä ja tuomittu valheellisin perustein.

• Anonyymi

Näin se menee, kyllä Suomessa paha saa palkkansa.

• Anonyymi

Valtiokonttori ei oikein osaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      75
      8010
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3223
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      37
      2536
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      15
      2146
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      35
      2104
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      23
      2060
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1897
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1693
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      60
      1638
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18