Luulisi että pian korona ei enää tapa juuri ketään, jolloin matkailu palaa entiselle tasolleen.
Saako Finnairia nyt halvalla?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Idiootti isäni kyseli silloin kun sai merkitä 10 uutta 0,40 , että voittaakohan ne.
Sanoin ettei voita ja aika pahasti ovat nyt miinuksella. - Anonyymi
0,38 taitaa olla kurssi nyt. Mitä sanoo joku joka asiaa seuraa, vieläkö vajoaa?
Vastoin osakesäästäjien liiton suosituksi minä ostan sen yhtiön osakkeita lisää, nyt kun halvalla saa. Vajoaa vieläkin, mutta luotan siihen, että joskus kääntyy nousuun, ehkä ei aivan pian, mutta joskus kuitenkin. Kurssi oli tänä aamuna 0,3652. Kannattaisi ehkä ostaa enemmän vasta keväällä osingon irtoamisen jälkeen. Silloinhan kaikkien yhtiöiden kurssi yleensä kääntyy laskuun.
- Anonyymi
Matkailu tuskin palaa entiselle tasolle, ennen kuin corona on hävitetty maailmasta rokotteella. Jos rokotesuoja on lyhytikäinen, pitäisi koko maailman väestö rokottaa samalla viikolla...muuten matkustusrajoituksia joudutaan nostelemaan vähän väliä ilmaantuviin corona-pesäkkeisiin.
Samoin jos rokotesuoja jää lyhytkestoiseksi, voi matkustuksesta tulla kallista, jos maat asettavat esimerkiksi määräyksen, että ennen koneeseen astumista on esitettävä negatiivinen enintään 2 päivää vanha coronatestitulos ja todistus alle kuukauden ikäisestä rokotuksesta. Tuskin näitä kumpaakaan voi laittaa valtion piikkiin loputtomasti.
Finnairille tuottoisa liikematkustaminen tuskin palaa koskaan entiselle tasolleen, vaikka corona selätettäisiinkin. Tekniikka on mennyt etäpalaverien osalta coronalaukalla eteenpäin ja tarve paikan päällä kättelyihin on pysyvästi vähentynyt.
Ei Finnairin taru ole taputeltu, mutta osakkeenomistajat tulevat seuraavina vuosina maksamaan tappioinaan sekä laivaston pienentämisen alehintaan, että jäljelle jäävän laivaston huonomman käyttö ja täyttöasteen. Vaikka kurssi tulee sahaamaan ja joku pääsee tekemään sillä muutamassa päivässä tiliä lyhyellä kaupalla, tulee suurelle joukolle sijoittajia tappiota aina vain lisää. Eikä poissuljettu ole myöskään apupaketti 2 joka vaatii myös uuden osakeannin ja samalla tulee tietysti myös reipas lisänotkahdus kurssiin. - Anonyymi
Valtio tulee ottamaan Finnairin syliinsä, kuten tapahtui Talvivaaralle.
- Anonyymi
Valtion sylissähän se on ollut syntymästään lähtien. Kapitalismia on harjoiteltu, mutta äitinsä sylissä on Finnair koko ajan ollut. Halaus voi tiukentua sitä mukaa kun muut osakkeenomistajat heittävät pyyhkeen kehään ja jättävät seuraavassa osakeannissa käyttämättä merkintäoikeuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617760- 1334474
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323727- 213078
- 232632
- 272573
- 502246
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322049