Onko kellään tietoa, onko Taksvärkki ry julkistanut missään yhteydessä tilinpäätöstään?
Toimintaohjelmia löytyi netin puolelta, ja viittauksia 1,5Meur vuosibudjettiin. Jossakin ohjelmassa oli kymmenet tai sadat tuhannet mainittuna kyseisen tukiohjelman hintana, muttei sitä, miten tuo raha on loppupeleissä jakautunut.
Täysin epäselvää minulle osallistujana (tai sitten en) on se, mikä osuus tuosta rahasta päätyy kohteeseen suoraan saajille, mikä kuluu kyseisen yhdistyksen toimihenkilöiden kohteessa tekemään työhön ja mikä osuus jää yhdistyksen hallintoon.
Näillä näkymin meidän muksut eivät osallistu, kunnes jotain läpinäkyvyyttä löytyy.
Pitkäikäinen yhdistys, joten sikäli vähän jännää, ettei tietoja suoraan ole saatavilla.
Vinkkejä?
Taksvärkkiä pukkaa koulussa
6
116
Vastaukset
- Anonyymi
Rahat menee näissä suurimmaksi osaksi organisaatiolle. Parempi ei niille röykiomyksille anna lanttiakaan.
- Anonyymi
Sama Nenäpäiväkeräyksen suhteen! Jos ei kerätä kotimaan kohteisiin, ei tarvitse kerjätä pohjattomaan kaivoonkaan!! Ei anneta kalaa, vaan onki, niin oppivat itse hoitamaan asiansa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama Nenäpäiväkeräyksen suhteen! Jos ei kerätä kotimaan kohteisiin, ei tarvitse kerjätä pohjattomaan kaivoonkaan!! Ei anneta kalaa, vaan onki, niin oppivat itse hoitamaan asiansa!!
Täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!
Juuri näin! Nenäpäivärahat Suomeen!
- Anonyymi
Suosittelen esim. tätä kotimaan kohdetta:
https://www.mll.fi/tue-tyotamme/lahjoita/kertalahjoitus
Voit valita kohteen, jolla tuetaan lapsia.- Anonyymi
Vanhustenhuolto meillä rahanpuutteen vuoksi retuperällä! Pari miljoonaa heitettiin kankkulan kaivoon muualle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007