tule johtamaan yhtään mihinkään koska heillä on suojaväritys. Näitä tunnistettuja tyyppejä on ollut pidätettyinä mutta laskettu vapaaksi.
Onhan se tavallista että taposta epäillyt päästetään vapaaksi kuulustelujen jälkeen:
https://mvlehti.net/2020/09/23/kaivopuistossa-heinakuussa-tapahtuneen-tappavan-jengivakivallan-tutkinta-jatkuu-kuvien-henkilot-tunnistettu/
Maahanmuuttajanuorukaisten Kaivopuistokeppostelu ei
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Matu raiskaajistakin suurin osa vapautettu, suomessa ei ole oikeutta, on vain sirkus jota kutsutaan oikeussaliksi.
- Anonyymi
Vanhan kansan sanonta pitäis ottaa käyttöön, silmä silmästä hammas hampaasta, saunan taa vaan tekijät koska oikeus ei tee mitään.
- Anonyymi
Kyllä kohta näin käy, jos yhteiskunta ei pysty hoitamaan näiden loisijoiden rikoksia, niin kyllä kansa näyttää. Itse olen ollut ennen suhteellisen suvaitsevainen, nyt en kyllä enää arvosta yhtään näitä 'suojavärillisiä', oikeastaan en halua heille mitään hyvää tässä maassa enkä ole ainoa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kohta näin käy, jos yhteiskunta ei pysty hoitamaan näiden loisijoiden rikoksia, niin kyllä kansa näyttää. Itse olen ollut ennen suhteellisen suvaitsevainen, nyt en kyllä enää arvosta yhtään näitä 'suojavärillisiä', oikeastaan en halua heille mitään hyvää tässä maassa enkä ole ainoa.
Vankilamme ovat jo tupaten täynnä matuja; enempää ei enää vain mahdu.
Ehdotonta tuomiota ei saa enää mistään lapsien raiskauksista eikä normimuotoisista tapoista; ehdonalainen toki riittää.
Kymmenen vuoden ehdottoman tuomion saa vain peltipoliisin räjäytysmurhasta.
- Anonyymi
Kyllä suomalaisen on kauttaaltaan herätävä yhteisvastarintaan tämän rikosAineksen pihal heittämisesksi suomestamme, kaikki toimet välit poikki näitten kanssa
- Anonyymi
Jenkeissä vasurisyyttäjät vapauttavat monia vakavaan mellakointiin syyllistyviä BLM- ja Antifa- rikollisia. Ja vasurijulkkikset keräävät rahaa takuiden maksamiseen niille rikollisille, joita ei edes vasurisyyttäjä kehtaa suoraan vapauttaa.
Seurauksena on loputon mellakoinnin ja rikosten aalto suurkaupungeissa. Lisänä vasurijohtajat vapauttavat jopa pahoja rikollisia koronan takia. Näet heidän turvallisuutensa on tärkeämpää kuin lainkuuliaisten uhrien?
Kun tuohon yhtälöön lisätään poliisivoimien alasajo, on suurkaupungit muuttuneet rikosten ja muun laittomuuden pesiksi. Kait tuokin malli on haettu Suomeen rapakon takaa? - Anonyymi
Ählyt näyttää kaksosilta, ovatko irakilaiskaksoset, ne jotka poseerasivat irtopään kanssa mutta joita ei saatu tuomittua vaan saivat puoli miljoonaa riihikuivaa rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911091
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385018- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222955- 642764